Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям разход Брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Наистина не е за вярване как може кола с такъв малък двигател да лапа толкова много и пак да не върви въобще.Иначе по принцип е възможно да падне разхода с газова,ако има проблеми с ламбдата тя тогава се пренебрегва,а ако колегата от по-горният пост е прав,че този автомобил чете ламбда след загряване на 80 градуса на мотора,то тогава какво да си говорим.Интересното е,че 1.4 гори повече от мотор 1.6,като би трябвало да е равно или по-малко,ама не е.Реално погледнато 1.2 само дава разлика в разхода от Бравоците.Сега ми гори 11-12 бензин градско,на един приятел Мареята му дава 11,караме по едни и същи задръствания в София.Само дето вървежа на двете.....1.6 1.4

    Коментар


      #17
      Колеги на Пунто МК1, 1.2 75 коня разхода градско в Бургас е 10л/100 което е къде къде по-леко от Брава, вие какво искате от 1.4 в София да ви дава градско 7-8л ли?1.4 гори по-малко единствено извънградско. Градското е колкото 1.6, че може и повече. При тая кола се спестява от данъци, застраховки, по-евтини части, напр. термостат, кабели от Самара и т.н.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #18
        Това за кабелите от Самара все едно не съм го прочел...а що се отнася до "ЕВТИНИЯТ" теромстат направо съм очарован от невероятно изгодната му цена от.....65!!!български лева. И на това ако му викаш евтино,значи никога не си имал друга кола.Нормалната цена за такова нещо е 20-30 лв.на почти всички марки коли от този клас.Сега,ако на 1.6 цената му е 100 лв.наистина този за 1.4 си е направо евтин .Другото по ходовата част си е едно и също и на двата мотора.Вървенето няма какво да го обсъждаме,наистина на 1.6 разхода в града му е по-малък от този на 1.4 ,което е меко казано идиотско.С удоволствие ще чуя и кои са другите "по-евтини" части на 1.4,само искам да помоля без такива примери от сорта-"стартер от трабант";"бобина от Жигули";"шарнир от Москвич"... и т.н.

        Коментар


          #19
          Между 45-55 лв. е ориентировъчно термостата в axm-auto колега .
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #20
            41лв е термостата за 1.4, за 1.6 е 86лв. А колега ти като си паралия карай с кабели ЕПС за 130лв, аз съм си с кабелите Тесла за 15лв, пък ти се прави, че не си го прочел И отделно мотора е много по-лесен за поддържка и в сервизите взимат по-малко за труд. Иди да сменяш нещо по Мареа 2.4 ЖТД или Браво 2.0 и тогава да видим.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              Ама в крайна сметка вместо да го плюете този "умрял" мотор 1.4 след като не ви е по рейсърската Ви душа, продавайте си колите и си вземайте нещо по-скъпо и по-качествено.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #22
                Определено е лесен за подръжка,в това се убедих.За сметка на това вала и другите там кобили и мулета са му като консуматив А що се отнася за кабелите айде да не се надлъгваме,щото аз моите ги взех за 40 лв и термостата е 65 лв. за кола с климатик ако трябва да навлизаме в подробности.И отново ще подчертая,че само Фиат имат такива "евтини"термостати.Хората,които подкрепят този двигател мисля,че го правят единствено поради факта,че не искат да признаят колко са се прецакали.

                Коментар


                  #23
                  Косуматив Не се вкарвай във филми, братле.190 000км
                  Прикачени файлове
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #24
                    колега не съм запознат много за 1и 4 мотора но що не земеш да погледнеш как е зацепен тоя мотор макар че е едновалка и е лесен за обслужване от едно грешно зацепване може не 15 а и на 20 да ти скочи и не ще се влачи ами и ще почне и да палзи след време понеже при тоя бензин дето влиза в цилиндрите и най вероятно да не изгаря исцяло маслото е пълно с бензин(вдигни си щеката и ще разбереш за какво говоря като помиришеш маслото)аз съм с 1и6 мотора 16в и аз проклинах в парвите месеци мига в който я купих особено след като ми скъса ремака но сега не я заменям за нищо на света а относно цените да някой неща са не малко а доста по скъпи от на останалите коли но за сметка на това смениш ли нещо по нея доста рядко се случва пак да пипаш там(знам от 2 години и почти 100000 км на нея опит)успех от мен и не съжалявай просто смени майсторите и сервиза дето ходиш и проблема ще се реши сигурен съм(разпитай колегите за кадърен сервиз кадето знаят какво правят)

                    Коментар


                      #25
                      Най-накрая един човек реши да отговори конкретно на въпроса ми.Това вече е отговор от наистина рашил да помогне фиат фен.За което сърдечно благодаря.Ще погледна това колега още тези дни.Имам чувството че си прав.Тъкмо ще видя състоянието на вала,за който разбрах,че може да прави проблеми.

                      Коментар


                        #26
                        Наистина ли сме само двама в този форум, които не са имали проблеми с разпределителния вал на този двигател? Колега изкарай колата извън града и засечи разход, но първо виь дали ти е правилно зацепен ремъка защото много колеги се оказа, че са с неправилно зацепен ремъка.п.с.Намерете ми кола 75 -80 коня на същите килограми и съм навит да се дръпнем за по каса бира!
                        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                        тел. 0883437022

                        Коментар


                          #27
                          Освен аз и вие колега Rezko и колегата 6ma7ka7a със сигурност не е имал въобще проблеми с така оплювания от всички вал на още по калпавия 1.4 мотор.Неговото Браво е 95г. и на доста повече от моето като км. поне така смятам (все пак поне аз съм си я внасял от Италия).
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #28
                            Е,значи вече аз ставам четвърти или пети,ако броим и тези с отремонтираните валчета Ако ви пусна снимка на стария вал,ще се уплашите повече отколкото,ако гледате някое японско психо

                            Коментар


                              #29
                              roko_ok написа:
                              Е,значи вече аз ставам четвърти или пети,ако броим и тези с отремонтираните валчета Ако ви пусна снимка на стария вал,ще се уплашите повече отколкото,ако гледате някое японско психо
                              ахахахахахах :D тоя пост много ме накефи !!!Дай да се филмирам тука и да не мога да заспяСега сериозно - не го плашете колегата дето е пуснал темата с тия валове, че аз от четене по едно жреме бех почнал през 200 километра да отварям капака на клапаните да гледам вала - като го направих това 5 - 6 пъти и все си беше цял спрях че сигурно съм трошил 40тина лева за гарнитуи на капака на клапаните Ето! Вкара ме в разход! Вала е виновен! Утре и свещи трябва да сменям - пак е виновен вала! Апък да не ви разправям колеги как едва си отремонтирах ел стъклото днеска - тоя вал как и него развали не знам...Направете си един експеримент - отворете която и да е тема с заглавие съдържащо 1.4 12v и ако в нея няма поне 5 пъти думата вал аз ще си изтъркам моя с шмиргела!
                              Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                              части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                              части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                              тел. 0883437022

                              Коментар


                                #30
                                На мен нещо ми е много твърд съединителя,дали не е затегнал разпределителния вал и отам да идва проблема :D хихихиПредният пост много ме изкефи,важното е майтап да има.Наистина това е масова психоза на хората с тоя двигател,а и почти всички теми за 1.4 12V са свързани с вала му.Вече ще почна да сънувам как такъв вал се върти и изтърква.Трябва да прекръстим модела на 1.4 RV :D :D :D

                                Коментар

                                Working...
                                X