Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да се запази разпределителния вал на Браво 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Това безспорно е така...само,че защо ли няма друг двигател дето вала да му е консуматив се питам аз,не съм чул още някой да си отваря двигателя на всеки 100 хиляди километра за да сменя профилактично нещо вътре(за гумичките говоря).Иначе ремонта не е сложен,някакви си 800 лв Едно Пунто 97г. вече струва 2000 лв

    Коментар


      #32
      roko_ok написа:
      Това безспорно е така...само,че защо ли няма друг двигател дето вала да му е консуматив се питам аз,не съм чул още някой да си отваря двигателя на всеки 100 хиляди километра за да сменя профилактично нещо вътре(за гумичките говоря).Иначе ремонта не е сложен,някакви си 800 лв Едно Пунто 97г. вече струва 2000 лв
      Вала става консуматив когато се кара с базови масла и не се сменяват.Карай с 10W40,сменявяай на 10000 клм и няма смяна валове.Гумичките на магистралата ще смениш,когато нарасне консумацията на масло/около180000-200000 клм/ заедно с тези на клапаните.Така се постъпва когато нормално се обслужва двигателя.

      Коментар


        #33
        Stefan Hadjov написа:
        roko_ok написа:
        Истината е ,че това е най-глупавият двигател на ФИАТ правен някога....
        Двигателя наистина е глупав,когато се експлоатира от глупаци.В Германия си го карат до 300000 клм и не сън чул да се уплаче някой.Този двигател наистина е проблемен за глупаците и мърлячите. Аз имам един въпрос:има ли колеги във форума,който да са купили колата от Германия и да се е наложило да сменят разпределителен вал.Въпреки че и там се намират глупаци и мърлячи но е доста рядко.
        Напълно подкрепям мнението ти колега, понеже 1.4 12В и 1.6 16В но 90к.с. са най-разпространените в Германия от гамата мотори на Браво/Брава, може би понеже немците си нямат и на идея от двигатели .Това че от Италия, където като цяло са адските палачори и разсипници се вкарват порутени автомобили не бива да си вадим погрешни изводи за конкретен мотор.Колко от Вас оплюващите този двигател са се сблъсквали изобщо с него, колко от Вас въобще са го ползвали в даден автомобил, питам и отговор не чакам.
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #34
          Stefan Hadjov ако си видял "паяка" на Браво 1.4 12в ще ти стане ясноче е дело на станцията на младите техници.МЕРЦЕДЕС бяха пуснали огледален диск който изддържа само 200 000 и всичко подмениха безплатносега никой не говори за това.Твърдя че решението на Фият е тъпанарско.Защо гумички а не съединения като на спирачната система.Защото е 20 пъти по евтино и вала става консуматив, за сметка на собственика.И на 1000км да сменяш маслото гумичките пак ще "изгорят" и запушатмагистрлалата.

          Коментар


            #35
            de5 написа:
            Твърдя че решението на Фият е тъпанарско.
            Защо в Германия никой не твърди че решението е тъпанарско??.Карат си хората колкото си искат и си свиркат.1,4 е най караното Браво/а.Нещо да кажеш.................

            Коментар


              #36
              Сигурно е най-евтиния автомобил.За да твърдиш това трябва да работиш в институтза статистика в Германия.Колко години ги карат германците тези фияти 3 ?Защо голф от същия клас е два пъти по скъп.Ако си техничар виж "паяка", ако не си за какво спорим.Питай в магазините за авточасти за 1.4 12в.

              Коментар


                #37
                de5 написа:
                Сигурно е най-евтиния автомобил.За да твърдиш това трябва да работиш в институтза статистика в Германия.Колко години ги карат германците тези фияти 3 ?Защо голф от същия клас е два пъти по скъп.Ако си техничар виж "паяка", ако не си за какво спорим.Питай в магазините за авточасти за 1.4 12в.
                Отвори немски сайтове за продажби за да разбереш че още си ги карат 1,4/12V.И са на много километри и са си доволни.Не само Голфа в този клас струва два пъти повече от Фиата.Във всички класове Голфа е два пъти по скъп.И в прехваления JTD-klas,също е два пъти по скъп от TDI modela.Хич не си убедителен в доводите си.Паяка на 1,4/12V си е много добър,стига да не е запушен от лошо и не сменявано масло.

                Коментар


                  #38
                  В Германия е най-караното Браво,не за друго,а именно защото е с малък данък.И не мисля,че е най-караното,по скоро 1.6 90 коня тази разновидност се кара най-много там.А в който и магазин да влезна и да попитам имате ли валове за Фиат Браво ме питат: "-1.4 12V е нали?Харчи се като топъл хляб?".То и аз го взех ЗАРАДИ НИСКИЯТ ДАНЪК ЧЕ С ТИЯ НЕПРЕСТАННИ СКОКОВЕ НА ДАНЪЦИТА НЕ СЕ ИЗДЪРЖА,ама като гледам ще ми излезе на носа.Иначе намерих вал за 190 лв и гумчки за 32 лв.....само!!! в един магазин на улица"Веслец 55",коета наистина е учудващо ниска цена дано не са ментаци.Навсякаде вървят 80лв.Коблица-20лв.Повдигач-18лв.Мсля че са много добри цените.За работа 150лв.Намерих и в Пловдив човек за 40 лв каза че ще го направи но не ми се рискува 150 км дотам с това състояние на вала а и няма сметка.Аз лично карам често колата на един приятел Голф 3 JTD 110 коня и мисля,че е доста по-добър от Фичо,това си е лично мое мнение.Междуградско (без да го газя много злостно разбира се) лапа по 3,2-3,5-3,8 на 100 нафта.Сега с изтъркан вал Фичо лапа 11-12 на 100 бензин. Какво друго да кажа.....къде е сравнението.За вървеж пък да не говорим.

                  Коментар


                    #39
                    roko_ok написа:
                    ... .Аз лично карам често колата на един приятел Голф 3 JTD 110 коня и мисля,че е доста по-добър от Фичо,това си е лично мое мнение.Междуградско (без да го газя много злостно разбира се) лапа по 3,2-3,5-3,8 на 100 нафта...
                    Всички в България знаят, че от Голфу по-хубаво няма, еле пък, ако e JTD
                    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                    Коментар


                      #40
                      Ми Колега купи си Голф 3 JTD но мисля че е TDI но както и да е и престани да се занимаваш с този кошник 1.4 12В.Това че си попаднал на "скопосан" екземпляр внесен от Италия на ....... км. не характеризира конкретния мотор като некадърно измислен.Освен моето Браво познавам още 3-4-ма познати с този мотор и представи си никой от тях не е изпищял все още .
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #41
                        Е добре,от Фиат по-хубаво няма.Това е форум на Фиат и аз отдавна съм в него ,но това не пречи да си говорим обективни неща и за другите марки,нали така.А който си вярва,че като кара Браво кара суперавтомобила на света нека да продължава да го прави.Далече съм от идеята да плюя марката Фиат,все пак и аз карам такъв и щом съм го взел значи е имало причина.Но не съм съгласен като се напише думата "Голф" това да предизвиква реакции все едно сме на мача Левски-ЦСКА.Как едното не става,как е боклук как нашето е велико....и такива от сорта.

                        Коментар


                          #42
                          Колега никой или поне не аз се опитва да те убеждава че Фиат са най-добрите дори напротив имат си своите кусури и те но не мога да се съглася с теб че поради немарливото отношение на бившия собственик на колата ти тя е с най-скапания мотор създаван някога.
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #43
                            Колега на мен най-малко ми се иска да плюя 1.4 12V .Има си и своите предимства разбира се(евтина поддръжка,ниска продажна цена).А че и Голф 3 и Браво са вече стари коли това си е факт.Макар че и ОПЕЛ Тигра е стара ,но от 2008 се пуснаха нови количества от серията.(Поне така казаха че ще стане).Не мога да си обясня защо италианците са такива мърльовци в това отношение.Явно си е манталитет.И все пак това с гумичките си е недомислица на мотора 1.4,защото повечето други мотори биха издържали жабарските издевателства над тях.А този-малко да не му хареса масълцето и се мръщи.Гума вътре в двигателя,егати простотията много тъпо измислено.Наистина е могло да го реализират с друго съединение.И тука после в един магазин седнали и ми обясняват знаеш ли колко били скъпи тези гумички и как ги продавали едва ли не 1 към 1 и нищо не печелели,но понеже хората при смяна на вала трябвало да ги сменят ,та затова ги зареждали разбираш ли... как само Фиат ги правели и никой друг и им идвали по 5 евро на едро от Италия....абе смех!Истината е че струват жълти стотинки,но тукашните търгаши м....а са си е...и и щом видят че едно нещо е задължително да го смениш и нямаш друга алтернатива и те изяждат с парцалите.

                            Коментар


                              #44
                              Убеден съм че самата гумичка след 10години и високата температурасе разпада и запушва магистралата.Ако НЕ се ползваха гумички а съедитения като наспирачната системаили на газовите уредби,ако отворите са по-малко но с по-голям диаметърпроблема нямаше да го има.Да се твърди че няма проблем не е сериозноТова че се карат много браво в Германия НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ 1.4 12В е добър двигателКараха се много ТРАБАНТИ, МОСКВИЧИ, ЛАДИ не е ли глупост да твърдя че са добри. Карат се малко Ролс Ройс, Майбах Феари Бентли - те това ли са лошите коли ???

                              Коментар


                                #45
                                de5 написа:
                                Убеден съм че самата гумичка след 10години и високата температурасе разпада и запушва магистралата.
                                В голяма грешка си.Гумичките не са причина за проблема.Не могат да запушат магистралата,защото няма движение на масло от гумичките към магистралата,а винаги е от магистралата през гумичките към хидравличните повдигачи.Могат да запушат пътя на маслото към тях,но разпределителния вал и кобилиците ще продължат да се мажат и няма да им стане нищо.Запушват се само ОТВОРИТЕ на магистралата от лошо,неподходящо и несменяно масло.При чисто масло без греси,кал и утайки никога не се запушват.Справка Германия.Справка Италия.

                                Коментар

                                Working...
                                X