Наистина не е за вярване как може кола с такъв малък двигател да лапа толкова много и пак да не върви въобще.Иначе по принцип е възможно да падне разхода с газова,ако има проблеми с ламбдата тя тогава се пренебрегва,а ако колегата от по-горният пост е прав,че този автомобил чете ламбда след загряване на 80 градуса на мотора,то тогава какво да си говорим.Интересното е,че 1.4 гори повече от мотор 1.6,като би трябвало да е равно или по-малко,ама не е.Реално погледнато 1.2 само дава разлика в разхода от Бравоците.Сега ми гори 11-12 бензин градско,на един приятел Мареята му дава 11,караме по едни и същи задръствания в София.Само дето вървежа на двете.....1.6 1.4
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям разход Брава 1.4
Collapse
X
-
Колеги на Пунто МК1, 1.2 75 коня разхода градско в Бургас е 10л/100 което е къде къде по-леко от Брава, вие какво искате от 1.4 в София да ви дава градско 7-8л ли?1.4 гори по-малко единствено извънградско. Градското е колкото 1.6, че може и повече. При тая кола се спестява от данъци, застраховки, по-евтини части, напр. термостат, кабели от Самара и т.н.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Това за кабелите от Самара все едно не съм го прочел...а що се отнася до "ЕВТИНИЯТ" теромстат направо съм очарован от невероятно изгодната му цена от.....65!!!български лева. И на това ако му викаш евтино,значи никога не си имал друга кола.Нормалната цена за такова нещо е 20-30 лв.на почти всички марки коли от този клас.Сега,ако на 1.6 цената му е 100 лв.наистина този за 1.4 си е направо евтин .Другото по ходовата част си е едно и също и на двата мотора.Вървенето няма какво да го обсъждаме,наистина на 1.6 разхода в града му е по-малък от този на 1.4 ,което е меко казано идиотско.С удоволствие ще чуя и кои са другите "по-евтини" части на 1.4,само искам да помоля без такива примери от сорта-"стартер от трабант";"бобина от Жигули";"шарнир от Москвич"... и т.н.
Коментар
-
Между 45-55 лв. е ориентировъчно термостата в axm-auto колега .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
41лв е термостата за 1.4, за 1.6 е 86лв. А колега ти като си паралия карай с кабели ЕПС за 130лв, аз съм си с кабелите Тесла за 15лв, пък ти се прави, че не си го прочел И отделно мотора е много по-лесен за поддържка и в сервизите взимат по-малко за труд. Иди да сменяш нещо по Мареа 2.4 ЖТД или Браво 2.0 и тогава да видим.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Ама в крайна сметка вместо да го плюете този "умрял" мотор 1.4 след като не ви е по рейсърската Ви душа, продавайте си колите и си вземайте нещо по-скъпо и по-качествено.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Определено е лесен за подръжка,в това се убедих.За сметка на това вала и другите там кобили и мулета са му като консуматив А що се отнася за кабелите айде да не се надлъгваме,щото аз моите ги взех за 40 лв и термостата е 65 лв. за кола с климатик ако трябва да навлизаме в подробности.И отново ще подчертая,че само Фиат имат такива "евтини"термостати.Хората,които подкрепят този двигател мисля,че го правят единствено поради факта,че не искат да признаят колко са се прецакали.
Коментар
-
колега не съм запознат много за 1и 4 мотора но що не земеш да погледнеш как е зацепен тоя мотор макар че е едновалка и е лесен за обслужване от едно грешно зацепване може не 15 а и на 20 да ти скочи и не ще се влачи ами и ще почне и да палзи след време понеже при тоя бензин дето влиза в цилиндрите и най вероятно да не изгаря исцяло маслото е пълно с бензин(вдигни си щеката и ще разбереш за какво говоря като помиришеш маслото)аз съм с 1и6 мотора 16в и аз проклинах в парвите месеци мига в който я купих особено след като ми скъса ремака но сега не я заменям за нищо на света а относно цените да някой неща са не малко а доста по скъпи от на останалите коли но за сметка на това смениш ли нещо по нея доста рядко се случва пак да пипаш там(знам от 2 години и почти 100000 км на нея опит)успех от мен и не съжалявай просто смени майсторите и сервиза дето ходиш и проблема ще се реши сигурен съм(разпитай колегите за кадърен сервиз кадето знаят какво правят)
Коментар
-
Наистина ли сме само двама в този форум, които не са имали проблеми с разпределителния вал на този двигател? Колега изкарай колата извън града и засечи разход, но първо виь дали ти е правилно зацепен ремъка защото много колеги се оказа, че са с неправилно зацепен ремъка.п.с.Намерете ми кола 75 -80 коня на същите килограми и съм навит да се дръпнем за по каса бира!Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Освен аз и вие колега Rezko и колегата 6ma7ka7a със сигурност не е имал въобще проблеми с така оплювания от всички вал на още по калпавия 1.4 мотор.Неговото Браво е 95г. и на доста повече от моето като км. поне така смятам (все пак поне аз съм си я внасял от Италия).Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
roko_ok написа:Е,значи вече аз ставам четвърти или пети,ако броим и тези с отремонтираните валчета Ако ви пусна снимка на стария вал,ще се уплашите повече отколкото,ако гледате някое японско психоFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
На мен нещо ми е много твърд съединителя,дали не е затегнал разпределителния вал и отам да идва проблема :D хихихиПредният пост много ме изкефи,важното е майтап да има.Наистина това е масова психоза на хората с тоя двигател,а и почти всички теми за 1.4 12V са свързани с вала му.Вече ще почна да сънувам как такъв вал се върти и изтърква.Трябва да прекръстим модела на 1.4 RV :D :D :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар