Колата ми е с газова уредба,но бензиновата помпа работи постояно.Трябва ли да сложа реле да се изключва когато карам на газ?Чувал съм мнения,че бензинът охлаждал дюзите и не е хубаво да се спира помпата.Колата е моноинжекция Tempra 1.6 i.e.SW.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензинова помпа
Collapse
X
-
chaveto написа:Остави си помпата да работи, спира се само дюзата.Tempra 1.6 i.e.SW
Коментар
-
Според мен помпата трябва да си работи и когато колата работи на газ, в противен случай би могло да клеяса и блокира. Просто трябва винаги да имаш малко бензин в резервоара, защото чрез него тя се охлажда.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
2000_16V написа:Според мен помпата трябва да си работи и когато колата работи на газ, в противен случай би могло да клеяса и блокира. Просто трябва винаги да имаш малко бензин в резервоара, защото чрез него тя се охлажда.Tempra 1.6 i.e.SW
Коментар
-
Най лесната кола за поставяне на газова уредба е моно инжекциона обеснявам защо просто при него липсва клапан за спиране на бензина а се прекъсва захранването към дюзата и се подава газ едновремено със засмуквания въздух и няма онова исчакване да свърши бензина и т.н. а се приминава директно от едното към другото .Ламбда контрола се поставя с цел компа на моно инжекциона да не трупа грешни дани и оттам да не влоши работата на двигателя като е на газ.При теб колега е направена следната система монтиран ти е ключ който има три режима на работа и едновремено вграден ламда симулатор работи по следни начин на бензин си е както и без газова,на автоматичен палиш на бензин ключа следи оборотите на двигател чрез кабелчето което е навито на някой от високоволтовите ти кабели и след достигане на зададени обороти (по принцип около 1200 1500) обраща на газ,като преди пускането на газ реле което е вградено в ключа прекасва подаването на захранване към дюзата.На газ се пали директно като при подаване на контакт ключа подава газ за много кратко време и след това исключва понеже няма импулси от високото напрежение(ефекта е т.наречения (черпене) като при вакуумните испарители).Дано съм успял да обесня до тук работата на газовата система на автомобила ти а сега и конкрето по вапроса помпата не е желателно да се прекъсва по време на работа на газ понеже се получават всички изброени от колегите ефекти(затлачване на помпа,отлагане на отпадаци по дюзата,исъхване на платната на регулатора за налягане и т.н.) и сега и още малко инфо за помпата,дори и когато колата ти е на бензин помпата вдига по високо налягане отколкото е необходимо за работа на двигатела и излишното се враща обратно в резервоара (в случая на газ ще се връща малко повече гориво отколкото на бензин)дано съм бил полезен с написаното по горе.Успехи от мен и безавариино каране
Коментар
-
Bat_M написа:Най лесната кола за поставяне на газова уредба е моно инжекциона обеснявам защо просто при него липсва клапан за спиране на бензина а се прекъсва захранването към дюзата и се подава газ едновремено със засмуквания въздух и няма онова исчакване да свърши бензина и т.н. а се приминава директно от едното към другото .Ламбда контрола се поставя с цел компа на моно инжекциона да не трупа грешни дани и оттам да не влоши работата на двигателя като е на газ.При теб колега е направена следната система монтиран ти е ключ който има три режима на работа и едновремено вграден ламда симулатор работи по следни начин на бензин си е както и без газова,на автоматичен палиш на газ ключа следи оборотите на двигател чрез кабелчето което е навито на някой от високоволтовите ти кабели и след достигане на зададени обороти (по принцип около 1200 1500) обраща на газ,като преди пускането на газ реле което е вградено в ключа прекасва подаването на захранване към дюзата.На газ се пали директно като при подаване на контакт ключа подава газ за много кратко време и след това исключва понеже няма импулси от високото напрежение(ефекта е т.наречения (черпене) като при вакуумните испарители).Дано съм успял да обесня до тук работата на газовата система на автомобила ти а сега и конкрето по вапроса помпата не е желателно да се прекъсва по време на работа на газ понеже се получават всички изброени от колегите ефекти(затлачване на помпа,отлагане на отпадаци по дюзата,исъхване на платната на регулатора за налягане и т.н.) и сега и още малко инфо за помпата,дори и когато колата ти е на бензин помпата вдига по високо налягане отколкото е необходимо за работа на двигатела и излишното се враща обратно в резервоара (в случая на газ ще се връща малко повече гориво отколкото на бензин)дано съм бил полезен с написаното по горе.Успехи от мен и безавариино каранеFiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
От три години сложих ключ и при работа на газ изключвам помпата.Нямам никакви проблеми с палене на бензин,вървеж,запичане на дюзи и регулатор на налягане.Но всеки решава сам,това е форум в който търсим или даваме помощ,не е необходимо нечий съвет да бъде приеман априори.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Не е лошо вместо да си спираш помпата да си оправиш маркучите, че белите бързо стават. А с огъня майтап не бива.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар