Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на моно инжекция с карбуратор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Дано да ти е от полза това.Като дадеш на контакт + отива към бобината по оранжев кабел (те са 2),от бобината по другия оранжев кабел отива + към релето на комоютъра (трябва да е едно от 2-те под пластмасовия капак за зад мотора,те са 2 релета и 2 бушона там),като цъкне релето подава + на digiplex-а и на компютъра.Другите 2 кабела на бобината (кафяви),единият идва от digiplex-а (подава "сигнал" за искра),а другия отива към компютъра за да знае кво да прави.Т.е. това запалване има само 1 изход към компа (кафявият кабел от бобината към компа) и не му пречи да работи без него,има регата с 1.6 с това запалване,която е с карбуратор.Ако знаеш какво правиш най-лесно е да елеминираш релето което получава + през контакт от бобината,като оранжевия кабел който излиза от бобината и отива към релето да го закачиш направо към digiplex-aАко digiplex-а работи и датчика на маховика също,трябва да заработи колата.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #77
      Със помоща на колегата dannybo ,който ще ми даде делко и ми даде и карбуратор,за което съм му много много благодарен ще сложим с брат ми делкото и смятаме да пуснем ток на бобината от другаде и се надяваме че ще стане,дано.според нас не може да минем без делко,защото няма как да се мени запалването без него,ако само пуснем ток до бобината и разпределителя дава на свещите няма да стане ,кое ще мени запалването незнаем но така ще пробваме ,ако не стане вече ще го мислим.

      Коментар


        #78
        pugsy написа:
        Дано да ти е от полза това.Като дадеш на контакт + отива към бобината по оранжев кабел (те са 2),от бобината по другия оранжев кабел отива + към релето на комоютъра (трябва да е едно от 2-те под пластмасовия капак за зад мотора,те са 2 релета и 2 бушона там),като цъкне релето подава + на digiplex-а и на компютъра.Другите 2 кабела на бобината (кафяви),единият идва от digiplex-а (подава "сигнал" за искра),а другия отива към компютъра за да знае кво да прави.Т.е. това запалване има само 1 изход към компа (кафявият кабел от бобината към компа) и не му пречи да работи без него,има регата с 1.6 с това запалване,която е с карбуратор.Ако знаеш какво правиш най-лесно е да елеминираш релето което получава + през контакт от бобината,като оранжевия кабел който излиза от бобината и отива към релето да го закачиш направо към digiplex-a
        Колега мерси много,чак сега видях че си писъл,ами ще го направя както казваш,колегата ако го прати няма проблем,за по сигурно да го имам и делкото,ако пък стане така ще е супер,отивам да пробвам да видим какво ще направим.

        Коментар


          #79
          Първо премери с един уред да видиш дали на всякъде където съм ти казал минава + ,от бобината до digiplex-a.

          Коментар


            #80
            колега,замерих ги и някой имаха съпротивление но на едната нямаше и мисля че е тя,за от бубината към релето става дума.иначе от релето към digiplex-a я намерих коя е ,с една дума трябва да махна релето и да си дава ток на бубината без компа да се меси,а за компа дето отива тая жица незнам как да я намеря,на самото реле тая жица дето отива към digiplex-a се раздвиява и се чудя да нее тя,а иначе брата вика просто да измъкнем на компа джака,но да не спрем пък и нещо друго да върви.

            Коментар


              #81
              Днес си мислих, че ако се изолира компа и колата е с дигитално табло как ще функционира Колата с дигитално табло ли е
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #82
                еми ако не върви ще търся да прекъсна само жицата,която отива както каза колегата

                Коментар


                  #83
                  Таблото няма нищо общо с компа.На digiplex-a има ли + като подадеш контакт.На теб каква ти е идеята ?Скоя бензинова помпа ще храниш карбуратора.Преди 5-6 години имах типо 1.4 моно,след дълги разправии с всякакви сервизи и в крайна сметка не работеща кола с нарязана инсталация в коша (за да може да се мери,по думите на мърлячите) и аз се принудих да сложа карб,използвах висчко от колата(комп,digiplex,бенз. помпа),само дето махнах моното и сложих карба,т.е. така както си го направил ти и нямах яд,провери ли до къде има напрежение през контакт,като почнеш бобина>реле>digiplex

                  Коментар


                    #84
                    pugsy написа:
                    Таблото няма нищо общо с компа.На digiplex-a има ли + като подадеш контакт.На теб каква ти е идеята ?Скоя бензинова помпа ще храниш карбуратора.Преди 5-6 години имах типо 1.4 моно,след дълги разправии с всякакви сервизи и в крайна сметка не работеща кола с нарязана инсталация в коша (за да може да се мери,по думите на мърлячите) и аз се принудих да сложа карб,използвах висчко от колата(комп,digiplex,бенз. помпа),само дето махнах моното и сложих карба,т.е. така както си го направил ти и нямах яд,провери ли до къде има напрежение през контакт,като почнеш бобина>реле>digiplex
                    Колега, направих както ми каза, намерих жицата която идва от digiplex-а и отива в релето и жицата от бобината към релето и тези 2 жици ги съединих в едно. А кафявата жица, която идва от компа към бобината я прекъснах и завъртях стартера и колата запали. Бензиновата помпа, използвам старата като я закачих с 2 жици, ти как я направи твоята?Аз мисля моята да я направя с един прекъсвач и да си я пускам от купето. Не съм прекарал жилото за смукача още и се чудя тези 2 жици от карба черна и червена, как трябва да се свържат?На входа на бензина сложих тетка да връща излишното гориво в резервоара. Вървя към 5 мин. днес, утре ще прекарам кабелите за бензиновата помпа и ще гледам да си направя едно завойче. Забелязах, че като я запалих малко не реагираше газта, но като загря малко започна повече да реагира. Благодаря ти много за помоща, без тебе нямаше да мога да се справя. Ако има нещо дето не го знам, ще те питам.

                    Коментар


                      #85
                      Червенят кабел е + през контакт.Най-спокойно може да изкормиш компа и инсталацията му вече :D .

                      Коментар


                        #86
                        еми няма да я изкормвам за сега :D ,да си седи че по нататък незнам какво ще ми дойде на ум,може пак да си я направя моно.той + са ок колега но има и една черна,предполагам е минус пък тя,защото гледам като свържа + и като го свържа минус тоя черния кабел,като давам газ ,като пусна преизкрява там на крайност като иде,така ли трябва да е това А твоята бенз. помпа как я направи ,както аз смятам да я направя ли

                        Коментар


                          #87
                          Вържи си и минуса,мойта беше на газ и бях вързал помпата на копчето за газта ,цъкаш на газ помпата спира,цъкаш на бенз и тя тръгва.

                          Коментар


                            #88
                            Свързах и минуса колега,а помпата я пускам от едно копче което си направих. смукача ми ако го видиш ще паднеш от смях :D стърчи вътрешното на жилото и го подгънах във формата на Г и дърпам :D ,за сега така а ще му намеря нещо по хубаво.Днес я подкарах малко на пътя пред нас ,върви но малко със зор отначало но като гледам нямало бензин :Dнапълних и горе долу вървя,наместих и оборотите като загря да са към 1000 и така,утре имам някоя жица още да запоя и съм готов,отрязах товя там дето се държи кутията на филтъра да е по ниско и моята кутия стана идеално,а отдолу /временно/ съм сложил гума от бойлер :D да уплатнява,даже за моя изненада стана доста добре,имам една маслено устойчива но е малко парче и нямаше как но ще намеря.Гледам гърнетата ми са тотално изгнили и заради тях се чува неравномерно да работи а двигателя каточели си работи ок,смятам ако имам време да ги отрежа и да сложа само тръби че ми умръзна да ги копувам и да ги хвърлям,дано само не ме глобят нещо.Някой имали само с тръби да му е утре ако ми остане време ще снимам да видиш как съм го направил всичко,днес цял ден запоявах жици и прекарвах смукача,направо съм капнал от умора.

                            Коментар


                              #89
                              Моя смучкач беше с "ел.задвижване" хах,една машинка от централно и един лост,от вътре с копче,цък цък,ама никога не съм използвал смукач на типото ми.

                              Коментар


                                #90
                                аз чесно казано даже незнам какво се прави,дърпъм го като паля и това е,ако е карана после се чудя дали да го дърпъм или не.Ето и снимките

                                Коментар

                                Working...
                                X