Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да се запази разпределителния вал на Браво 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Едно е ясно,като се прави тази гимнастика се сменят гумичките.Аз не промих целият блок,оставих я да работи с добавка за промиване 15 мин преди ремонта и после я отворихме.Смяна вал АЕ,гумички(незнам каква марка),кобилици -около 600 лв с работата.Плюс още 80 за смяна на маслото след ремонта с Политрон 10X40 и сега е пушка.ще засека разхода да видим как ще се отрази това.Но вървежа е съвсем друг.Отгоре въобще не мажеше търкало е почти на сухо(гумичките бяха и те много зле-изпокъсани).Направо не мога да си представя как е вървяла колата.Промивката на маслената магистрала се сътоеше в това да се накисне за едно денонощие в кореселин,механично го почистихме после с една тел и накрая продухахме на компресор.Сега горе е баня от масло.А политрона между другото е супер масло,само е малко скпичко-18 лв литъра,американско.Мисля след 1000 км да отворя капака на клапаните за да видя дали всичко е наред.

    Коментар


      #62
      Ако всичко е направено както трябва, след 1000км най-вероятно ще видиш чистота като в аптека! Много безаварийни километри!
      Fiat Marea 1.8 16V ELX

      Коментар


        #63
        Чул те господ...благодаря.Ще поживеем ще видим.

        Коментар


          #64
          Извадил си късмет с вала. И аз сложих АЕ в кутия комплект с кобилиците. Но... 3 кобилици са ми държали клапаните постоянно отворени, докато колата е студена. Като запалех колата и тресеше цялата на 3 цилиндъра, като позагрее и се оправяше. Така че в голям филм се вкарах с тоя вал, повдигачи ли не сменях, какво ли не...
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #65
            Stefan Hadjov еправ за всичкоНО е ЗАОБЛЕН по темата вал на 1.4 12вПроблем има и много хора пищятФакт е и тази тема.Ако 1.4 12в се подържа лошо То и WV AUDI OPEL се подържат лошоТам тези проблеми ги няма.Да твърдиш че има двигатели на 300000без проблеми, трябва да си купил нови 5 Фиятаи да си ги стопанисвал лично.Аз твърдя че има електрическа крушка която свети вече 106-та година, но това го контролираГинес.Ипак ИМА ПРОБЛЕМ с вала на 1.4 12в.

            Коментар


              #66
              Ако след такъв ремонт на кола за 2500 лв случката с вала пак се повтори или я метам със страшна засилка в някое дере или я давам на безценица колата.Ще ми се да съм оптимист за ремонта,но наистина проблема с вала си го има и ще го има на тоя мотор.Както и това ,че много други марки коли също така не се стопанисват,но проблема го няма,"de5" е прав.Имам известна доза съмнение,че това нещо си е хронично за двигателя и рано или късно ще избие пак,каквито и грижи да се полагат,просто не е измислен правилно.Дано греша,а иначе вала ми не беше комплект с кобилиците,взех ги поотделно от два различни магазина.Засега нищо не тропа,ща засичам и разхода как се е променил.

              Коментар


                #67
                Разход след ремонта-около 11 на 100 в града.

                Коментар


                  #68
                  Какво направи бе човек, аз Зимата с повреден термостат градско ми даваше ~ 12л./100км. в Бургас?
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #69
                    Толкоз си е разхода, в Б-с около 10, София може и 12
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #70
                      Ми да не се плаши и оплаква тогава .То сега с изправен термостат толкова 9.5-10 л. ми дава в Бургас.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #71
                        Не знам за вас колеги, ама аз тоя мотор го мъча като куче - постоянно е в обороти и проблем до сега съм имал само с датчиците - смених ги всичките без ламбда сондата която също е за смяна ама няма да я огрее щото карам на газ!Златното правило за тоя мотор е selenia gold през 7500 километра и газ на педалите и успех по завоите!между другото най ниския разход, който съм постигал е 6.8 маршрут софия -пазарджик!Градско -10 -11
                        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                        тел. 0883437022

                        Коментар


                          #72
                          Разпределителният вал на този двигател сто процента може да се запази при това напълно гарантирано,въпреки всички твърдения и лошата слава,която е придобил и въпреки конструктивните си недомислици,довели от изпълнението тип "в час по трудово".При това без да се изискват особени познания по подръжката на автомобила.Условието е само едно,при това лесно изпълнимо..............да не се кара Оставя се някъде паркиран и ни изтъркан вал ни мулета и кобили,въпроса е решен,.....вечният двигател.

                          Коментар


                            #73
                            roko_ok написа:
                            Разпределителният вал на този двигател сто процента може да се запази при това напълно гарантирано,въпреки всички твърдения и лошата слава,която е придобил и въпреки конструктивните си недомислици,довели от изпълнението тип "в час по трудово".При това без да се изискват особени познания по подръжката на автомобила.Условието е само едно,при това лесно изпълнимо..............да не се кара Оставя се някъде паркиран и ни изтъркан вал ни мулета и кобили,въпроса е решен,.....вечният двигател.
                            И това е решение на проблема колега, нито износен вал, нито разбита ходова час и най-вече скромен разход на гориво =0
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                            Коментар


                              #74
                              Привет колеги,Карам същият автомобил и до сега не съм имал проблем с вала. Колата е на 185000 км. навъртяни само от мен, защото я купих от витрината на магазина, както се казва. Какво правя по въпроса - веднъж годишно, без значение на пробега, смяна масло пълна синтетика - преди Selenia, а сега Repsol, . Преди това промивка с 0w30.

                              Коментар


                                #75
                                OgyLalov написа:
                                Привет колеги,Карам същият автомобил и до сега не съм имал проблем с вала. Колата е на 185000 км. навъртяни само от мен, защото я купих от витрината на магазина, както се казва. Какво правя по въпроса - веднъж годишно, без значение на пробега, смяна масло пълна синтетика - преди Selenia, а сега Repsol, . Преди това промивка с 0w30.
                                това не го разбрах ???

                                Коментар

                                Working...
                                X