Колеги да ви попитам според вас от какво може да е следния проблем...Не винаги но има моменти в което пунтото забива моцуната и пак тругва,мисля че проблема не е от турбото защото го прави и под 3хил.об.Казаха ми че е стъпково моторче,сложих друго пак същото,казаха ми ламда сонда откачих я и сега го прави по-редко,сега сум и откачил акомулатора да я зануля да видя дали без ламда ще се оправи,А помейдо другото май наистина има проблем в стъпковото моторче понейе сега го карам с извадена букса ама понякога ми гасне само и не държи обороти, а кат го закача и гасне веднага колата..........................................Ко леги днес откачих стъпковото моторче и на негово място сложих вентил за газова уредба настроих оборотите и сега ги държи и не гасне колата,Обаче във високите си остана това забиване отведнъж и колата неможе да се изреже, а и в ниските има пак малко забиване,КАКВА ЛИ Е ПРИЧИНАТА???????????ВЕЧЕ НЕ ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВА КАРАХ Я ПРИ КОИ ЛИ НЕ МАИСТОР И ВСЕКИ САМО ГАДАЕЕ.ПОМОГНЕТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! А ТУРБОТО СИ РАЗВЪРТА КАКТО ТРЕБВА ЩОТО ПРЕЗ РАЗТОВАРВАЩИЯ КЛАПАН БАЯ БУУСТ ИЗЛИЗА :bye: някой знае ли каква роля играе ФАЗОВ СЕНЗОР и дали е възможно да е от него,И къде се намира точно,лесно ли се сваля и колко струва?????????? МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ,ше съм ви много благодарен :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сензор Маса за Пунто 1.4 ГТ ТУРБО
Collapse
X
-
Колата ти има мап-сензор, намира се вътре в ЕКУ-то. Свързан е с маркуч (такъв като за вакуум), който излиза от всмукателния колектор (има като застанеш пред колата вдясно на колектора 2 маркуча-долния отива на бензиновия регулатор, горния влиза под чистачките и оттам в ЕКУ-то).Аз лично не мисля, че проблемите, които имаш са предизвикани от МАП сензора, ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.Вакуумите можеш да провериш като ги проследиш хубаво от всмукателния колектор до другия им край. Имаш маркучи до ЕКУ-то, до бензиновия регулатор, до блоу офф-а, до манометъра на таблото и един маркуч с по-голямо сечение до сервото на спирачките (мисля тва са всичките).Според мен ако имаш скъсан вакуум, колата ти на празен ход ще гасне или ще държи много ниски обороти.Успех
Коментар
-
biser_as написа:Колата ти има мап-сензор, намира се вътре в ЕКУ-то. Свързан е с маркуч (такъв като за вакуум), който излиза от всмукателния колектор (има като застанеш пред колата вдясно на колектора 2 маркуча-долния отива на бензиновия регулатор, горния влиза под чистачките и оттам в ЕКУ-то).Аз лично не мисля, че проблемите, които имаш са предизвикани от МАП сензора, ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.Вакуумите можеш да провериш като ги проследиш хубаво от всмукателния колектор до другия им край. Имаш маркучи до ЕКУ-то, до бензиновия регулатор, до блоу офф-а, до манометъра на таблото и един маркуч с по-голямо сечение до сервото на спирачките (мисля тва са всичките).Според мен ако имаш скъсан вакуум, колата ти на празен ход ще гасне или ще държи много ниски обороти.Успех
Коментар
-
Ами забиването ти най-лесно ще разбереш от какво е като закачиш колата на диагностика и видиш какви са запаметените грешки (вероятно е от високо налягане, но най-добре на диагностика) Тоз маркуч дето излиза от турбото и влиза в соленоида за управление на налягането, най-добре си го закачи там където му е мястото, щото така двигателя и турбината няма да останат здрави още много дълго време! От този соленоид отзад също трябва да излиза още един маркуч, който отива на актуатора на турбото и отпред на соленоида има 3-ти маркуч, който влиза след дебитомера. Моя съвет е да си ги закачиш и 3-те така както ти описах.
Коментар
-
biser_as написа:ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.Power Under Pressure
Коментар
-
pumata_dp написа:biser_as написа:Колата ти има мап-сензор, намира се вътре в ЕКУ-то. Свързан е с маркуч (такъв като за вакуум), който излиза от всмукателния колектор (има като застанеш пред колата вдясно на колектора 2 маркуча-долния отива на бензиновия регулатор, горния влиза под чистачките и оттам в ЕКУ-то).Аз лично не мисля, че проблемите, които имаш са предизвикани от МАП сензора, ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.Вакуумите можеш да провериш като ги проследиш хубаво от всмукателния колектор до другия им край. Имаш маркучи до ЕКУ-то, до бензиновия регулатор, до блоу офф-а, до манометъра на таблото и един маркуч с по-голямо сечение до сервото на спирачките (мисля тва са всичките).Според мен ако имаш скъсан вакуум, колата ти на празен ход ще гасне или ще държи много ниски обороти.УспехPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:biser_as написа:ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.
Коментар
-
Намира се до бобината (отпред вляво, като застанеш пред колата)!Ето ти как изглежда и колко струва нов: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
Коментар
-
Принципно има вариант при смяна на ангренажа нещата да са объркани, но не съм сигурен, че с грешно нагласен фазов сензор колата изобщо ще пали.Може да се проверят дали нещата са наред със зацепването, но ненам до колко са ти познанията и възможностите да го направиш ти лично.Ето ти принтскреен на инфо-то за смяна на ангренажа при пунто ГТ. Коляновия вал трябва да е на белег, разпределителния вал и той на белег и фазовия сензор трябва да е насредата на скалата. Мисля можеше да е малко вляво или вдясно, но до границите на зелената скала.
Коментар
-
biser_as написа:Принципно има вариант при смяна на ангренажа нещата да са объркани, но не съм сигурен, че с грешно нагласен фазов сензор колата изобщо ще пали.Може да се проверят дали нещата са наред със зацепването, но ненам до колко са ти познанията и възможностите да го направиш ти лично.Ето ти принтскреен на инфо-то за смяна на ангренажа при пунто ГТ. Коляновия вал трябва да е на белег, разпределителния вал и той на белег и фазовия сензор трябва да е насредата на скалата. Мисля можеше да е малко вляво или вдясно, но до границите на зелената скала.Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар