Гледам и не вярвам на ушите си-тая тема се върти вече трети месец във форума,съответно и ти си губиш вече толкова време с нея.Колата е създадена да служи на човека,а не обратното.Да си беше оправил моното,отдавна да си забравил!!!А сега какво имаш?,кола дето не смееш да я караш на повече от 300 метра от вас.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на моно инжекция с карбуратор
Collapse
X
-
Ами колега нямам много средства и затова се мотая ,иначе до сега да я бях забравил.Нещо и стана след удара отпред който претърпях ,не знам какво и е но полека полека с търпение ще я направя.Нещо с токовете и има но не знам какво.Вчера я изфорсирах яко ,отзад направо черен пушек излезе ,както ви казах вече ,свещите са нито черни нито бели ,по средата ,но нямат такова беличко дето е горяло.Нещо да не е тоя трансформатор там дето дава ток ,защото е отпред и да не би да се е повредил при удара.Днес вали и си имам малко работа така че остава за утре или като спре да вали.
Коментар
-
jivko3 написа:Гледам и не вярвам на ушите си-тая тема се върти вече трети месец във форума,съответно и ти си губиш вече толкова време с нея.Колата е създадена да служи на човека,а не обратното.Да си беше оправил моното,отдавна да си забравил!!!А сега какво имаш?,кола дето не смееш да я караш на повече от 300 метра от вас.
Коментар
-
колеги преди няколко вечери като си карах колата отворих капака и като извадих вдната жица от свеща,започна да хвърля искра към корпуса,от което както четох май са ми изгорели жиците.чудя се дали още от начало не е било това проблема,сега ще купя нови и ако се окаже само от това може да си върна и моното но се съмнявам де да е само от това.вие вярно ми казвахте да ги сменя тези жици ама главата ми дебела :Dможе и бобината да е развалена,ако не се подобри работата ще я сменя и нея.иначе колата върви,даже без да дърпам смукача си върви ,като дам газ върви но на празен ход прекъсва заради тези кабели.
Коментар
-
Ако не е от кабелите, що не вземеш да я направиш пълна инжекция. Като ще е тунинг, да е като хората. Карбураторите са проста работа, ама искат постоянна поддръжка, което е много изнервящо. Това са жигльори, поплавъци, ускорителни помпи и тем подобни.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ivchotr написа:Ако не е от кабелите, що не вземеш да я направиш пълна инжекция. Като ще е тунинг, да е като хората. Карбураторите са проста работа, ама искат постоянна поддръжка, което е много изнервящо. Това са жигльори, поплавъци, ускорителни помпи и тем подобни.btw: Аз я взех тая бубина за 20 лв колега. Ще ми трябва за проекта! Успех в намирането!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Колеги аз се чудя дали цялата работа не е била от тези кабели и бобината.И аз мислех че е друго и взех да я правя карбуратор,също така оня ден като гледах там бобината и направих откритие ,че кабела който идва от тези бушони там към бобината,с една дума от компа към бобината дето я прекъснах тая жица да не бърка карба,та тая жица я прекъснах но сега като я проследих нататък гледам че тая жица въобще не е била свързана,с една дума съм прекъснал вече прекъсната жица , а как е идвала информацията от компа към бобината докато беше на моно за мене си остава мистерия.Да не би да върви на моно ,обаче да трябва да свържа тази жица от кадето трябва да дойде и да сменя кабелите и бобината и да не би да стане пак на моно.Незнам колеги,сега чакам някой лев на 15-ти и ще купя едни кабели и може би бобина ,ако намеря и да видим какво ще стане,ако тръгне много добре с карба/то и сега върви но накъсва малко/може и да пробвам пак с моното да видя дали ще върви,ако да ще съм с него,ако не с карба.
Коментар
-
помогнете.............
Здравейте...Карам Типо 1.4 карб.. но спешно се нуждая от някой който наистина го бива в реглажа на карб-а,когато я форсирам от лостчето което отваря клапаните от външният край капе бензин на колекторните тръби и смърди в купето, пък мога да стана и на барбекю Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 съмненята ми са че в карборатора влиза прекалено много бензин,едно че през ауспуха излиза черен пушек а и тоя бенц върху колекторите ....НЕЗНАМ..дайте некъъъф съвет,преди да съм се изпекъл...[/b]КУМИРЪТ НОЩ
Коментар
-
Re: помогнете.............
vehtiq написа:Здравейте...Карам Типо 1.4 карб.. но спешно се нуждая от някой който наистина го бива в реглажа на карб-а,когато я форсирам от лостчето което отваря клапаните от външният край капе бензин на колекторните тръби и смърди в купето, пък мога да стана и на барбекю Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 съмненята ми са че в карборатора влиза прекалено много бензин,едно че през ауспуха излиза черен пушек а и тоя бенц върху колекторите ....НЕЗНАМ..дайте некъъъф съвет,преди да съм се изпекъл...[/b]Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Колеги докато чакам колегата да ми прати бобината за което му благодаря отново и то много,смених карба с моното пак и открих че и при двато варианта се случва едно и също ,а именно като запаля върви неравномерно,не мога да го обесня с думи обаче е много сходно държанието на двигателя при двато варианта,което ме води на мисълта че проблема е някаде другаде,с карба вървеше горе долу,с прекъсване пак ,на моно същата работа,забелязах и нещо друго,като карах на карб,колата много ама много трудно загрява и от аспуха на практика излиза бензин.Сложих нови жици за свещите когато беше на карб и започна да гърми,сега колегата като ми даде бобината ще сложа и нея и да видим какво ще стане.Според вас какво може да еЗначи прекъсва,ауспуха мерише на бензин,не загрява,свещите са без бяло по тях,едвам едвам има белези че е горяло нещо,сега като смених кабелите показа разлика но малко и като беше на карб започна от горе долу вървяне да гърми,с една дума според мен не гори както трябва,или е от бобината или диджиплекса според мене.Какво мислите
Или в краен случай да купя и напълно механично делко и да пробвам с карба и делкото,да не се бърка компа и да видя какво ще стане.
Коментар
-
Еми ще излиза като не е настроен! Това няма ламбда сонда да мери колко бензин да подаде! А гърми точно щото е много богата! Това се регулира на самия карб! Аз ти предлагам да спреш да си правиш експерименти с колата и като имах необходимите части да го направиш като хората!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар