Дано да ти е от полза това.Като дадеш на контакт + отива към бобината по оранжев кабел (те са 2),от бобината по другия оранжев кабел отива + към релето на комоютъра (трябва да е едно от 2-те под пластмасовия капак за зад мотора,те са 2 релета и 2 бушона там),като цъкне релето подава + на digiplex-а и на компютъра.Другите 2 кабела на бобината (кафяви),единият идва от digiplex-а (подава "сигнал" за искра),а другия отива към компютъра за да знае кво да прави.Т.е. това запалване има само 1 изход към компа (кафявият кабел от бобината към компа) и не му пречи да работи без него,има регата с 1.6 с това запалване,която е с карбуратор.Ако знаеш какво правиш най-лесно е да елеминираш релето което получава + през контакт от бобината,като оранжевия кабел който излиза от бобината и отива към релето да го закачиш направо към digiplex-aАко digiplex-а работи и датчика на маховика също,трябва да заработи колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на моно инжекция с карбуратор
Collapse
X
-
Със помоща на колегата dannybo ,който ще ми даде делко и ми даде и карбуратор,за което съм му много много благодарен ще сложим с брат ми делкото и смятаме да пуснем ток на бобината от другаде и се надяваме че ще стане,дано.според нас не може да минем без делко,защото няма как да се мени запалването без него,ако само пуснем ток до бобината и разпределителя дава на свещите няма да стане ,кое ще мени запалването незнаем но така ще пробваме ,ако не стане вече ще го мислим.
Коментар
-
pugsy написа:Дано да ти е от полза това.Като дадеш на контакт + отива към бобината по оранжев кабел (те са 2),от бобината по другия оранжев кабел отива + към релето на комоютъра (трябва да е едно от 2-те под пластмасовия капак за зад мотора,те са 2 релета и 2 бушона там),като цъкне релето подава + на digiplex-а и на компютъра.Другите 2 кабела на бобината (кафяви),единият идва от digiplex-а (подава "сигнал" за искра),а другия отива към компютъра за да знае кво да прави.Т.е. това запалване има само 1 изход към компа (кафявият кабел от бобината към компа) и не му пречи да работи без него,има регата с 1.6 с това запалване,която е с карбуратор.Ако знаеш какво правиш най-лесно е да елеминираш релето което получава + през контакт от бобината,като оранжевия кабел който излиза от бобината и отива към релето да го закачиш направо към digiplex-a
Коментар
-
колега,замерих ги и някой имаха съпротивление но на едната нямаше и мисля че е тя,за от бубината към релето става дума.иначе от релето към digiplex-a я намерих коя е ,с една дума трябва да махна релето и да си дава ток на бубината без компа да се меси,а за компа дето отива тая жица незнам как да я намеря,на самото реле тая жица дето отива към digiplex-a се раздвиява и се чудя да нее тя,а иначе брата вика просто да измъкнем на компа джака,но да не спрем пък и нещо друго да върви.
Коментар
-
Таблото няма нищо общо с компа.На digiplex-a има ли + като подадеш контакт.На теб каква ти е идеята ?Скоя бензинова помпа ще храниш карбуратора.Преди 5-6 години имах типо 1.4 моно,след дълги разправии с всякакви сервизи и в крайна сметка не работеща кола с нарязана инсталация в коша (за да може да се мери,по думите на мърлячите) и аз се принудих да сложа карб,използвах висчко от колата(комп,digiplex,бенз. помпа),само дето махнах моното и сложих карба,т.е. така както си го направил ти и нямах яд,провери ли до къде има напрежение през контакт,като почнеш бобина>реле>digiplex
Коментар
-
pugsy написа:Таблото няма нищо общо с компа.На digiplex-a има ли + като подадеш контакт.На теб каква ти е идеята ?Скоя бензинова помпа ще храниш карбуратора.Преди 5-6 години имах типо 1.4 моно,след дълги разправии с всякакви сервизи и в крайна сметка не работеща кола с нарязана инсталация в коша (за да може да се мери,по думите на мърлячите) и аз се принудих да сложа карб,използвах висчко от колата(комп,digiplex,бенз. помпа),само дето махнах моното и сложих карба,т.е. така както си го направил ти и нямах яд,провери ли до къде има напрежение през контакт,като почнеш бобина>реле>digiplex
Коментар
-
еми няма да я изкормвам за сега :D ,да си седи че по нататък незнам какво ще ми дойде на ум,може пак да си я направя моно.той + са ок колега но има и една черна,предполагам е минус пък тя,защото гледам като свържа + и като го свържа минус тоя черния кабел,като давам газ ,като пусна преизкрява там на крайност като иде,така ли трябва да е това А твоята бенз. помпа как я направи ,както аз смятам да я направя ли
Коментар
-
Свързах и минуса колега,а помпата я пускам от едно копче което си направих. смукача ми ако го видиш ще паднеш от смях :D стърчи вътрешното на жилото и го подгънах във формата на Г и дърпам :D ,за сега така а ще му намеря нещо по хубаво.Днес я подкарах малко на пътя пред нас ,върви но малко със зор отначало но като гледам нямало бензин :Dнапълних и горе долу вървя,наместих и оборотите като загря да са към 1000 и така,утре имам някоя жица още да запоя и съм готов,отрязах товя там дето се държи кутията на филтъра да е по ниско и моята кутия стана идеално,а отдолу /временно/ съм сложил гума от бойлер :D да уплатнява,даже за моя изненада стана доста добре,имам една маслено устойчива но е малко парче и нямаше как но ще намеря.Гледам гърнетата ми са тотално изгнили и заради тях се чува неравномерно да работи а двигателя каточели си работи ок,смятам ако имам време да ги отрежа и да сложа само тръби че ми умръзна да ги копувам и да ги хвърлям,дано само не ме глобят нещо.Някой имали само с тръби да му е утре ако ми остане време ще снимам да видиш как съм го направил всичко,днес цял ден запоявах жици и прекарвах смукача,направо съм капнал от умора.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар