Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на моно инжекция с карбуратор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    хайде сега и други обиди,според мен не сме тук по български език, тук не сме за да си оправим колите и да ни помогне някой,но се ще се намери някой умник да обижда.ако не ти харесва ,колега как пиша не чети темата и толко.аман от такива хора ,първо подаряваш после обиждаш,еми да ме извиняваш ама не постъпваш както трябва.както ти за мене казваш та и аз за тебе -не бързай да пишеш като пърле пред майка си,не стига че ти се извинявам задето ти си сгрешил ,щото си бил помислил че за тебе ставало дума.даже не ми се извини че си сбъркал а ме нападаш пак,аман от такива хора.Много ти бях благодарен ама ти се посра.

    Коментар


      #47
      Най любезно те призовавам:1. Пак си погледни какво си писал и кого си нарекъл луд, след което може и да приема извиненията ти.2. Пиши грамотно. Да, не сме в час по български език, но покажи някакво уважение към хората, които молиш за съвет и помощ. Вярвам, че можеш.3. Не се пали толкова - има риск да се изложиш в бързината И да, искам да ми върнеш карбуратора. Не ми се иска да правя подаръци на хора, които не ги заслужават. Хайде да видим колко си коректен?
      преди - TIPO
      сега - VOLVO XC60

      Коментар


        #48
        super_angel28 написа:
        не стига че ти се извинявам задето ти си сгрешил Много ти бях благодарен ама ти се посра.
        Колега или си снощен, или.................. :D Къде точно си написал, че ми се извиняваш? Явно аз недовиждам.
        преди - TIPO
        сега - VOLVO XC60

        Коментар


          #49
          super_angel28 написа:
          мерси за помоща колега,ами щом трябва ще купя.На мене ми подливаше масло от гарнитурата на главата но го намазах с червен силикон дето издаржа на температура и спря да тече но за това ще купя ,дано да е евтина Пък като стана дума колега смятам да се възползвам от предложението ти да ми го дадеш това,тоя колега дето ми даде карба се прави на луд нещо и не ми отговаря,ако искаш направо пращай ,ще ти дам адреса ,и ако имаш и 4-ри болта за карба дето се стяга с тях,щото мойте идвали къси за тоя карб.можеш и тях да ми пратиш.
          Прав си колега,ИЗВИНЯВАЙ за това,объркал съм се в бързината и вместо колектор съм писал карб.Нямах теб предвид а човека дето ми даде колектора.А ако наистина настояваш ще ти го дам обратно,аз просто съм се объркал и ти ми се нахварли ама както и да е.вместо за проблема с колата ми го обърнахме на спор,признавам си объркал съм се,но да беше ми казал като хората вместо да спорим.

          Коментар


            #50
            Колега не разбирам сега защо спорим,объркал съм се ти казах,по нагоре съм писал че става дума за колегата с колектора.поправих си го това дето съм объркал.до колкото си спомням ти благодарих много,ако искаш да ти пратя пари да го купя от теб.аз съм се объркал,ти си се обидил и от там започнахме.ако ми беше обяснил къде съм сбъркал вместо да ми се нахвърляш ,щяхме да се разберем.

            Коментар


              #51
              Точка по спора. Действай по колата и дано скоро я подкараш.
              преди - TIPO
              сега - VOLVO XC60

              Коментар


                #52
                ето колеги,карба на колегата dannybo на който съм много благодарен и колектора от един друг колега.много жици и тръбички имам да свързвам ,който незнам даже как ще направя но с брата ще го измислим,ако не ще ви пиша за да помагате.

                Коментар


                  #53
                  Малко разяснения! На колектора липсващата тръба по-средата е вакума който отива към сервото!!Много е важно там да се направи като хората защото иначе няма да имаш серво на спирачките!!Червения и черния кабел от карба са важни! Особено червения внимавай да не го прекъснеш защото там е крехко и ще трябва купуваш такъв "клапан" за 38 лв! Той е за празния ход и незнам дали няма да ти трябва още нещо от карбураторно типо за да има къде да го вържеш!С горно делко ли ти е колата ?!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #54
                    ето колега,с горно е май.аз мислех него да използвам а ако не стане ще сложа механично

                    Коментар


                      #55
                      Хмм абе то ще може да се направи сигурно ама къкъв ще е разхода не се знае. Защото долното делко има вакумна мембрана която се връзва към карба с вакум маркуче и като дадеш газ тя дърпа аванса! Без нея разхода е с лътир отгоре +! На мен ми беше скъсана тая мембрана и след като я смених веднага се усети разликата! Другото което ме притеснява е точно тоя празен ход на карба. Незнам на моното къде може да го вържеш!
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #56
                        Ама колега,той нали става автоматично на моното, електрониката си мени запалването, ако не върви така ще купувам механично делко, надявам се да тръгне. А как ще свържа тези тръбички и жици си остава загадка.Ще гледам от упътването за карбуратора и с помощ от вас се надявам да стане.

                        Коментар


                          #57
                          ако не ме лъже паметта има там един + който е просто клапан някакъв, не играе в реглажа на оборота. реглажа им си се прави от винт като на прост карб. то иначе трябва ел управление на карба, а тези коли нямат такова.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #58
                            pakumba написа:
                            ако не ме лъже паметта има там един + който е просто клапан някакъв, не играе в реглажа на оборота. реглажа им си се прави от винт като на прост карб. то иначе трябва ел управление на карба, а тези коли нямат такова.
                            Да има си два болта единия е за сместа, другия е за обортите! Обаче ако клапана с червения кабел е затворен ... няма от къде да ти идва гориво за празен ход! Така е направен карба, а черния кабел е вързан на "спусъка" на газта! т.е като е пусната газта омасява и клапана се отваря!
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #59
                              С помоща на колегата Executer, който ми даде тампона на карбуратора, за което много му благодаря,започнахме сглобяването.С брат ми залепихме тампона със силикон и го стегнахме, сложихме колектора пак с малко силикон и отгоре сложихне карбуратора,само с два болта засега че имаме много маркучи и жици да мислим.чудя се тоя маркуч дето излиза от картера към кутията за филтъра и дето има разклонение/тоя по тънкия маркуч/ това къде трябва да иде ,в карбуратора или трябва да го махна.за жиците/червената и черната от карба/тях още не съм измислил къде да са но мисля да пробвам без тях да видя дали ще стане пък тогава ще му мисля.Ако се сетите нещо как трябва да се направи ,помагайте.Ето и снимките който направих за да видите за какво става дума.

                              Коментар


                                #60
                                от картерните газове влиза в карба на едното щуцерче, другото май беше вакуума, който управлява запалването, но не съм сигурен, позабравил съм нещата и говоря по спомени от 2 год
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X