Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за последователността при зацепване ангренажа на 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за последователността при зацепване ангренажа на 1.6

    Здравейте ,интересува ме последователността при зацепването и обтягане на ремъка .Имам петите ,направих приспособленията за ремъка и за задържане на колелата,но нещо май не се получава
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    #2
    Слагаш ремъка и се опитваш максимално да си обрал коремите между колелетата, корем да има само при оптяжната ролка. Натягаш го леко и махаш всичките скоби, след това завърташ много малко на коляновият вал за да опъне ремъка навсякъде и гледаш да не връщаш назад и би трябвало да се отпусне отново при оптяжната ролка ако първият път не си натегнал в повече. След малкото завъртане тогава си проверяваш как е опънат ремъка и си го опъваш колкото трябва. След това превърташ няколко оборота на ръка и проверяваш дали всичко си идва на белези и чак тогава палиш. Аз така го правя, някой друг ако знае друг начин или нещо по правилно нека да сподели.

    Коментар


      #3
      колеги след много четене и търсене на инфо от каде ли не ще го напиша както е дадено в аутодата 2004 как става.1.поставяте коляновия вал на ОТ (става по следният начин гледате белега на маховика да съвпадне с белега на кожуха на саединителя)взимате индикаторен часовник и с удалжение поставяте 1 цилиндар в ОТ положение (досега съм засичал разлики до 5мм от фабричния белег спрямо измерването с индикатора)2.охлабвате агренажните колелета докато се появи прослувутия луфт на водещата шпонка на валовете 3.поставяте фиксаторите на двата вала(за 1.6 16 В пали от първи цилиндър за след 99 година е от 4.(неизвесна причина и няма разлика))4.обирата хлабината на агренажните колелета в посока вартене на двигатела6.поставяте агренажния ремак в посока обратна на вартенето на двигатела като се започва от коляновиа вал(при нужда леко се премества някое от агренажните колелета с цел да си паснат забите на колелото спрямо ремака)7.монтирате обтяжната ролка и испъвате ремака докато стрелката на ролката не съвпадне с указаното место(на старите ролки е указано с точка и зъбче на новите са две стрелки една срещу друга)при испъването агренажните колелета ще се преместят леко и ще оберат хлабината на ремака от всички страни,стягате ролката8. стягате агренажните колелета(докато фиксаторите са на валовете се стяга леко с цел да не се преварти някой чоп на фиксатора)9.махате всички приспособления и достягате агренажните колелета и превъртате на рака от към коляновиа вал няколко оборота10.ЗАБЕЛЕЖКА Всичко това се прави при свалени свещиУспех на всички в начинанието от мен

      Коментар


        #4
        здравейте моят фиат скъса ангренажа и сега не мога да го зацепя трябват ми фиксатори за валовете ако има някой да ми услужи ще съм му много благодарен намирам се в плевен не знам дали е точната тема и се извинявам ако съм я збъркал моля звъннете на телефон 0897729399 или ми пишете на скаип daaakaaataaa ако можете да ми помогнете благодаря предвварително

        Коментар


          #5
          Ако си във варна няма проблем
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #6
            --------

            Коментар


              #7
              0тносно зацепването на ангренажния ремък и белезите му

              Извинявай колега Янко незнам дали съм за тази тема и дали твоят двигател е като моя или е двувалка.Здравейте на всички интересува ме зацепването на ангренажния ремък защото ми се скъса и на кои белези трябва да е центровката защото са много белезите и го въртях как ли не.Говоря за Фиат Типо 1,6 бензин не е вентилиран/двувалка/Почвам да изброявам белезите;1.Колянов вал има 3 бр. белега - 0 ,4 ,102.Маховика има 2 бр.белези - 0 и черта3.За разпределителния вал то се знае триъгълни4ето трябва да пасне на чертичката.Та въпроса ми е следния кое къде трябва да е и на кой белег.Ходих по сервизи и ми викат 4е трябвало да бъде 000 демек на нулите трябвало да бъде но уви нищо не стана ако някой може да ми каже как точно трябва да е ще му бъда мн.благодарен.[/b]

              Коментар


                #8
                Моя е 16в ,но белезите би трябвало да са еднакви .При мен на маховика има черта,която трябва да съвпадне с нулата на кожуха на кутията .А щом си късал ремък клапаните как са ,ако са криви няма да работи хубаво при никакво зацепване
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар

                Working...
                X