Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 моноинжекция, високи обороти на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.1 моноинжекция, високи обороти на празен ход

    Здравейте,моля за съвет. Проблема е че на празен ход оборотите играят. Нямам оборотомер, но на слух са около 1200, достигат до 3000 и повече. Ако подам газ с педала в повечето пъти падат. Говоря за загрял двигател.Четох в AutoData-та, че възможните неизправности са три:1. Моторче за празен ход2. Компютър3. EVAP клапан.Тъй като си имам горе-долу на идея за какво служи EVAP, плюс това от край време има проблем със свръх налягане или вакум в резервоара си мисля, че може и да е от него клапан (щом са писали така в AutoData-та.)Обаче по никакъв начин логически не мога да разбера как ще е от него?Може ли някой да ми обясни?Проби ще правя чак в събота и неделя....

    #2
    аз имах подобен проблем с Уното(1.1 FIRE mono).оказа се ТПСа-много неприятно и скъпо.майстора ми запои едно съпротивление от 100ома на захранващия кабел на буксата(черния) и го стабилизирахме.обаче ми притрисаше в ниските обороти и боботеше като е студена.обаче обороти си държеше 800+50.между другото ТПСа управлява и моторчето за празен ход.
    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

    Коментар


      #3
      Re: Пунто 1.1 моноинжекция, високи обороти на празен ход

      xan написа:
      Здравейте,моля за съвет. Проблема е че на празен ход оборотите играят. Нямам оборотомер, но на слух са около 1200, достигат до 3000 и повече. Ако подам газ с педала в повечето пъти падат. Говоря за загрял двигател.Четох в AutoData-та, че възможните неизправности са три:1. Моторче за празен ход2. Компютър3. EVAP клапан.Тъй като си имам горе-долу на идея за какво служи EVAP, плюс това от край време има проблем със свръх налягане или вакум в резервоара си мисля, че може и да е от него клапан (щом са писали така в AutoData-та.)Обаче по никакъв начин логически не мога да разбера как ще е от него?Може ли някой да ми обясни?Проби ще правя чак в събота и неделя....
      Колега първо прочети това: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...385&highlight=
      Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

      Коментар


        #4
        ДАТЧИК НА ИНЖЕКЦИОН-а!!!! :D
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Re: Пунто 1.1 моноинжекция, високи обороти на празен ход

          NewUser написа:
          Колега първо прочети това: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...385&highlight=
          прочетох го, но не намирам отговор на въпросите си. А те бяха и все още са:1. Какво общо има развален EVAP соленоид с високи обороти на празен ход?2. По принцип на какво може да се дължат високите обороти на празен ход?

          Коментар


            #6
            Re: Пунто 1.1 моноинжекция, високи обороти на празен ход

            При мен беше от зацапан стъпков мотор.Провери си го
            Fiat Brava 1.6/16v
            Powered by Fiat

            Коментар


              #7
              Re: Пунто 1.1 моноинжекция, високи обороти на празен ход

              kazandjiev_i написа:
              При мен беше от зацапан стъпков мотор.Провери си го
              Извадих, почистих - ефект няма

              Коментар


                #8
                като вдигне оборотите светва ли инжекцията
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  bmahob написа:
                  като вдигне оборотите светва ли инжекцията
                  не.Днес ми се наложи да мина стотина километра. По едно време попаднах в задръстване. Всъщност колоната от автомобили направо си спря. Та имах възможност да послушам двигателя как работи на празен ход :D Та ако трябва да опиша оборотите като графика - представете си идеална синусуида. Най-ниска амплитуда около 1000 оборота, най-висока около 2000 оборота.1000 2000 1000 2000 1000 2000 1000 2000 1000 2000 1000 2000 Период = 2 секунди.Почнах да си играя с педала на газта. Не успях да я стабилизирам. Още повече - по едно време се шашна нещо и дигна около 4000 оборота. Накрая я угасих Отбелязвам че колата беше загряла.Прибрах се вкъщи, починах около половин час и реших да вдигна капака на колата и да пробвам туй-онуй. Запалих, обаче колата работи стабилно, форсирах, форсирах...работи си стабилно. Малко по-високи от нормалните обороти, но стабилно - без синусуиди. Тогава се сетих, че всъщност оборотите почват да играят само при наистина добре прогрят двигател, примерно след като минеш 10 км. Дано тоя разказ да насочи някой от вас по-знаещите къде може да е проблема....Аз зех да си мисля за ламбда, ама с мойте любителски познания

                  Коментар


                    #10
                    смени датчика на инжекциона темп. (син зад 4 цилиндър) струва 20лв елементарна смяна, според мене той е виновника!!!!!!! Патил съм от него!
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар

                    Working...
                    X