Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на моно инжекция с карбуратор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Executer написа:
    Еми ще излиза като не е настроен! Това няма ламбда сонда да мери колко бензин да подаде! А гърми точно щото е много богата! Това се регулира на самия карб! Аз ти предлагам да спреш да си правиш експерименти с колата и като имах необходимите части да го направиш като хората!
    той добре колега, обаче запалването го прави диджиплекса и бобината, незнам дали не са е развалени и те. ще видя с тази бобина какво ще стане. предпочитах на моно да съм, честно казано.ако е от запалването ако го оправя може да тръгне и моното.

    Коментар


      Това с гърменето и аз го имах преди две години. Прекъсваше, гърмеше ту отпред, ту отзад, гаснеше, после не искаше да запали. Появи се изведнъж и изведнъж се оправи след месец. А в рамките на този месец намерих от един колега оригинални нови части за почти без пари. Смених делко, бобина, горивна помпа, свещи, махнах карбуратора, който ти си сложил на твоето Типо и поставих друг, направиха се всякакви настройки и центровки и нищо..... Продължаваше да гърми. И няколко дена след това спря внезапно. И така вече две години. Съвсем леко да е пуфнало за това време три-четири пъти.
      преди - TIPO
      сега - VOLVO XC60

      Коментар


        Колеги вече няколко дена карам колата на моно и горе долу върви като изключим, че това моторче за празен ход не работи и като я паля поддържам оборот и, като тръгна започва да си държи около 900 оборота без да действа това моторче и засега така я карам.Гледам маслото ми е ужас някъв и макар да не върви много добре, смятам да го сменя че според мен така няма да стигна далече ,също и сложих едни 3-полюсни свещи и тези свещи трябва да сменя, защото докато загрее някоя прекъсва.Това е за сега,на моно съм и я карам ,върви.За това моторче дето ми прави проблем ,като имам време ще проследя жиците му да видя някоя да няма прекъсната.След много опити се спрях на моното,има някъв проблем обаче, като гледам по добре с него отколкото с карб,много благодаря на всички за оказаната помощ и за частите, които ми подарихте и продадохте.Това е от мен за сега,ако има нещо ще пиша

        Коментар


          Хората още в началото ти казаха да си оправиш моното.....ама кой да слуша.Да било по-евтино,да било без пари....еми не става без лев да дадеш,просто няма начин.И какво,ако сметнеш парите дето си дал е така досега за тая проба(налудничава) по-добре да си беше потегнал стария двигател,не ми казвай,че не е така.Така или иначе пак си доиде на думата и трябва да се прави.

          Коментар


            jivko3 написа:
            Ти ще му го оправиш
            Аз не мога да му го оправя мога цяла моно инжекция да му дам :D
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              Ами мислех че единственния начин е като я направя карб както ми казаха тук но в крайна сметка пробвах пак моното и взе че горе долу тръгна и сега така си я карам колата.Има и нещо но какво е незнам.само обороти като я запаля не държи,иначе тръгна ли да мина даже и 100 метра и тръгва.

              Коментар


                Темата е разчистена от спама!Към колегите "super_angel28" и "dannybo", ако започнете в още някоя тема да се държите по същият начин ще получите достатъчно време за размисъл и почивка от форума!Дебнейки се и търсейки повод да се конфронтирате в дадена тема ще си понесете последствията.И двамата сте на крачка от БАН.Приемете го като последно предупреждение!
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  Колеги имам следния проблем, както се вижда на снимката тази едната жица ми е прекъсната, от бобината едната оранжева не върви към релето а самото реле подава ток на диджиплекса,когато правех колата на карб тази жица трябваше да се прекъсне долкокото си спомням и аз я отрязах близо до бобината след което дръпнах остатъка от жицата и тя направо излезна, на края прилича на отрязана питам, защото имам проблеми с запалването и се чудя да не би от това да идва проблема.
                  pugsy написа:
                  Дано да ти е от полза това.Като дадеш на контакт + отива към бобината по оранжев кабел (те са 2),от бобината по другия оранжев кабел отива + към релето на комоютъра (трябва да е едно от 2-те под пластмасовия капак за зад мотора,те са 2 релета и 2 бушона там),като цъкне релето подава + на digiplex-а и на компютъра.Другите 2 кабела на бобината (кафяви),единият идва от digiplex-а (подава "сигнал" за искра),а другия отива към компютъра за да знае кво да прави.Т.е. това запалване има само 1 изход към компа (кафявият кабел от бобината към компа) и не му пречи да работи без него,има регата с 1.6 с това запалване,която е с карбуратор.Ако знаеш какво правиш най-лесно е да елеминираш релето което получава + през контакт от бобината,като оранжевия кабел който излиза от бобината и отива към релето да го закачиш направо към digiplex-aАко digiplex-а работи и датчика на маховика също,трябва да заработи колата.

                  Коментар


                    Проблем с Фиат Типо 1.6 моно 75 коня 1994

                    Здравейте колеги Ще ви помоля за мнение и за съвет. Наскоро докато си карах колата(Fiat Tipo 1.6 mono 75hp) изгърмя няколко пъти и ме остави посредата на пътя Забутах я в сервиза на СБА в Младост и там седя 2 седмици. Майсторите гледаха всичко по нея накраха ме да смяна 10000000 неща от който се оакза ,че нито едно не е трябвало да сменя (така си мисля аз защото колата продължава да седи пред блока без никакво желание да пали). Нещата който смених по нея(поне тези който помня) са нов компютър, датчик на коляновия вал,кабели на свещите, свещи,термодатчик, моноинжекция цяла и още и още но колата продължава да не пали.Идва един майстор до нас гледа я и каза , че можело да е от 1 цилиндър, че компресията му била ниска 6 или нещо от сорта на другите цилиндри ми е по 12 - 12,5.НО докато бях в сервиза на СБА ходих до една морга с колата смисъл такъв, че я карах след като беще изгърмяла. с времена моно инжекция от брава или браво не съм сгурен(дадоха ми я временно докато отида до моргата за новата пак от типо 94). Та майстора каза,че щом съм я карал след това не е цилиндър. Моля за съвет и ако някой може да ми отговори на въпроса КАКВО И СТАВА НА ТАЗИ КОЛА ??? Ше съм ви благодарен. P.S съжялявам,че пиша тук но съм доста зле на тема форуми моля да ме извините

                    Коментар

                    Working...
                    X