хайде сега и други обиди,според мен не сме тук по български език, тук не сме за да си оправим колите и да ни помогне някой,но се ще се намери някой умник да обижда.ако не ти харесва ,колега как пиша не чети темата и толко.аман от такива хора ,първо подаряваш после обиждаш,еми да ме извиняваш ама не постъпваш както трябва.както ти за мене казваш та и аз за тебе -не бързай да пишеш като пърле пред майка си,не стига че ти се извинявам задето ти си сгрешил ,щото си бил помислил че за тебе ставало дума.даже не ми се извини че си сбъркал а ме нападаш пак,аман от такива хора.Много ти бях благодарен ама ти се посра.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на моно инжекция с карбуратор
Collapse
X
-
Най любезно те призовавам:1. Пак си погледни какво си писал и кого си нарекъл луд, след което може и да приема извиненията ти.2. Пиши грамотно. Да, не сме в час по български език, но покажи някакво уважение към хората, които молиш за съвет и помощ. Вярвам, че можеш.3. Не се пали толкова - има риск да се изложиш в бързината И да, искам да ми върнеш карбуратора. Не ми се иска да правя подаръци на хора, които не ги заслужават. Хайде да видим колко си коректен?преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
super_angel28 написа:мерси за помоща колега,ами щом трябва ще купя.На мене ми подливаше масло от гарнитурата на главата но го намазах с червен силикон дето издаржа на температура и спря да тече но за това ще купя ,дано да е евтина Пък като стана дума колега смятам да се възползвам от предложението ти да ми го дадеш това,тоя колега дето ми даде карба се прави на луд нещо и не ми отговаря,ако искаш направо пращай ,ще ти дам адреса ,и ако имаш и 4-ри болта за карба дето се стяга с тях,щото мойте идвали къси за тоя карб.можеш и тях да ми пратиш.
Коментар
-
Колега не разбирам сега защо спорим,объркал съм се ти казах,по нагоре съм писал че става дума за колегата с колектора.поправих си го това дето съм объркал.до колкото си спомням ти благодарих много,ако искаш да ти пратя пари да го купя от теб.аз съм се объркал,ти си се обидил и от там започнахме.ако ми беше обяснил къде съм сбъркал вместо да ми се нахвърляш ,щяхме да се разберем.
Коментар
-
Малко разяснения! На колектора липсващата тръба по-средата е вакума който отива към сервото!!Много е важно там да се направи като хората защото иначе няма да имаш серво на спирачките!!Червения и черния кабел от карба са важни! Особено червения внимавай да не го прекъснеш защото там е крехко и ще трябва купуваш такъв "клапан" за 38 лв! Той е за празния ход и незнам дали няма да ти трябва още нещо от карбураторно типо за да има къде да го вържеш!С горно делко ли ти е колата ?!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Хмм абе то ще може да се направи сигурно ама къкъв ще е разхода не се знае. Защото долното делко има вакумна мембрана която се връзва към карба с вакум маркуче и като дадеш газ тя дърпа аванса! Без нея разхода е с лътир отгоре +! На мен ми беше скъсана тая мембрана и след като я смених веднага се усети разликата! Другото което ме притеснява е точно тоя празен ход на карба. Незнам на моното къде може да го вържеш!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
ако не ме лъже паметта има там един + който е просто клапан някакъв, не играе в реглажа на оборота. реглажа им си се прави от винт като на прост карб. то иначе трябва ел управление на карба, а тези коли нямат такова.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:ако не ме лъже паметта има там един + който е просто клапан някакъв, не играе в реглажа на оборота. реглажа им си се прави от винт като на прост карб. то иначе трябва ел управление на карба, а тези коли нямат такова.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
С помоща на колегата Executer, който ми даде тампона на карбуратора, за което много му благодаря,започнахме сглобяването.С брат ми залепихме тампона със силикон и го стегнахме, сложихме колектора пак с малко силикон и отгоре сложихне карбуратора,само с два болта засега че имаме много маркучи и жици да мислим.чудя се тоя маркуч дето излиза от картера към кутията за филтъра и дето има разклонение/тоя по тънкия маркуч/ това къде трябва да иде ,в карбуратора или трябва да го махна.за жиците/червената и черната от карба/тях още не съм измислил къде да са но мисля да пробвам без тях да видя дали ще стане пък тогава ще му мисля.Ако се сетите нещо как трябва да се направи ,помагайте.Ето и снимките който направих за да видите за какво става дума.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар