Здравейте, Имам проблем с Фиат Марея 97г 5 цилиндрова 2.0 20 бензин.Има газов инжекцион. Прехвърля на бензин при 30 градуса. Не знам дали тук е точното място на темата, но след майсторите не мога да се ориентирам.След изваждане на акмулатора за зареждане и слагането му отново колата започна да пуши - сиво-бял дим (мирешещ лошо), в 50% от времето. Помислих си, че може при слагането да съм прекъснал някоя жица, проверих, но нищо. Помислих също, че свещите са заминали и ги смених, а също и маслото. Сложихме Repsol 15W40.Пушенето се усилили. Започна да пали трудно (на бензин). Работи 10-15 секунди и гасне. Сякаш не и достига гориво. Когато все пак запали, двигателя не работи добре - леко се тресе и ту пуши ту не.Оказа се, че 3ия цилиндър, омаслява свеща и той не работи добре (ако работи). Ходене при майстори - на диагностика - никакви грешки, всичко е наред. Мерихме компресия на въпросния цилиндър -10. Уж всичко е наред, само дето не пали, а като запали пуши като локомотив. Предложиха ми да отворим да видим, но едно такова отваряне води сума ти разходи още.Бихте ли дали съвет накъде и какво да правя?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене, работа на двигателя Марея 2.0 20 бензин
Collapse
X
-
V.Vencislavov написа:Колега как беше преди газовата уредба,забелязвал ли си някакви проблеми?
Коментар
-
Ако наистина има умасляване на електродите на свещта, то проблемът трябва да се търси някъде там според мен. Би трябвало доста масло за да се зацапа свещ, което ме навежда на мисълта, че пишека идва от този цилиндър. Пробвай да размениш бобините на 2 цилиндъра за да видиш дали ще цапа пак свещтаHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Утре евентуална ще я взема от майстор. Надявам да се установи какъв е проблема.Според има проблем в електрониката, защото всичко тръгна след зареждане на акумулатора и поставянето му обратно. Всички майстори обаче казват с половин уста че е е нещо в двигателя - бутало, сегменти ... което при тази компресия .. не знам. Пушека определено идва от не добре работещия един или повече цилиндри. Проблема е защо не работят и защо спря да пали? Добре, че не си продадох старата кола, че поне с нея няма проблем Все пак молбата ми е ако имате идея, какво точно по електрониката и къде да се търси.Бобините ще пробвам след като си взема колата.Лека! (то към добро утро е, но ...
Коментар
-
Не исках точно този пример да ти давам, но се налага. Съвсем скоро, след смяна на акумулатор, на моя кум му поставиха диагноза "изгоряло ЕКУ". Колата е Браво 1.6. За съжаление през това време аз не бях в БГ и кумът ми отишъл в най-близкия сервиз. Както и да е. След като се прибрах и научих историята, лично поисках да върнат старото ЕКУ. Разбира се, оказа се, че вече е "изхвърлено". Отклоних се... Реално причината за проблемите е обръщането поляритета на акумулатора. Вътрешен човек от сервиза ми го каза. Тяхна грешка. Какво е изгоряло, какво са сменяли, не знам, знам само, че колата му е имала симптоми като твоите. И че са му взели една шапка пари за уж ново ЕКУ.Извинявай за тъпия въпрос, но сигурен ли си, че не си обърнал полюсите по грешка, дори за момент?
Коментар
-
Полюсите добре, но от какво ще е умаслена свещта? Според мен проблемът е в двигателя (механичен). Най-вероятно спукано бутало. Разбира се АКО е умаслена. Ако само е начернена, може да е от неработеща елетроникаHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Rokambol написа:Не исках точно този пример да ти давам, но се налага. Съвсем скоро, след смяна на акумулатор, на моя кум му поставиха диагноза "изгоряло ЕКУ". Колата е Браво 1.6. За съжаление през това време аз не бях в БГ и кумът ми отишъл в най-близкия сервиз. Както и да е. След като се прибрах и научих историята, лично поисках да върнат старото ЕКУ. Разбира се, оказа се, че вече е "изхвърлено". Отклоних се... Реално причината за проблемите е обръщането поляритета на акумулатора. Вътрешен човек от сервиза ми го каза. Тяхна грешка. Какво е изгоряло, какво са сменяли, не знам, знам само, че колата му е имала симптоми като твоите. И че са му взели една шапка пари за уж ново ЕКУ.Извинявай за тъпия въпрос, но сигурен ли си, че не си обърнал полюсите по грешка, дори за момент?
Коментар
-
MadHead написа:Полюсите добре, но от какво ще е умаслена свещта? Според мен проблемът е в двигателя (механичен). Най-вероятно спукано бутало. Разбира се АКО е умаслена. Ако само е начернена, може да е от неработеща елетроника
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар