колеги имам два вапроса като предварително ви благодаря за отговорите.парвият е може ли да се махне катализатора и дали това няма да е проблем после,вторият е сварзан с поставянето на спортен филтар,има ли ефект от него ако някои е с спортен моля да сподели,предварително благодаря!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
вапрос за катализатора
Collapse
X
-
ако катализатора ти не е доказано запушен не го пипай!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
Не е проблем да го махнеш, но е желателно на негово място да сложиш резонансно гърне, за да не ти вдига много шум автомобила. А колкото до спортния филтър - при 75-80 коня ти дава към 3-4 допълнително при използване на конусен (по спомен от една табличка на края на каталога на K&N). За сметка на това звукът под капака се променя доста. П.П. Ако ти е задънен катализатора, ефекта от махането му ще е по-голям от монтажа на спортен филтър.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Както каза колегата по-рано, ако не ти е запушен, не го махай! Ако все пак се налага, намери си някакъв втора употреба, но все още читав. Това с резонаторното гърне не върши работа, колата остава шумна! Виж за дизел е друга работатаAlfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp
Коментар
-
на мене ми го махнаха и сложиха тръба,даже ме кефи дето е по шумна,по спортно е така даже след като я оправя моята кола,защото сега е малко болна ще си махна всички гърнета,доста аларми ще включвам май :Dспоред мене направо го махай,а що се отнася до спортен филтър четох и знам че едното е за сметка на другото,по къс живот на двигателя за сметка на повече мощност и по хубав звук,мерси аз не го искам а за теб незнам
Коментар
-
super_angel28 написа:на мене ми го махнаха и сложиха тръба,даже ме кефи дето е по шумна,по спортно е така даже след като я оправя моята кола,защото сега е малко болна ще си махна всички гърнета,доста аларми ще включвам май :Dспоред мене направо го махай,а що се отнася до спортен филтър четох и знам че едното е за сметка на другото,по къс живот на двигателя за сметка на повече мощност и по хубав звук,мерси аз не го искам а за теб незнамFiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Re: вапрос за катализатора
bravo 16vsx написа:колеги имам два вапроса като предварително ви благодаря за отговорите.парвият е може ли да се махне катализатора и дали това няма да е проблем после,вторият е сварзан с поставянето на спортен филтар,има ли ефект от него ако някои е с спортен моля да сподели,предварително благодаря!!!
Коментар
-
Аз съм от близо две години без катализатор и на негово място имам резонансно гърне. Подменил съм и всички останали гърнета. Всичко е на "ASPO" и ако някой твърди, че колата е шумна искам да му кажа от опит, че даже е тиха, като току що излязла от завода.А колкото до катализатора - да хубаво е да го има, но дакато е годен за употреба. А той се явява един вид филтър и като всеки такъв си има определен живот и трябва да се подмени или съответно премахне. Ако не греша му дават към 100-150х.км, но един нов за моя автомобил, който се води оригинален е 900 лв. Който иска нека си купи.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар