Колеги коляновия вал на колата ми е задрал при счупване на биелен лагер,и се чудя дали да купувам друг или този да го занеса да го шлайфат.Аз лично съм чувал,че шлайфан колянов вал не кара дълго,но ще чакам вашите мнения,на тези които са запознати по-добре.Поздрави!!!П.С. Колата е Fiat Bravo 1.8 16V
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
шлайфане на колянов вал!???
Collapse
X
-
Re: шлайфане на колянов вал!???
Tony66 написа:Колеги коляновия вал на колата ми е задрал при счупване на биелен лагер,и се чудя дали да купувам друг или този да го занеса да го шлайфат.Аз лично съм чувал,че шлайфан колянов вал не кара дълго,но ще чакам вашите мнения,на тези които са запознати по-добре.Поздрави!!!П.С. Колата е Fiat Bravo 1.8 16VФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Re: шлайфане на колянов вал!???
Atanas71 написа:Tony66 написа:Колеги коляновия вал на колата ми е задрал при счупване на биелен лагер,и се чудя дали да купувам друг или този да го занеса да го шлайфат.Аз лично съм чувал,че шлайфан колянов вал не кара дълго,но ще чакам вашите мнения,на тези които са запознати по-добре.Поздрави!!!П.С. Колата е Fiat Bravo 1.8 16Vbravo 1.8 16V +
Коментар
-
Re: шлайфане на колянов вал!???
Tony66 написа:Atanas71 написа:Tony66 написа:Колеги коляновия вал на колата ми е задрал при счупване на биелен лагер,и се чудя дали да купувам друг или този да го занеса да го шлайфат.Аз лично съм чувал,че шлайфан колянов вал не кара дълго,но ще чакам вашите мнения,на тези които са запознати по-добре.Поздрави!!!П.С. Колата е Fiat Bravo 1.8 16VФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Re: шлайфане на колянов вал!???
Atanas71 написа:Tony66 написа:Atanas71 написа:Tony66 написа:Колеги коляновия вал на колата ми е задрал при счупване на биелен лагер,и се чудя дали да купувам друг или този да го занеса да го шлайфат.Аз лично съм чувал,че шлайфан колянов вал не кара дълго,но ще чакам вашите мнения,на тези които са запознати по-добре.Поздрави!!!П.С. Колата е Fiat Bravo 1.8 16Vbravo 1.8 16V +
Коментар
-
Това е една частите на двигателя коята при купуване на старо без замерване си е чист хазарт Ако имаш човек който знае как правилно да борави с микрометър , вземи го с теб при покупката. Ако вала има средно износване на шииките си заслужава да го взеш :Търсиш осредените стойности м/у мин. и мах. размер. Максимален размер 43.94мм Минимален размер 43.89ммДадените от мен размери са примерниФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
По принцип проблема при шлайфа не е от качеството на шлайфане и уменията на майстора.Проблема е в повърхностната циментация (азотиране) на самите шийки.При шлайфане дори на 1-ви ремонт този слой си отива брак и вала отдолу е доста кашкавлен.Поради тази причина не издържат нормално, шлайфаните валове.Моя съвет е ако си намериш читав вал на стандартен размер - зимай го.Но както казаха колегите ,ако не го мериш си е чист хазарт да го вземеш на сляпо.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Tornado написа:Ех защо този двигател 1,8 все такива бели прави?Шлайфа си е шлайф ако може да се влезе в нормите няма проблем ,но ако се правят магии работата не е на добре.bravo 1.8 16V +
Коментар
-
Tony66 написа:Tornado написа:Ех защо този двигател 1,8 все такива бели прави?Шлайфа си е шлайф ако може да се влезе в нормите няма проблем ,но ако се правят магии работата не е на добре.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
Tornado написа:Двигатела е закрепен за продажбата с добавки в конски дози затова става така след като смениш маслото.Tony66 написа:...Другия момент е,че доста италянски коли страдат от същото заболяване и са податливи към този проблем.....
Коментар
-
Toniboni написа:Добре след като се премахне циментацията от шлайфането на вала, тази циментация може ли пак да се направи след продължително разработване вала, всмисъл 4-5000 км без напъни за да си улегне лагера и да се запази вала по-дълго.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар