Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неравномерна работа на празен ход, колата прекъсва леко

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    martez написа:
    вчера бях на много сериозна диагностика, всичко по калата си бачка прекрасноот дачиците, до бубината .... след 50 минутно въртене около колата и всевъзможни проби от къде може да идва проблема се оказа, че най-веротно са износени водачите на клапаните и от там идва проблема, защото се установи, е въглеводородоте са многона празен ход са НС = 650, а ми казаха, че там трябва а е доста по малко, откъдето идва и неправилното изгаряне на горивото (бензин или газ) и това се отразява във вибриране, сеене или леко пристрисане на двигателя, което го усещам на празех ход. Подчертавам че вибрирането не е постояно, а циклично.Давайте мнения
    Не ми се вярва да е това,и при мен е така и няма мощност,гори 15-16 газ смесено а има компресия 15.7.Ако са износени водачите би трябвало да падне компресията
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #32
      няма такава компресия на бензинов двг 15,7 може и да има на някоя чисто нова кола, но обикновенно са около 14
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #33
        tedynaidenov написа:
        Закачи един вакууммер и кажи как се движи стрелката.
        вакума е една идея не кактотрябва, но според майстора който я мери, каза че според него е толкова незначително отклонение не би трябвало да е от това!ще се побаркам вече!
        Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
        182A4.000, 1998г.

        Коментар


          #34
          pakumba написа:
          няма такава компресия на бензинов двг 15,7 може и да има на някоя чисто нова кола, но обикновенно са около 14
          И аз мислех така ,но манометъра показа друго.За всеки случай ще го нося да го проверят.По интересно е защо не трака аванса.За вакуума -състава на сместа влияе малко на вакуума изпреварването също, но всичко е навързано и май трябва да се рови в компютъра
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #35
            mladeji,sega 6te vi kaja ne6to i da ne se obijdame!Vie karate darti fiati!fiata e mnogo dale4 ot naprimer nemskite avtomobili :D .da kara6 fiat ne e leka rabota.ne tarsete lekite ne6ta .kogato elkona pokaje ,4e vsi4ko e nared trybva da si namerite po mrasni drejki ili da cakate zdravo.ima i drugi slu4ai,no sa rydkost.sega 4etete vnimatelno.kogato pretrisa dvigately se uverete dali go pravi i na 1700 oborota.ako go pravi.tejko vi.pretrisaneto se dalji na razli4na kompresiy.po-golyma e kogato sigmentite sa iznoseni i navliza maslo makar i mnogo malko.po-malka kompresiika moje da se polu4i i bez da gori maslo-spekani segmenti koito nymat elasti4nost i se vartyt kato savpadat tehnite klu4ove i gorivnata kamera se izmeny i kompresiyta sa6to.pri tova polojenie maslenniy moje da si var6i dobre rabotata.klapanite sa6to moje da sa problem.na tezi reza4ki slabo mysto sa i razpredelitelnite valove.i kup pri4ini koito yvno neste 4uvali.mnogo se drazny.znaete li ,4e koito upravlyva fiat go pogrebvat prav poneje cyl jivot e lejal pod nego :D :D :D .pone 6te razbirate malko po malko ot avtomobili.capal sam se i s na ba6ta mi bravata vav dvigately vsi4ko be6e le6.moly nikoi da ne spori s men.v na4aloto potarsih kompetentni kolegi ot tuk ,no ne namerih.taka ,4e ne se samozalagvaite.tuk ste karucari ,a ne montiori i razbira4i.tova e istinata.i mnogo jalko za tova.samo gluposti bez kakvoto i da e nivo Кирилицата е задължителна колега!Считай го за предупреждение!J T D
            Казах !

            Коментар


              #36
              Пффф... форумен герой. Като си купиш кола тогава ще приказваш. А до тогава марш да си играйкаш "на тати с бравата". А за прочутите немски автомобили... Ето ви класация за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили в САЩ за 2009г.Топ 10 на най-надеждните марки автомобили:1. Scion2. Honda3. Toyota4. Infiniti5. Acura6. Mitsubishi7. Lexus8. Hyundai9. Porsche10. Mercury Топ 10 на най-ненадеждните марки автомобили:1. Chrysler2. Cadillac3. Dodge4. Jeep5. Saturn6. GMC7. Mini8. BMW9. Chevrolet10. AudiАко погледнете статията за Туарег и Q7 просто ще паднете. Това са просто бракми: "The Audi Q7 SUV continues to be much worse than average, while the VW Touareg, which had the worst new car prediction score in the survey, is 27 times more likely to have a problem than the best, the Honda Insight. "http://www.consumerreports.org/cro/cars/new-cars/cr-recommended/best-worst-in-car-reliability-1005/reliability-findings/reliability-findings.htm

              Коментар


                #37
                martez написа:
                tedynaidenov написа:
                Закачи един вакууммер и кажи как се движи стрелката.
                вакума е една идея не кактотрябва, но според майстора който я мери, каза че според него е толкова незначително отклонение не би трябвало да е от това!ще се побаркам вече!
                Какво ще рече това? Нисък, висок, неравномерен? Как се движеше стрелката?
                mladeji,sega 6te vi kaja ne6to i da ne se obijdame!Vie karate darti fiati!fiata e mnogo dale4 ot naprimer nemskite avtomobili .da kara6 fiat ne e leka rabota.ne tarsete lekite ne6ta .kogato elkona pokaje ,4e vsi4ko e nared trybva da si namerite po mrasni drejki ili da cakate zdravo.ima i drugi slu4ai,no sa rydkost.sega 4etete vnimatelno.kogato pretrisa dvigately se uverete dali go pravi i na 1700 oborota.ako go pravi.tejko vi.pretrisaneto se dalji na razli4na kompresiy.po-golyma e kogato sigmentite sa iznoseni i navliza maslo makar i mnogo malko.po-malka kompresiika moje da se polu4i i bez da gori maslo-spekani segmenti koito nymat elasti4nost i se vartyt kato savpadat tehnite klu4ove i gorivnata kamera se izmeny i kompresiyta sa6to.pri tova polojenie maslenniy moje da si var6i dobre rabotata.klapanite sa6to moje da sa problem.na tezi reza4ki slabo mysto sa i razpredelitelnite valove.i kup pri4ini koito yvno neste 4uvali.mnogo se drazny.znaete li ,4e koito upravlyva fiat go pogrebvat prav poneje cyl jivot e lejal pod nego .pone 6te razbirate malko po malko ot avtomobili.capal sam se i s na ba6ta mi bravata vav dvigately vsi4ko be6e le6.moly nikoi da ne spori s men.v na4aloto potarsih kompetentni kolegi ot tuk ,no ne namerih.taka ,4e ne se samozalagvaite.tuk ste karucari ,a ne montiori i razbira4i.tova e istinata.i mnogo jalko za tova.samo gluposti bez kakvoto i da e nivo
                Приятелю, няма да е лошо да усвоиш повече български език, преди да пишеш каквото и да е било. Писал си малко суха теория, но не виждам да си вникнал в проблема на колегата за да спамиш. Това, че бащата ти е купил на сляпо някой дръгел, не може да стане причина за толкова генерални изводи относно марката. Ако не вярваш, ела да ти покажа на какво приличат няколко квартални немски автомобила ... Аз също съм съгласен, че част от немските автомобили са наистина добри, но определено не бих изхвърлил фиата си
                Fiat Marea 1.8 16V ELX

                Коментар


                  #38
                  [quote="tedynaidenov"]
                  martez написа:
                  tedynaidenov написа:
                  Закачи един вакууммер и кажи как се движи стрелката.
                  вакума е една идея не кактотрябва, но според майстора който я мери, каза че според него е толкова незначително отклонение не би трябвало да е от това!ще се побаркам вече!
                  Какво ще рече това? Нисък, висок, неравномерен? Как се движеше стрелката?Горе-долу равномерно седи стрелката, но вакума мисля че беше малко по нисък
                  Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                  182A4.000, 1998г.

                  Коментар


                    #39
                    [quote="martez"]
                    tedynaidenov написа:
                    martez написа:
                    tedynaidenov написа:
                    Закачи един вакууммер и кажи как се движи стрелката.
                    вакума е една идея не кактотрябва, но според майстора който я мери, каза че според него е толкова незначително отклонение не би трябвало да е от това!ще се побаркам вече!
                    Какво ще рече това? Нисък, висок, неравномерен? Как се движеше стрелката?Горе-долу равномерно седи стрелката, но вакума мисля че беше малко по нисък
                    Ами кажи колко горе долу.... Ако е "малко" по-нисък теорията говори за проблем със сегментите, а ако "много" по-нисък може да имаш пропуск на въздух във входящия колектор. Но без реални стойности ... много и малко нищо не значат И още нещо ... какво помниш за последната смяна на ангренажа? Има ли вероятност да не е зацепен правилно?
                    Fiat Marea 1.8 16V ELX

                    Коментар


                      #40
                      А колко трябва да е вакуума?
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #41
                        debs написа:
                        Брато имах същия проблем моята е 1.2 ,отидох на елкон в сервиз на Бош и след 15мин двигателя спря да прави този проблем и от както ми го оправиха не се е развалял ,най-вероятно трябва да ти се рестартира компа или да се почисти или мап-а или разпределителния вал
                        на кой бош сервиз ходи?
                        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                        Коментар


                          #42
                          Ами кажи колко горе долу.... Ако е "малко" по-нисък теорията говори за проблем със сегментите, а ако "много" по-нисък може да имаш пропуск на въздух във входящия колектор. Но без реални стойности ... много и малко нищо не значат И още нещо ... какво помниш за последната смяна на ангренажа? Има ли вероятност да не е зацепен правилно?[/quote]ами не мога да ти кажа с цифри днес, защото не помня как беше, ангренажа би трябвало да е ОК защото уж го зацепваха с някакви петиинае колата има тяга, просто вибрациите, треренето ме дразни на працен ходзнам и че НС /въглеовододорите/ са ми много
                          Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                          182A4.000, 1998г.

                          Коментар


                            #43
                            martez написа:
                            tedynaidenov написа:
                            Ами кажи колко горе долу.... Ако е "малко" по-нисък теорията говори за проблем със сегментите, а ако "много" по-нисък може да имаш пропуск на въздух във входящия колектор. Но без реални стойности ... много и малко нищо не значат И още нещо ... какво помниш за последната смяна на ангренажа? Има ли вероятност да не е зацепен правилно?
                            ами не мога да ти кажа с цифри днес, защото не помня как беше, ангренажа би трябвало да е ОК защото уж го зацепваха с някакви петиинае колата има тяга, просто вибрациите, треренето ме дразни на працен ходзнам и че НС /въглеовододорите/ са ми много
                            Много HC значи не изгаря горивото ... Един въпрос - мерихте ли компресия? (стори ми се че беше писал за нея, но като се зачетох пак се оказа пост на друг колега).
                            dudulia написа:
                            А колко трябва да е вакуума?
                            При празен ход: 42 - 56 mmHg и да стои стабилно.
                            Fiat Marea 1.8 16V ELX

                            Коментар


                              #44
                              dudulia написа:
                              А колко трябва да е вакуума?
                              При празен ход: 42 - 56 mmHg и да стои стабилно.[/quote]А тези стойности могат ли да бъдат определени по данните от МАР сензора и какви всъщност трябва да са те на празен ход?
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар


                                #45
                                dudulia написа:
                                tedynaidenov написа:
                                dudulia написа:
                                А колко трябва да е вакуума?
                                При празен ход: 42 - 56 mmHg и да стои стабилно.
                                А тези стойности могат ли да бъдат определени по данните от МАР сензора и какви всъщност трябва да са те на празен ход?
                                Би трябвало. Не съм заглеждал VISA-та, но на теория MAP-а мери налягането в смукателния колектор така, че става. За да се пресметне вакуума, трябва да се отчете и надморската височина
                                Fiat Marea 1.8 16V ELX

                                Коментар

                                Working...
                                X