Едно е ясно,като се прави тази гимнастика се сменят гумичките.Аз не промих целият блок,оставих я да работи с добавка за промиване 15 мин преди ремонта и после я отворихме.Смяна вал АЕ,гумички(незнам каква марка),кобилици -около 600 лв с работата.Плюс още 80 за смяна на маслото след ремонта с Политрон 10X40 и сега е пушка.ще засека разхода да видим как ще се отрази това.Но вървежа е съвсем друг.Отгоре въобще не мажеше търкало е почти на сухо(гумичките бяха и те много зле-изпокъсани).Направо не мога да си представя как е вървяла колата.Промивката на маслената магистрала се сътоеше в това да се накисне за едно денонощие в кореселин,механично го почистихме после с една тел и накрая продухахме на компресор.Сега горе е баня от масло.А политрона между другото е супер масло,само е малко скпичко-18 лв литъра,американско.Мисля след 1000 км да отворя капака на клапаните за да видя дали всичко е наред.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да се запази разпределителния вал на Браво 1.4 12V
Collapse
X
-
Извадил си късмет с вала. И аз сложих АЕ в кутия комплект с кобилиците. Но... 3 кобилици са ми държали клапаните постоянно отворени, докато колата е студена. Като запалех колата и тресеше цялата на 3 цилиндъра, като позагрее и се оправяше. Така че в голям филм се вкарах с тоя вал, повдигачи ли не сменях, какво ли не...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Stefan Hadjov еправ за всичкоНО е ЗАОБЛЕН по темата вал на 1.4 12вПроблем има и много хора пищятФакт е и тази тема.Ако 1.4 12в се подържа лошо То и WV AUDI OPEL се подържат лошоТам тези проблеми ги няма.Да твърдиш че има двигатели на 300000без проблеми, трябва да си купил нови 5 Фиятаи да си ги стопанисвал лично.Аз твърдя че има електрическа крушка която свети вече 106-та година, но това го контролираГинес.Ипак ИМА ПРОБЛЕМ с вала на 1.4 12в.
Коментар
-
Ако след такъв ремонт на кола за 2500 лв случката с вала пак се повтори или я метам със страшна засилка в някое дере или я давам на безценица колата.Ще ми се да съм оптимист за ремонта,но наистина проблема с вала си го има и ще го има на тоя мотор.Както и това ,че много други марки коли също така не се стопанисват,но проблема го няма,"de5" е прав.Имам известна доза съмнение,че това нещо си е хронично за двигателя и рано или късно ще избие пак,каквито и грижи да се полагат,просто не е измислен правилно.Дано греша,а иначе вала ми не беше комплект с кобилиците,взех ги поотделно от два различни магазина.Засега нищо не тропа,ща засичам и разхода как се е променил.
Коментар
-
Какво направи бе човек, аз Зимата с повреден термостат градско ми даваше ~ 12л./100км. в Бургас?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ми да не се плаши и оплаква тогава .То сега с изправен термостат толкова 9.5-10 л. ми дава в Бургас.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Не знам за вас колеги, ама аз тоя мотор го мъча като куче - постоянно е в обороти и проблем до сега съм имал само с датчиците - смених ги всичките без ламбда сондата която също е за смяна ама няма да я огрее щото карам на газ!Златното правило за тоя мотор е selenia gold през 7500 километра и газ на педалите и успех по завоите!между другото най ниския разход, който съм постигал е 6.8 маршрут софия -пазарджик!Градско -10 -11Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Разпределителният вал на този двигател сто процента може да се запази при това напълно гарантирано,въпреки всички твърдения и лошата слава,която е придобил и въпреки конструктивните си недомислици,довели от изпълнението тип "в час по трудово".При това без да се изискват особени познания по подръжката на автомобила.Условието е само едно,при това лесно изпълнимо..............да не се кара Оставя се някъде паркиран и ни изтъркан вал ни мулета и кобили,въпроса е решен,.....вечният двигател.
Коментар
-
roko_ok написа:Разпределителният вал на този двигател сто процента може да се запази при това напълно гарантирано,въпреки всички твърдения и лошата слава,която е придобил и въпреки конструктивните си недомислици,довели от изпълнението тип "в час по трудово".При това без да се изискват особени познания по подръжката на автомобила.Условието е само едно,при това лесно изпълнимо..............да не се кара Оставя се някъде паркиран и ни изтъркан вал ни мулета и кобили,въпроса е решен,.....вечният двигател.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Привет колеги,Карам същият автомобил и до сега не съм имал проблем с вала. Колата е на 185000 км. навъртяни само от мен, защото я купих от витрината на магазина, както се казва. Какво правя по въпроса - веднъж годишно, без значение на пробега, смяна масло пълна синтетика - преди Selenia, а сега Repsol, . Преди това промивка с 0w30.
Коментар
-
u_bo
OgyLalov написа:Привет колеги,Карам същият автомобил и до сега не съм имал проблем с вала. Колата е на 185000 км. навъртяни само от мен, защото я купих от витрината на магазина, както се казва. Какво правя по въпроса - веднъж годишно, без значение на пробега, смяна масло пълна синтетика - преди Selenia, а сега Repsol, . Преди това промивка с 0w30.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар