Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензинова помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бензинова помпа

    Колата ми е с газова уредба,но бензиновата помпа работи постояно.Трябва ли да сложа реле да се изключва когато карам на газ?Чувал съм мнения,че бензинът охлаждал дюзите и не е хубаво да се спира помпата.Колата е моноинжекция Tempra 1.6 i.e.SW.
    Tempra 1.6 i.e.SW

    #2
    Дюзата е само една при теб колега :D ,все пак е моно.Е то как работи на газ,пък бензина охлажда дюзата.Неможе да работи и на двете горива едновременно.Сложи си едно ключе,има възможност да изгори.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      Остави си помпата да работи, спира се само дюзата.

      Коментар


        #4
        chaveto написа:
        Остави си помпата да работи, спира се само дюзата.
        Как се спира тази дюза?Уредбата е слагана в Италия и колата си работи,има и ламбда контрол.Не трябва ли да е спряна тази дюза?Въпросът ми е за помпата,защото ми изгоря една и не ми се сменя втора.А ако я спра ще навредя ли нещо на моноинжекцията?
        Tempra 1.6 i.e.SW

        Коментар


          #5
          Според мен помпата трябва да си работи и когато колата работи на газ, в противен случай би могло да клеяса и блокира. Просто трябва винаги да имаш малко бензин в резервоара, защото чрез него тя се охлажда.
          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
          -------------------------------------------------------------

          Коментар


            #6
            2000_16V написа:
            Според мен помпата трябва да си работи и когато колата работи на газ, в противен случай би могло да клеяса и блокира. Просто трябва винаги да имаш малко бензин в резервоара, защото чрез него тя се охлажда.
            Аз винаги паля на бензин,така е направена и после обръща на газ.Така че ,не мисля че ще клеяса ,като я карам всеки ден.Имах проблем с единия маркуч и бензина си течише докато карам на газ,та затова питам ,ще пречи ли на моноинжекцията ако я спра.Винаги може да стане някоя беля с тези стари маркучи.И има ли смисъл да върти напразно ,ако това не е необходимо?
            Tempra 1.6 i.e.SW

            Коментар


              #7
              п

              аз мисля че ще има проблем с ижексиона да стои на сухо.ще се прецака дюзата както и мембраната на реголатора
              тел.0897943620

              Коментар


                #8
                Момчета как ще се прецака дюзата колаго колата работи на бензин без включена бензинова помпа.Има ли някой компетентен който да каже как става тая работа.
                Fiat Tipo
                Corsa b комби !

                Коментар


                  #9
                  Най лесната кола за поставяне на газова уредба е моно инжекциона обеснявам защо просто при него липсва клапан за спиране на бензина а се прекъсва захранването към дюзата и се подава газ едновремено със засмуквания въздух и няма онова исчакване да свърши бензина и т.н. а се приминава директно от едното към другото .Ламбда контрола се поставя с цел компа на моно инжекциона да не трупа грешни дани и оттам да не влоши работата на двигателя като е на газ.При теб колега е направена следната система монтиран ти е ключ който има три режима на работа и едновремено вграден ламда симулатор работи по следни начин на бензин си е както и без газова,на автоматичен палиш на бензин ключа следи оборотите на двигател чрез кабелчето което е навито на някой от високоволтовите ти кабели и след достигане на зададени обороти (по принцип около 1200 1500) обраща на газ,като преди пускането на газ реле което е вградено в ключа прекасва подаването на захранване към дюзата.На газ се пали директно като при подаване на контакт ключа подава газ за много кратко време и след това исключва понеже няма импулси от високото напрежение(ефекта е т.наречения (черпене) като при вакуумните испарители).Дано съм успял да обесня до тук работата на газовата система на автомобила ти а сега и конкрето по вапроса помпата не е желателно да се прекъсва по време на работа на газ понеже се получават всички изброени от колегите ефекти(затлачване на помпа,отлагане на отпадаци по дюзата,исъхване на платната на регулатора за налягане и т.н.) и сега и още малко инфо за помпата,дори и когато колата ти е на бензин помпата вдига по високо налягане отколкото е необходимо за работа на двигатела и излишното се враща обратно в резервоара (в случая на газ ще се връща малко повече гориво отколкото на бензин)дано съм бил полезен с написаното по горе.Успехи от мен и безавариино каране

                  Коментар


                    #10
                    Bat_M написа:
                    Най лесната кола за поставяне на газова уредба е моно инжекциона обеснявам защо просто при него липсва клапан за спиране на бензина а се прекъсва захранването към дюзата и се подава газ едновремено със засмуквания въздух и няма онова исчакване да свърши бензина и т.н. а се приминава директно от едното към другото .Ламбда контрола се поставя с цел компа на моно инжекциона да не трупа грешни дани и оттам да не влоши работата на двигателя като е на газ.При теб колега е направена следната система монтиран ти е ключ който има три режима на работа и едновремено вграден ламда симулатор работи по следни начин на бензин си е както и без газова,на автоматичен палиш на газ ключа следи оборотите на двигател чрез кабелчето което е навито на някой от високоволтовите ти кабели и след достигане на зададени обороти (по принцип около 1200 1500) обраща на газ,като преди пускането на газ реле което е вградено в ключа прекасва подаването на захранване към дюзата.На газ се пали директно като при подаване на контакт ключа подава газ за много кратко време и след това исключва понеже няма импулси от високото напрежение(ефекта е т.наречения (черпене) като при вакуумните испарители).Дано съм успял да обесня до тук работата на газовата система на автомобила ти а сега и конкрето по вапроса помпата не е желателно да се прекъсва по време на работа на газ понеже се получават всички изброени от колегите ефекти(затлачване на помпа,отлагане на отпадаци по дюзата,исъхване на платната на регулатора за налягане и т.н.) и сега и още малко инфо за помпата,дори и когато колата ти е на бензин помпата вдига по високо налягане отколкото е необходимо за работа на двигатела и излишното се враща обратно в резервоара (в случая на газ ще се връща малко повече гориво отколкото на бензин)дано съм бил полезен с написаното по горе.Успехи от мен и безавариино каране
                    Благодаря колега.Много важна информация.
                    Fiat Tipo
                    Corsa b комби !

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря на всички,които се отзоваха на въпроса.Ако някой има някакво различно мнение ,нека го сподели с нас?
                      Tempra 1.6 i.e.SW

                      Коментар


                        #12
                        От три години сложих ключ и при работа на газ изключвам помпата.Нямам никакви проблеми с палене на бензин,вървеж,запичане на дюзи и регулатор на налягане.Но всеки решава сам,това е форум в който търсим или даваме помощ,не е необходимо нечий съвет да бъде приеман априори.
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #13
                          Не си попаднал на калпав бензин с вода или някаква друга гадост която да остане не подвижна само в помпата или някъде другаде и да направи белята.

                          Коментар


                            #14
                            Не е лошо вместо да си спираш помпата да си оправиш маркучите, че белите бързо стават. А с огъня майтап не бива.
                            Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                            Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                            -------------------------------------------------------------

                            Коментар


                              #15
                              2000_16V написа:
                              Не е лошо вместо да си спираш помпата да си оправиш маркучите, че белите бързо стават. А с огъня майтап не бива.
                              Колега,ако говориш на мен,защо смяташ,че нещо по колата не ми е наред,още повече по бензинопровода?
                              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                              Коментар

                              Working...
                              X