Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гръм в гърнетата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гръм в гърнетата?

    Значи имам следния проблем,карам Пунто турбо и кат влезе в Бууст след 4 хил.оборота гурнетата ми грумнат АДСКИ силно!!!Колата е със стандартна електроника и турбо,генерацията ми е изправена....Даите мнение Нарушена т. 1.6 от правилата на форума. Модерирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Няма добра центровка, в следствие на което няма добро изгаряне и неизгорялата горивна смес гърми в гърнето.

    Коментар


      #3
      naskobg написа:
      Няма добра центровка, в следствие на което няма добро изгаряне и неизгорялата горивна смес гърми в гърнето.
      А варянта свещи или кабели,,кое е по вероятно??????

      Коментар


        #4
        Ами погледни си кабелите на някое тъмно място и работещ двигател.Ако прескачат искри,значи са позаминали.Освен това можеш да им замериш съпротивлението и ще разбереш дали е от тях.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          dudulia написа:
          Ами погледни си кабелите на някое тъмно място и работещ двигател.Ако прескачат искри,значи са позаминали.Освен това можеш да им замериш съпротивлението и ще разбереш дали е от тях.
          въпроса е че кабелите и 4-те са разли4ни иначе са здрави,визмойно ли е от тях да гърми? а и свещите са ми еднополусни вместо 4-ри полусни

          Коментар


            #6
            pumata_dp написа:
            dudulia написа:
            Ами погледни си кабелите на някое тъмно място и работещ двигател.Ако прескачат искри,значи са позаминали.Освен това можеш да им замериш съпротивлението и ще разбереш дали е от тях.
            въпроса е че кабелите и 4-те са разли4ни иначе са здрави,визмойно ли е от тях да гърми? а и свещите са ми еднополусни вместо 4-ри полусни
            и аз на бегачката съм със еднополюсни това е най добрата свеш - BCPR7ES (ET) но се сменя на 7000 км иначе гърми от детонации а те са или от лощо предварение или от бедна смес и във двата случаяа след извесно време двигателя заминава на мене това ми го правеше от инжекторите , след това свещи, след това от кабелите , след това от турбината , и от екуто , от дебитомера , и така отстраних всички дефекти
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              Това нещо ми се случи и на мен.1-ва влиза в буст-гърми,2-ра пак,3-та-пак....И накрая излезе,че е изплюла маркучето от клапана за разтоварването на турбината.

              Коментар


                #8
                А защо аз като съм с 1.6 16в браво и имам 4 Полоюстни свещи? на 2 полоюстни ми прекъсва а на 1 пали със зор???????
                FIAT, не е само въпрос на сметки - FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!

                Коментар


                  #9
                  Когато колата работи на място, чува ли се припукване от ауспуха, подобно на двутактов мотор(Вартбург, Трабант)? А изгорелите газове да излизат на части?
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар

                  Working...
                  X