Според мене работата с вала е както с носачите.Сменяш носач оттук и изкарва 20-30 000 .А тези с които идва колата отвън изкарват 60-70 000 .Та и с вала така,слагаш нов оттук и издържа 50 000 а оригиналния примерно издържа 200 000.И чесно казано освен заради единия данък не виждам закакво може да се предпочете 1,4 двигателя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям разход Брава 1.4
Collapse
X
-
Прав е колегата biker_81... толкова тъпо беше изчислен тоя вал с кобилиците, че след смяната на вала на единия цилиндър не помня на кой нямах компресия. Вала с кобилиците бяха комплект АЕ в една кутия. Или кобилиците или гърбицата на вала е била прекалено голяма и клапаните бяха отворени постоянно, затова смених 3 кобилици на проблемния цилиндър. Както и да е, положението не е трагично, ще изкара още някоя година.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар