Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с кабелите на свещите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с кабелите на свещите

    здравеите колеги проблема ми е малко странен. колата е фиат брава 1.4 97година. От доста време ми прави впечатление че няма мощност и не може да работи равномерно двигатела на празен ход. Една вечер запалих колата отворих капака и гледам дискотека хваркат искри от кабелите и от лулите. Купих кабели други не за фиат малко ме е срам да кажа ама няма как, от самара слойих ги и тях и пак сащата работа, купих 2 метра кабел нарязах го сложих го и пак сащата работа. Та вапроса ми е вазможно ли е бубината да произвейда силен ток или просто кабелите са калпави. Или сжещите са зле. Благодаря ви предварително.

    #2
    А свещите свали ли ги да видиш в какво състояние са? Тока е мързелив, минава през най-малкото съпротивление и ако не може да прескочи през свеща търси друг изход.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      свалях ги и бяха като керемидка. Аз така и така ще вземам кабели и свещи но основното което ме интересува е може ли бобината да прави много силен ток или има ли нещо което да обира излишния ток

      Коментар


        #4
        По-скоро кабелите ти не са подходящи.
        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
        -------------------------------------------------------------

        Коментар


          #5
          Точно от Самара (особено ако са силиконови Тесла) са перфектни за нашите коли
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #6
            и в крайна сметка май никой не може да ми отговори дали е възможно бобината ми да произвежда по голям ток от необходимото и за това да прави проблеми. Незнам ако има някой патил моля да каже.

            Коментар


              #7
              Колега смени си свещите. Това, че на тъмно светкат кабелите не е голям проблем. Големият проблем е когато се чува прескачането на искрата, тогава си има пробив в кабела и почва да прекъсва. Двигателя за да ти работи равномерно му е нужна еднаква компресия на всичките цилиндри и хубаво затварящи/отварящи клапани. Провери си и вакумите които излизат от колектора да нямаш някой скъсан и да краде въздух от там. Но като за начало смени свещите с такива дето ти препоръчва производителя и гледай поне те да са качествени.

              Коментар


                #8
                Как така си купил кабел,нарязал си го и си го сложил???Иначе кабели от Самара и аз знам че стават.Смени си първо свещите-20 лв.А цената на кабели за Фиат е 40 лв.Аз мойте го взех на толкова от ЕВРО 07.

                Коментар


                  #9
                  колега какви свещи да взема двуполюсни или еднополюсни в момента колата е с двуполюсни, обаче гледах в axm-auto за моя модел дават и еднополюсни.

                  Коментар


                    #10
                    Двуполюсни, задължително. Оригиналните са такива. Например на NGK BKR6EKC
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      благодаря за саветите колеги от мен се иска вече само да деиствам като има резултат ще пи6а

                      Коментар


                        #12
                        Възможно е да се генерира по високо напрежение, чисто технически, но силно се съмнявам да е това. Сложи си прилични кабели, подходящи свещи и нещата ще се успокоят.
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #13
                          Не виждам как бобината би могла да ти произведе по-голям ток. Това до колкото съм наясно зависи от дебелината на проводника, а той няма как да се промени с времето на експлоатация. А колкото до напрежението - зависи от съотношението на първичните и вторичните намотки. Може би ако окъсят някои от първичните би могло да се вдигни напрежението, но едва ли в този случай бобината ще може да работи нормално, а какво остава пък за дълъг период от време. А колкото до свещите - карал съм 3-полюсни на NGK и не съм останал доволен. Определено еднополюсните са по-подходящи. Особено ако говорим за по-евтини модели. На BOSCH имат модели, като оригиналните, но с " + " на края на номера им и те имат каналче в изкривената ламаринка, което позволява по-голямо количество от гориво-въздушната смес да се пали в следствие на увеличеното място. А не са и скъпи. По-вероятно и другите производители имат интересни нововъведения.
                          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                          -------------------------------------------------------------

                          Коментар


                            #14
                            2000_16V написа:
                            Не виждам как бобината би могла да ти произведе по-голям ток.....
                            Много лесно - достатъчно е да пробие ограничителния резистор
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #15
                              Аз имам същия проблем на пунтото, сменял съм всички марки кабели и свещи, но дискотеката я има???????????????????
                              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                              Втората......пак същата!
                              (_-_)______////_______(_-_)
                              Punto75-Вече на жената!
                              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                              Коментар

                              Working...
                              X