Това безспорно е така...само,че защо ли няма друг двигател дето вала да му е консуматив се питам аз,не съм чул още някой да си отваря двигателя на всеки 100 хиляди километра за да сменя профилактично нещо вътре(за гумичките говоря).Иначе ремонта не е сложен,някакви си 800 лв Едно Пунто 97г. вече струва 2000 лв
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да се запази разпределителния вал на Браво 1.4 12V
Collapse
X
-
roko_ok написа:Това безспорно е така...само,че защо ли няма друг двигател дето вала да му е консуматив се питам аз,не съм чул още някой да си отваря двигателя на всеки 100 хиляди километра за да сменя профилактично нещо вътре(за гумичките говоря).Иначе ремонта не е сложен,някакви си 800 лв Едно Пунто 97г. вече струва 2000 лв
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:roko_ok написа:Истината е ,че това е най-глупавият двигател на ФИАТ правен някога....Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Stefan Hadjov ако си видял "паяка" на Браво 1.4 12в ще ти стане ясноче е дело на станцията на младите техници.МЕРЦЕДЕС бяха пуснали огледален диск който изддържа само 200 000 и всичко подмениха безплатносега никой не говори за това.Твърдя че решението на Фият е тъпанарско.Защо гумички а не съединения като на спирачната система.Защото е 20 пъти по евтино и вала става консуматив, за сметка на собственика.И на 1000км да сменяш маслото гумичките пак ще "изгорят" и запушатмагистрлалата.
Коментар
-
Сигурно е най-евтиния автомобил.За да твърдиш това трябва да работиш в институтза статистика в Германия.Колко години ги карат германците тези фияти 3 ?Защо голф от същия клас е два пъти по скъп.Ако си техничар виж "паяка", ако не си за какво спорим.Питай в магазините за авточасти за 1.4 12в.
Коментар
-
de5 написа:Сигурно е най-евтиния автомобил.За да твърдиш това трябва да работиш в институтза статистика в Германия.Колко години ги карат германците тези фияти 3 ?Защо голф от същия клас е два пъти по скъп.Ако си техничар виж "паяка", ако не си за какво спорим.Питай в магазините за авточасти за 1.4 12в.
Коментар
-
В Германия е най-караното Браво,не за друго,а именно защото е с малък данък.И не мисля,че е най-караното,по скоро 1.6 90 коня тази разновидност се кара най-много там.А в който и магазин да влезна и да попитам имате ли валове за Фиат Браво ме питат: "-1.4 12V е нали?Харчи се като топъл хляб?".То и аз го взех ЗАРАДИ НИСКИЯТ ДАНЪК ЧЕ С ТИЯ НЕПРЕСТАННИ СКОКОВЕ НА ДАНЪЦИТА НЕ СЕ ИЗДЪРЖА,ама като гледам ще ми излезе на носа.Иначе намерих вал за 190 лв и гумчки за 32 лв.....само!!! в един магазин на улица"Веслец 55",коета наистина е учудващо ниска цена дано не са ментаци.Навсякаде вървят 80лв.Коблица-20лв.Повдигач-18лв.Мсля че са много добри цените.За работа 150лв.Намерих и в Пловдив човек за 40 лв каза че ще го направи но не ми се рискува 150 км дотам с това състояние на вала а и няма сметка.Аз лично карам често колата на един приятел Голф 3 JTD 110 коня и мисля,че е доста по-добър от Фичо,това си е лично мое мнение.Междуградско (без да го газя много злостно разбира се) лапа по 3,2-3,5-3,8 на 100 нафта.Сега с изтъркан вал Фичо лапа 11-12 на 100 бензин. Какво друго да кажа.....къде е сравнението.За вървеж пък да не говорим.
Коментар
-
roko_ok написа:... .Аз лично карам често колата на един приятел Голф 3 JTD 110 коня и мисля,че е доста по-добър от Фичо,това си е лично мое мнение.Междуградско (без да го газя много злостно разбира се) лапа по 3,2-3,5-3,8 на 100 нафта...Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Ми Колега купи си Голф 3 JTD но мисля че е TDI но както и да е и престани да се занимаваш с този кошник 1.4 12В.Това че си попаднал на "скопосан" екземпляр внесен от Италия на ....... км. не характеризира конкретния мотор като некадърно измислен.Освен моето Браво познавам още 3-4-ма познати с този мотор и представи си никой от тях не е изпищял все още .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Е добре,от Фиат по-хубаво няма.Това е форум на Фиат и аз отдавна съм в него ,но това не пречи да си говорим обективни неща и за другите марки,нали така.А който си вярва,че като кара Браво кара суперавтомобила на света нека да продължава да го прави.Далече съм от идеята да плюя марката Фиат,все пак и аз карам такъв и щом съм го взел значи е имало причина.Но не съм съгласен като се напише думата "Голф" това да предизвиква реакции все едно сме на мача Левски-ЦСКА.Как едното не става,как е боклук как нашето е велико....и такива от сорта.
Коментар
-
Колега никой или поне не аз се опитва да те убеждава че Фиат са най-добрите дори напротив имат си своите кусури и те но не мога да се съглася с теб че поради немарливото отношение на бившия собственик на колата ти тя е с най-скапания мотор създаван някога.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Колега на мен най-малко ми се иска да плюя 1.4 12V .Има си и своите предимства разбира се(евтина поддръжка,ниска продажна цена).А че и Голф 3 и Браво са вече стари коли това си е факт.Макар че и ОПЕЛ Тигра е стара ,но от 2008 се пуснаха нови количества от серията.(Поне така казаха че ще стане).Не мога да си обясня защо италианците са такива мърльовци в това отношение.Явно си е манталитет.И все пак това с гумичките си е недомислица на мотора 1.4,защото повечето други мотори биха издържали жабарските издевателства над тях.А този-малко да не му хареса масълцето и се мръщи.Гума вътре в двигателя,егати простотията много тъпо измислено.Наистина е могло да го реализират с друго съединение.И тука после в един магазин седнали и ми обясняват знаеш ли колко били скъпи тези гумички и как ги продавали едва ли не 1 към 1 и нищо не печелели,но понеже хората при смяна на вала трябвало да ги сменят ,та затова ги зареждали разбираш ли... как само Фиат ги правели и никой друг и им идвали по 5 евро на едро от Италия....абе смех!Истината е че струват жълти стотинки,но тукашните търгаши м....а са си е...и и щом видят че едно нещо е задължително да го смениш и нямаш друга алтернатива и те изяждат с парцалите.
Коментар
-
Убеден съм че самата гумичка след 10години и високата температурасе разпада и запушва магистралата.Ако НЕ се ползваха гумички а съедитения като наспирачната системаили на газовите уредби,ако отворите са по-малко но с по-голям диаметърпроблема нямаше да го има.Да се твърди че няма проблем не е сериозноТова че се карат много браво в Германия НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ 1.4 12В е добър двигателКараха се много ТРАБАНТИ, МОСКВИЧИ, ЛАДИ не е ли глупост да твърдя че са добри. Карат се малко Ролс Ройс, Майбах Феари Бентли - те това ли са лошите коли ???
Коментар
-
de5 написа:Убеден съм че самата гумичка след 10години и високата температурасе разпада и запушва магистралата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар