Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос: Картер, Парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос: Картер, Парно

    Имам Фиат Браво 1.8/97g. днес минах през еднa педе*****я и нещо отдолу изпука страшно. Точно след не повече от 10 секуди колата беше паркирана и загасена. Слязох и видях маслена диря зад мен. Според мен пре**** картера и ми изтече маслото. Колата ми е ниска, но мислех че отдолу има някаква най - просто казано тенекия, която ще даде фера при такава ситуация, но май съм грешал. 1. Въпроса ми е колко пари струва един чистак нов(или от морга) картер за моето Браво 1.8 /97г. ?През последните 1/2 нощи беше малко по-хладно и си пуснах парното. Много хубаво грее - доволен от всякъде. Има нещо, коетo ми направи впечатление обаче и то е лека миризма на изгоряло. Като работи 10-15 минути нищо не се случва(не се самозапалва или да се стопи таблото пр..) освен ожасяваща жега, но леко си намирисва на гадно. 2. Как да направя така, че тая миризма да изчезне ?Мисля, че като се загрее добре и спира да мирише и бях решил един ден да го надуя до дупка та да се прочисти, но заради ^^ няма как да я запаля и да остановя като мине време спира ли да мирише или не....
    Fiat Bravo 1.8 16v Gt

    #2
    Re: Въпрос: Картер, Парно

    FBr-PBMM написа:
    Имам Фиат Браво 1.8/97g. днес минах през еднa педе*****я и нещо отдолу изпука страшно. Точно след не повече от 10 секуди колата беше паркирана и загасена. Слязох и видях маслена диря зад мен. Според мен пре**** картера и ми изтече маслото. Колата ми е ниска, но мислех че отдолу има някаква най - просто казано тенекия, която ще даде фера при такава ситуация, но май съм грешал. 1. Въпроса ми е колко пари струва един чистак нов(или от морга) картер за моето Браво 1.8 /97г. ?
    Нов картер е доста скъп около 500 лв.Дано намериш втора употреба за около 150 лв.Има и друг вариант да завариш спукания.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Едно време в една армейска работилница лепяха блоковете на танкови двигатели с епоксиднс смола, при това доста успешно. Цепнатината се ограничава с разпробити с бормашина отвори, а на самата нея се придава V форма в дълбочина. След това образувания канал се залива с епоксидна смола. При необходимост, цепнатината се уякчава с така наречения "американски шев", преди заливката със смолата.
      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

      Коментар


        #4
        чувал съм от мои познати че се заварява с аргон или нещо подобно за цветни метали, но аз лично не съм пробвал /не ми се е налагало/п.с. Не твърдя че става
        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

        Коментар


          #5
          Re: Въпрос: Картер, Парно

          Tornado написа:
          Нов картер е доста скъп около 500 лв.Дано намериш втора употреба за около 150 лв.Има и друг вариант да завариш спукания.
          Сега я фтасах... значи днес като преместих колата и се поразгледах около мястото намерих едно парче около 5х5 сантиметра откъртено(от капака на картера е мисля, май че е от алуминий???). Според мен няма да може да се лепи или заварява, незнам... Супер тъпо ми е пари нямам, ако трябва да дам 500 лева за нов обричам си количката на стоене пред блока дълго време. То щом 500 лева е нов като сложим и работа сигурно още 200 и става една неописуема "приказка"...Най-смотаното е че човек да иска да си счупи колата там трябва поне 10 минути да я наглася да му застане на точното място, че да я удари. Аз обаче успях само от 1вия път. Направо полудявам, откакто съм го купил(няколко месеца) всеки ден си го харесвах все повече...
          Fiat Bravo 1.8 16v Gt

          Коментар


            #6
            Картера може да се закърпи нищо ,че липсва парчето.Със сигурност ако се поразстърсиш ще намериш липсващото парче.Срещу сумата от около 50 лв. за заварка и още около 100 демонтаж-монтаж ще се разминеш.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Днес закарах колата на сервиз и ми казаха "чакай да видим сега дали си само чупил картера или си *** и ламда..... " при което изтръпнах. Аз като ударих картера почти мигновенно изключих двигателя(не защото знам че трябва ами и без това ми трябваха 2 метра да паркирам) но във времето когато е работил не съм чул нещо да не е както преди, никакъв допълнителен шум, тракане, абсолютно нищо. Какво представлява тая ламдасонда? Може ли да съм и *** майката без да разбера ?В момента съм направо на тръни. Аз погледнах дупката от канала и си беше кухо, нямаше в близост до стената на картера нищо... Дупката е от дясната страна, смисъл до дясното колело.
              Fiat Bravo 1.8 16v Gt

