Колеги колата е готовавече срещо около 200 кинта , но можеши и да мина без нова помпа и без да давам пари .Казаха че е помпата събрах пари от тук от там че не изках да е карам така още една седмица, да паля на метам . Онзи ден много бях се ядосал и пробвах какви ли не комбинации да запали , и почнах да си играя с копчито за превклучвани на метан и бензин, и изведнъж запали но гледам на метан пали изключих я, пак пробвам без да пипам копчито за превключване но не запали ,мъчеше се да пали пак на бензин .И се осетих че като превключя два пътя копчето ту на бензин ту на метан , и го оставя на метан ,и почна да паля, направо пали на метан. Стартера върти около два пътя и чувам как превключва клапана на метановото и пали на метан ,това е за паленето на метан .Това го пишя защото можи и някои друг като мен да незнаи че можи направо да пали на метан ,аз знаех че трябва да мина 2000 оборота и тогава колата сама си минаваще на метан . Иначи метановота уредба си има всичко.А сега за помпата смениха е момчетата но ми свалиха целия резорвар на земята. Иначи метановите ботилки трябваше да се свалят и щеше да стани голяма играчка . Сглобихая и аз вечи доволен викам си такива ядови брах а то не било кой знай какво само да имаш канал, време и разбирасе щуцер за да закачиш монометара , и вечи даже се осмихвах.Почвами да палим , а да качи горило, а още малко ,охо почна да прекихва и пак няма никои .Единия майстор вика дай спрея да и помогни ,пръснаха малко със спрея във вздухопровода и запали . Е аз греинах направо , викам им неми казахти да си купя един спрей за 10 лева,а ме накарахте помпа да сменяте за 150 . И момчетата се смеят и аз се смея . Почва да е изфурсирва майстора , а тя като преди аха да изгасни пак губи мошнос почна да се дави и пак изгасна . мъчи се да запали пак нестава .Дай монометара пак каза майстора , викам си още 25 лева. Парите няма да ми стигнат ,казаха едно а не стана.Мале направо умрях викам си какво ли ще трябва да сменят пак .И май бая ми е личяло щот майстора ми вика няма стращно ще е оправим.Закачиха монометара показа 0,8, а моя показваще 0,5 атмосвери. Питам ги каква е таз помпа ,или мойта е била здрава май .Даваи всичко на ново , почнаха да мерят навсякаде , неги видях каде се закачяха с монометара защото ме качиха на колата и ме вдигнаха на 2 метра височина да давам на контакт а те да мерят отдоло .Имаще изречения че на филтара посоката била объркана казах има че аз сум го сменял и съм сигорен че е правелно сложен, и така си беши .Сигорно са мерели след филтара и след резорвара но налягането същото 0,8 .Казаха че ще свалят резорвара пак . Да го изсипим и забърщият ,и да сипим нов бензин . Аз бях вечи във 3 серия и си викам няма краи днес тоз филм . Изчистиха резорвара сглобихаго сипахни 5 литра . Разбирасе че не запали с 5 литра сипахно още 2 пъте по 5 и ААААААА запали леле и си даржи обороти изфорсирва се добре. Мале супер ,викам даваи да плащам и да изчезвам .Иначи с майсторите станахни приятели изкарах почти един работен ден с тях но до някаде аз си бях виновен .Сега да кажя защо го писах всичко това, а аз мразя да пищя, едно че много грешки правя и ме марзи много, виж да говоря можи :D Ако имате като моя проблем и изкаш да си замериш налягането , отиде те даите 10 лева на някои стругар да ви направи щтуцери намери някои монометар, и сам си го измери поне преспособлението ще остани за теб. Ако монометара ти покажи по малко от твоите стоиности , не бурзаи да сменяш помпата.Изсипи бензина някаде и виж на какво преличя, че моя бензин беше ужяс . Макар че за 1 месиц съм налял около 15 литра свеж бензин.Но преди това бях зареждал миналата година по това времи .Сега чяк разбрах че е хубаво да се сипва поне на 2 месеца по 5 литра свеж бензин , и колата да се кара по често на бензин :D Изчисти си резорвара. И тогава мери пак ако пак е същото ,тогава мисли за помпа . Сигорен съм че и мойта помпа е работела защото правеши същата струика ,като включвам на контакт .Бях е отделил да е вземам да е пробвам ,макар че бяха счупели щуцера за маркучя, можиби нарочно . но като стана колата гледах по най бурзия начин да изчезна от там.Дано някои се поучи от тази случка макар че на предните коли на трабанта, реното и на уното съм ги правел тес упражнения с резорвара . Дано да няма проблеми скоро с горивната система на бензин . А гаста и добавките който си купех ще си ги сипвам винаги вечи. че да не бяра и ядови с дузите, нека азпоха ми свети като газова лампа :D Е поне една година ще ги сипвам докато забравя какви претиснения брах :D За сега успехи и безаварийно каране
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 16V SX '97 не пали и никаква мощност на бензин
Collapse
X
-
Bat_M написа:значи в преден десен калник се намира системата за исмукване на бензиновите пари от резервоара а не филтар за едри частици това първото .Ако е запушен бензинопровода някаде което много ме самнява налягането ще си бъде ниско точно за това те попитах дали е сменян горивен филтар и кога и защо,за свалянето да прави са хората в сервиза по ще е лесно да го свалят отколкото да ти ровят метановите бутилки а и е по добре за теб да не пипат там,остава само да ти дам един савет сега ако може преди да извадите помпата от резервоара да измерите директно на нея какво налягане дава и тогава със сигорност ще разбереш дали е за смяна или не но пак остава едно но, понеже вътре в резервоара има една цедка преди помпата която може да е запушена и да ти създава проблеми така че остава ти да решиш проблема с многото неизвестни там успехи от мен и безаварийно каране.П.С. на някой помпи както е при моята има жиглор на самата помпа който се даржи на пластмасова тапа която трябва да е залепена към корпуса на помпата в едно малко отворче и ако се отлепи налягането пада точно на 0.5 бара в системата но за разлика от теб аз така и не можах да я запаля докато не го залепих обратноFiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
наистина и аз съжалявам колега за закъснението но съм на бачкане и за това,преди малко се прибрах от командировка но се радвам че успях да помогна с нещо и да за бензина прави като мен паля на бензин всеки път работи ми минимум 1 минута на бензин (това е от компа на газовата) след това си и покарвам от време на време на бензин особено на дълаг път когато искам да испреваря някой (за да се искефя че карам 103 коня) и така и израсходвам по около 10/20 литра бензин месечно колата ми обаче се кара редовно между 1000 и 3000км. на месец включително и доста често идвам и към бургас но нека да не спамя повече и от мен отново безаварийно каране
Коментар
-
Колеги и още нещо ,провиряваите си маркучите за бинзина след намесата на майстор. Вчера тръгнах за риба ,след като колата вече е оправена.Отидах на нефтобазата тамън стигнах.И като се размириса на безин ужас.Викам си това не е от резервоарите на базата.Поглеждам стелката на количеството бензин ,пада.Спрях вдигам капака магла направо в двигателя.Немога да сваря да загасям колата и да вадя парцали от багажника да бърша двигатела, идвам се отарвах.Те майстори като са стягали или развивали гаиката са счупели пласмасовия маркуч на бинзина пред щуцера на снимката доло,като се е затоплел гумениа маркуч които е върху пласмасовия и като пръска.Се едно от щуцера, направо магла го прави.Първо помислех че се е разместел стегнах го с една скобичка .Пускам помпата поглеждам, ммм не пръска никаде.Но гледам марнучя почна да се надува като балон на около 5 см. след щуцера. изключих контакта. Пипам там а тя пласмасовата трабичка счупен а гумения маркуч здрав над нея .Резнах гумениа маркуч.Викам си сега ще нахуля пласмасовия пак на щуцера и готово.Но не стана таз пласмаса как вмиза в тоз щтуцер никак .Затапих я,изключих бошона на помпата но като го изключа и на метан не пали. Накрая викам така ще се пребирам с затапена трабичка на бинзина и пусната помпа. До Бургас се молих да не изгори помпата.Пребрах се и сложих едно парченци маркуч.Днес проверявах по магазините но никаде не намерих такъв маркуч с пласмасова трабичка и щуцер, се ми предлагат само гумени.В един от магазините ми казаха да проверя в моргите само в една проверих но там нямаха.В комлука разбрах че имало специализиран магазин за маркучи всякакви видови, високо ,ниско налягане, бензино масло остоичеви.Утре дано имам времи да си взема някои парченци.Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
Малий, добре че не пишем оценки по граматика тука, много от вас щяха да са с -2-ки. Извинявайте за забележките, но направо е умопомрачително да не знаете правописа, всеки може да сбърка тук-там в бързината, но да пишеш бургаз вместо Бургас и други подобни, просто не е за вярване.Та това е от рода:FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Здравейте колеги.Извинявам се,че се включвам толкова късно.Много е кофти когато майсторите се оАкат.Аз също карам 1.6 103 коня на газ.Имах подобен проблем-ДЮЗИ.Дори един път се наложи пътна помощ да хващам,защото ми свърши газта,а не бензин просто не искаше да тръгне,няма оборот,гасне.Пробвах с всевъзможни добавки,но истината е една-100 октана бензин на ЕКО.От както сипвам от него,мога да кажа,че колата работи много по-добре на бензин.Сипвайте си от него и не гледайте,че струва с 20-25 ст повече.Хората са казали "Евтиното излиза по-скъпо".Надявам се някой да пробва и да сподели.Вече не само си държи обороти,ами и си дърпа както дърпат 103 коня .Извинявам се за спама.Надявам се съвета ми да е полезен.Фиат Браво 1.6 16V 103к.с. (на газ)
Fiat Bravo 1.4 T Jet 120 bhp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар