Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сензор Маса за Пунто 1.4 ГТ ТУРБО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сензор Маса за Пунто 1.4 ГТ ТУРБО

    Колеги да ви попитам според вас от какво може да е следния проблем...Не винаги но има моменти в което пунтото забива моцуната и пак тругва,мисля че проблема не е от турбото защото го прави и под 3хил.об.Казаха ми че е стъпково моторче,сложих друго пак същото,казаха ми ламда сонда откачих я и сега го прави по-редко,сега сум и откачил акомулатора да я зануля да видя дали без ламда ще се оправи,А помейдо другото май наистина има проблем в стъпковото моторче понейе сега го карам с извадена букса ама понякога ми гасне само и не държи обороти, а кат го закача и гасне веднага колата..........................................Ко леги днес откачих стъпковото моторче и на негово място сложих вентил за газова уредба настроих оборотите и сега ги държи и не гасне колата,Обаче във високите си остана това забиване отведнъж и колата неможе да се изреже, а и в ниските има пак малко забиване,КАКВА ЛИ Е ПРИЧИНАТА???????????ВЕЧЕ НЕ ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВА КАРАХ Я ПРИ КОИ ЛИ НЕ МАИСТОР И ВСЕКИ САМО ГАДАЕЕ.ПОМОГНЕТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! А ТУРБОТО СИ РАЗВЪРТА КАКТО ТРЕБВА ЩОТО ПРЕЗ РАЗТОВАРВАЩИЯ КЛАПАН БАЯ БУУСТ ИЗЛИЗА :bye: някой знае ли каква роля играе ФАЗОВ СЕНЗОР и дали е възможно да е от него,И къде се намира точно,лесно ли се сваля и колко струва?????????? МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ,ше съм ви много благодарен :P

    #2
    Re: Сензор Маса за Пунто 1.4 ГТ ТУРБО

    искам да ви попитам дали моят двигател има МАП сензор и къде се намира....и дали е визможно от него да е това придръпване..........как да провера дали вакумите ми са здрави????????

    Коментар


      #3
      Колата ти има мап-сензор, намира се вътре в ЕКУ-то. Свързан е с маркуч (такъв като за вакуум), който излиза от всмукателния колектор (има като застанеш пред колата вдясно на колектора 2 маркуча-долния отива на бензиновия регулатор, горния влиза под чистачките и оттам в ЕКУ-то).Аз лично не мисля, че проблемите, които имаш са предизвикани от МАП сензора, ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.Вакуумите можеш да провериш като ги проследиш хубаво от всмукателния колектор до другия им край. Имаш маркучи до ЕКУ-то, до бензиновия регулатор, до блоу офф-а, до манометъра на таблото и един маркуч с по-голямо сечение до сервото на спирачките (мисля тва са всичките).Според мен ако имаш скъсан вакуум, колата ти на празен ход ще гасне или ще държи много ниски обороти.Успех

      Коментар


        #4
        biser_as написа:
        Колата ти има мап-сензор, намира се вътре в ЕКУ-то. Свързан е с маркуч (такъв като за вакуум), който излиза от всмукателния колектор (има като застанеш пред колата вдясно на колектора 2 маркуча-долния отива на бензиновия регулатор, горния влиза под чистачките и оттам в ЕКУ-то).Аз лично не мисля, че проблемите, които имаш са предизвикани от МАП сензора, ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.Вакуумите можеш да провериш като ги проследиш хубаво от всмукателния колектор до другия им край. Имаш маркучи до ЕКУ-то, до бензиновия регулатор, до блоу офф-а, до манометъра на таблото и един маркуч с по-голямо сечение до сервото на спирачките (мисля тва са всичките).Според мен ако имаш скъсан вакуум, колата ти на празен ход ще гасне или ще държи много ниски обороти.Успех
        Да но забиването от какво ше е,Днес сложих друг дебитомер и пак същото Имам един вакум който излиза от турбото и влиза в едно цилиндрично вакумче с два входа и това вакумче от турбото е извадено и е затапено за да натяга повече турбината.....Като го мушна там от където си е турбината не натяга лозоз обаче пак забива но по малко?????Тончно на 3800 оборота премине ли я тази граница грешка няма,Имам чувството че нямам ели недостиг на горижо или на въздух Даите мнения

        Коментар


          #5
          Ами забиването ти най-лесно ще разбереш от какво е като закачиш колата на диагностика и видиш какви са запаметените грешки (вероятно е от високо налягане, но най-добре на диагностика) Тоз маркуч дето излиза от турбото и влиза в соленоида за управление на налягането, най-добре си го закачи там където му е мястото, щото така двигателя и турбината няма да останат здрави още много дълго време! От този соленоид отзад също трябва да излиза още един маркуч, който отива на актуатора на турбото и отпред на соленоида има 3-ти маркуч, който влиза след дебитомера. Моя съвет е да си ги закачиш и 3-те така както ти описах.

          Коментар


            #6
            biser_as написа:
            ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.
            това не е вярно иначе от де ще знае за буста и за много то горижо дето му треба , само от дебитомера мери и 3 те датчика ходили да закачат да видят грешки дали има може много неща да са , ако все пак не се оправиш , и имаш път към софия , обади се 0898400576 - орлинда видим от какво може да е , чесно казано има много сбъркано във колата и има много за доправяне по колата от както е заводска .
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              pumata_dp написа:
              biser_as написа:
              Колата ти има мап-сензор, намира се вътре в ЕКУ-то. Свързан е с маркуч (такъв като за вакуум), който излиза от всмукателния колектор (има като застанеш пред колата вдясно на колектора 2 маркуча-долния отива на бензиновия регулатор, горния влиза под чистачките и оттам в ЕКУ-то).Аз лично не мисля, че проблемите, които имаш са предизвикани от МАП сензора, ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.Вакуумите можеш да провериш като ги проследиш хубаво от всмукателния колектор до другия им край. Имаш маркучи до ЕКУ-то, до бензиновия регулатор, до блоу офф-а, до манометъра на таблото и един маркуч с по-голямо сечение до сервото на спирачките (мисля тва са всичките).Според мен ако имаш скъсан вакуум, колата ти на празен ход ще гасне или ще държи много ниски обороти.Успех
              Да но забиването от какво ше е,Днес сложих друг дебитомер и пак същото Имам един вакум който излиза от турбото и влиза в едно цилиндрично вакумче с два входа и това вакумче от турбото е извадено и е затапено за да натяга повече турбината.....Като го мушна там от където си е турбината не натяга лозоз обаче пак забива но по малко?????Тончно на 3800 оборота премине ли я тази граница грешка няма,Имам чувството че нямам ели недостиг на горижо или на въздух Даите мнения
              не стига гориво , но си има причина , или не е премерено или няма дебит , горенето не е във час
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                WhitePower написа:
                biser_as написа:
                ЕКУ-то ползва тоз сензор за да може да регулира бууст-а.
                това не е вярно иначе от де ще знае за буста и за много то горижо дето му треба , само от дебитомера мери и 3 те датчика ходили да закачат да видят грешки дали има може много неща да са , ако все пак не се оправиш , и имаш път към софия , обади се 0898400576 - орлинда видим от какво може да е , чесно казано има много сбъркано във колата и има много за доправяне по колата от както е заводска .
                Нещо не ти разбрах поста!Кое не е вярно? Че ЕКУ-то използва мап сензора за да измери какво е налягането в колектора и да може да го регулира ли?

                Коментар


                  #9
                  Колеги днес ходих на диагностика във Фиат и ми казаха ФАЗОВ СЕНЗОР.....Къде се намира в двигатела,за колко мога да го намеря нов или втора ръка.и от къде??????????

                  Коментар


                    #10
                    Намира се до бобината (отпред вляво, като застанеш пред колата)!Ето ти как изглежда и колко струва нов: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

                    Коментар


                      #11
                      А има ли варянт за отчита тази грешка от неправилно зацепен ремък,,,и ако да как да се поправи грешката??

                      Коментар


                        #12
                        Принципно има вариант при смяна на ангренажа нещата да са объркани, но не съм сигурен, че с грешно нагласен фазов сензор колата изобщо ще пали.Може да се проверят дали нещата са наред със зацепването, но ненам до колко са ти познанията и възможностите да го направиш ти лично.Ето ти принтскреен на инфо-то за смяна на ангренажа при пунто ГТ. Коляновия вал трябва да е на белег, разпределителния вал и той на белег и фазовия сензор трябва да е насредата на скалата. Мисля можеше да е малко вляво или вдясно, но до границите на зелената скала.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          значи,Ремъка беше зацепен грешно,Беше избягал с един зъб :D придрупването вече го няма :P Обаче при Бууст на по-горна предавка гурнетата грумват АДСКИ слино!!!!!!от какво може да е????????колата е със стандартна елелтроника и турбина.....генерацията и е изправена....Дайте мнение

                          Коментар


                            #14
                            pumata_dp написа:
                            А има ли варянт за отчита тази грешка от неправилно зацепен ремък,,,и ако да как да се поправи грешката??
                            фазовия сензор не определя горивотофазов датчик счупен не съм срещал90 процента или не се насртоена като хората , или е по кабелите проблема
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              biser_as написа:
                              Принципно има вариант при смяна на ангренажа нещата да са объркани, но не съм сигурен, че с грешно нагласен фазов сензор колата изобщо ще пали.Може да се проверят дали нещата са наред със зацепването, но ненам до колко са ти познанията и възможностите да го направиш ти лично.Ето ти принтскреен на инфо-то за смяна на ангренажа при пунто ГТ. Коляновия вал трябва да е на белег, разпределителния вал и той на белег и фазовия сензор трябва да е насредата на скалата. Мисля можеше да е малко вляво или вдясно, но до границите на зелената скала.
                              във ляво или във дясно ) , бисере , има си точно едно единсвено място където трябва да седи и то е във ляфо 7.5 градуса предварение и това се наглася на веднъж да ръка , веднуш се връзва кум екуто и гледаш предварението как е ако не е във час нали се сещаш какво става със мотора )със високо предварение от 4-5 градуса
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X