              Коментар


                #8
                Не си счупил ламбдата, спокойно. Завари си картера, малко силикон и отново си на пътя.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Rokambol написа:
                  Не си счупил ламбдата, спокойно. Завари си картера, малко силикон и отново си на пътя.
                  Няма да стане моето със заварка.... и няй - якото е че трябва да пробвам това дето ще слагам. В сервиза и не само ми казаха, че може всичко да е еднакво по мотора и купето и да не паснат т.е. да не купувам докато не ми потвърдят, че тая част става на моята кола.
                  Fiat Bravo 1.8 16v Gt

                  Коментар


                    #10
                    Право са ти казали. Ако купуваш картер втора ръка, добре е и да се свери за равнинност.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      Rokambol написа:
                      Право са ти казали. Ако купуваш картер втора ръка, добре е и да се свери за равнинност.
                      Ами днес всичко приключи, благодарение на busho_101. Сложих нов маслен филтър, също и въздушен филтър(двата са на марка FRAM, понятие нямам дали са хубави). Налях масло Mobil Super 2000 X1 10w40 (каквото ми казаха, че е за моята кола).Дадох 4лв и 20 минути лично време за да си измия колата и да ударя една прахосмукачка. Преглъщам всички цифри на уравнението и се надявам да няма неприятни изненади... Сега остава да се спрявя с проблема от парното, а именно леката неприятна миризма... Дайте идеи, моля ви...Може ли да си направя предницата някакси малко по-висока?? Гумите на колко атм. да ги държа 2.5???
                      Fiat Bravo 1.8 16v Gt

                      Коментар


                        #12
                        гумите и на 2 атм ще са си добре.С какво окачване си та ти е толкова ниска колата?
                        Fiat Bravo 1i6

                        Коментар


                          #13
                          FBr-PBMM написа:
                          Rokambol написа:
                          Право са ти казали. Ако купуваш картер втора ръка, добре е и да се свери за равнинност.
                          Ами днес всичко приключи, благодарение на busho_101. Сложих нов маслен филтър, също и въздушен филтър(двата са на марка FRAM, понятие нямам дали са хубави). Налях масло Mobil Super 2000 X1 10w40 (каквото ми казаха, че е за моята кола).Дадох 4лв и 20 минути лично време за да си измия колата и да ударя една прахосмукачка. Преглъщам всички цифри на уравнението и се надявам да няма неприятни изненади... Сега остава да се спрявя с проблема от парното, а именно леката неприятна миризма... Дайте идеи, моля ви...Може ли да си направя предницата някакси малко по-висока?? Гумите на колко атм. да ги държа 2.5???
                          Съжалявам за случката ти колега, но това масло не е за твойта кола

                          Коментар


                            #14
                            d.makaveev написа:
                            гумите и на 2 атм ще са си добре.С какво окачване си та ти е толкова ниска колата?
                            Ами никаква идея нямам с какво окачване съм. Кажи ми как да разбера и дали може да си вдигна малко предницата. Имам чуството че има 10 санта от гумата до калника, а отзад е поне 20.
                            Fiat Bravo 1.8 16v Gt

                            Коментар


                              #15
                              Shefy написа:
                              FBr-PBMM написа:
                              Rokambol написа:
                              Право са ти казали. Ако купуваш картер втора ръка, добре е и да се свери за равнинност.
                              Ами днес всичко приключи, благодарение на busho_101. Сложих нов маслен филтър, също и въздушен филтър(двата са на марка FRAM, понятие нямам дали са хубави). Налях масло Mobil Super 2000 X1 10w40 (каквото ми казаха, че е за моята кола).Дадох 4лв и 20 минути лично време за да си измия колата и да ударя една прахосмукачка. Преглъщам всички цифри на уравнението и се надявам да няма неприятни изненади... Сега остава да се спрявя с проблема от парното, а именно леката неприятна миризма... Дайте идеи, моля ви...Може ли да си направя предницата някакси малко по-висока?? Гумите на колко атм. да ги държа 2.5???
                              Съжалявам за случката ти колега, но това масло не е за твойта кола
                              Ами кажи ми кое е ? И защо мислиш така, моля ?
                              Fiat Bravo 1.8 16v Gt

                              Коментар

                              Working...
                              X