Здравейте ,интересува ме последователността при зацепването и обтягане на ремъка .Имам петите ,направих приспособленията за ремъка и за задържане на колелата,но нещо май не се получава
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за последователността при зацепване ангренажа на 1.6
Collapse
X
-
Слагаш ремъка и се опитваш максимално да си обрал коремите между колелетата, корем да има само при оптяжната ролка. Натягаш го леко и махаш всичките скоби, след това завърташ много малко на коляновият вал за да опъне ремъка навсякъде и гледаш да не връщаш назад и би трябвало да се отпусне отново при оптяжната ролка ако първият път не си натегнал в повече. След малкото завъртане тогава си проверяваш как е опънат ремъка и си го опъваш колкото трябва. След това превърташ няколко оборота на ръка и проверяваш дали всичко си идва на белези и чак тогава палиш. Аз така го правя, някой друг ако знае друг начин или нещо по правилно нека да сподели.
-
колеги след много четене и търсене на инфо от каде ли не ще го напиша както е дадено в аутодата 2004 как става.1.поставяте коляновия вал на ОТ (става по следният начин гледате белега на маховика да съвпадне с белега на кожуха на саединителя)взимате индикаторен часовник и с удалжение поставяте 1 цилиндар в ОТ положение (досега съм засичал разлики до 5мм от фабричния белег спрямо измерването с индикатора)2.охлабвате агренажните колелета докато се появи прослувутия луфт на водещата шпонка на валовете 3.поставяте фиксаторите на двата вала(за 1.6 16 В пали от първи цилиндър за след 99 година е от 4.(неизвесна причина и няма разлика))4.обирата хлабината на агренажните колелета в посока вартене на двигатела6.поставяте агренажния ремак в посока обратна на вартенето на двигатела като се започва от коляновиа вал(при нужда леко се премества някое от агренажните колелета с цел да си паснат забите на колелото спрямо ремака)7.монтирате обтяжната ролка и испъвате ремака докато стрелката на ролката не съвпадне с указаното место(на старите ролки е указано с точка и зъбче на новите са две стрелки една срещу друга)при испъването агренажните колелета ще се преместят леко и ще оберат хлабината на ремака от всички страни,стягате ролката8. стягате агренажните колелета(докато фиксаторите са на валовете се стяга леко с цел да не се преварти някой чоп на фиксатора)9.махате всички приспособления и достягате агренажните колелета и превъртате на рака от към коляновиа вал няколко оборота10.ЗАБЕЛЕЖКА Всичко това се прави при свалени свещиУспех на всички в начинанието от мен
Коментар
-
здравейте моят фиат скъса ангренажа и сега не мога да го зацепя трябват ми фиксатори за валовете ако има някой да ми услужи ще съм му много благодарен намирам се в плевен не знам дали е точната тема и се извинявам ако съм я збъркал моля звъннете на телефон 0897729399 или ми пишете на скаип daaakaaataaa ако можете да ми помогнете благодаря предвварително
Коментар
-
0тносно зацепването на ангренажния ремък и белезите му
Извинявай колега Янко незнам дали съм за тази тема и дали твоят двигател е като моя или е двувалка.Здравейте на всички интересува ме зацепването на ангренажния ремък защото ми се скъса и на кои белези трябва да е центровката защото са много белезите и го въртях как ли не.Говоря за Фиат Типо 1,6 бензин не е вентилиран/двувалка/Почвам да изброявам белезите;1.Колянов вал има 3 бр. белега - 0 ,4 ,102.Маховика има 2 бр.белези - 0 и черта3.За разпределителния вал то се знае триъгълни4ето трябва да пасне на чертичката.Та въпроса ми е следния кое къде трябва да е и на кой белег.Ходих по сервизи и ми викат 4е трябвало да бъде 000 демек на нулите трябвало да бъде но уви нищо не стана ако някой може да ми каже как точно трябва да е ще му бъда мн.благодарен.[/b]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар