Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

вапрос за катализатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    вапрос за катализатора

    колеги имам два вапроса като предварително ви благодаря за отговорите.парвият е може ли да се махне катализатора и дали това няма да е проблем после,вторият е сварзан с поставянето на спортен филтар,има ли ефект от него ако някои е с спортен моля да сподели,предварително благодаря!!!

    #2
    ако катализатора ти не е доказано запушен не го пипай!
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Не е проблем да го махнеш, но е желателно на негово място да сложиш резонансно гърне, за да не ти вдига много шум автомобила. А колкото до спортния филтър - при 75-80 коня ти дава към 3-4 допълнително при използване на конусен (по спомен от една табличка на края на каталога на K&N). За сметка на това звукът под капака се променя доста. П.П. Ако ти е задънен катализатора, ефекта от махането му ще е по-голям от монтажа на спортен филтър.
      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
      -------------------------------------------------------------

      Коментар


        #4
        Както каза колегата по-рано, ако не ти е запушен, не го махай! Ако все пак се налага, намери си някакъв втора употреба, но все още читав. Това с резонаторното гърне не върши работа, колата остава шумна! Виж за дизел е друга работата
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
        Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
        Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

        Коментар


          #5
          При мене без катализатор и с конус на КиН вади много мазен звук но в никакъв случай не е шумна колата.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            на мене ми го махнаха и сложиха тръба,даже ме кефи дето е по шумна,по спортно е така даже след като я оправя моята кола,защото сега е малко болна ще си махна всички гърнета,доста аларми ще включвам май :Dспоред мене направо го махай,а що се отнася до спортен филтър четох и знам че едното е за сметка на другото,по къс живот на двигателя за сметка на повече мощност и по хубав звук,мерси аз не го искам а за теб незнам

            Коментар


              #7
              super_angel28 написа:
              на мене ми го махнаха и сложиха тръба,даже ме кефи дето е по шумна,по спортно е така даже след като я оправя моята кола,защото сега е малко болна ще си махна всички гърнета,доста аларми ще включвам май :Dспоред мене направо го махай,а що се отнася до спортен филтър четох и знам че едното е за сметка на другото,по къс живот на двигателя за сметка на повече мощност и по хубав звук,мерси аз не го искам а за теб незнам
              По-спортно ли..... :D след определено време ще сменяш маи ламбда сонда.
              Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
              KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
              Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

              Коментар


                #8
                Re: вапрос за катализатора

                bravo 16vsx написа:
                колеги имам два вапроса като предварително ви благодаря за отговорите.парвият е може ли да се махне катализатора и дали това няма да е проблем после,вторият е сварзан с поставянето на спортен филтар,има ли ефект от него ако някои е с спортен моля да сподели,предварително благодаря!!!
                Абе как ще махаш катализатора.Ти чуваш ли се.Да не би да си по умен от инженерите на Фиат дето са го сложили.Трябвало е до тебе да се допитат.А да вземем да си махнеме и стабилизиращата щанга,да си махнеме и едното колело и да си направиме колата триколка,къде ще му иде края с тия маханици.Знаеш ли колко е опасно по завоите без катализатор.Я си карай така и не си разваляй коилата.Ще ти харчи повече и ще бъде по шумна. Колега,само последните две изречения са верни от това което съм написъл.Останалите се отнасят за други от форума.

                Коментар


                  #9
                  Призовавам ВСИЧКИ в темата за толерантност и спазване на правилата.

                  Коментар


                    #10
                    Аз съм от близо две години без катализатор и на негово място имам резонансно гърне. Подменил съм и всички останали гърнета. Всичко е на "ASPO" и ако някой твърди, че колата е шумна искам да му кажа от опит, че даже е тиха, като току що излязла от завода.А колкото до катализатора - да хубаво е да го има, но дакато е годен за употреба. А той се явява един вид филтър и като всеки такъв си има определен живот и трябва да се подмени или съответно премахне. Ако не греша му дават към 100-150х.км, но един нов за моя автомобил, който се води оригинален е 900 лв. Който иска нека си купи.
                    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                    -------------------------------------------------------------

                    Коментар

                    Working...
                    X