Здравеите колеги .От 3 дена колата пали много трудно и няма никаква мощност едвам върви.Имам метанова уредба . На метан бачка без проблеми има си мощност държи си оборотите.Вчера и днес съм напръскал с контактен спрей всички букси които видях под капака. Свалих буксите на температурните датчици на водата и на въздуха и тях ги почистих.Свалих стъпковото моторче и него го почистих, Смених бензиновия филтър . Въздушния е добре, но направих проба като отворех малко капака на кутията на филтъра да смучи въздух без да преминава през филтъра.Лашнах маркуча на двигателя които идва от резурвара за бензина има си разход на бензин шишенци то което бях сложил се напълни. Лампата на инжекцията си свети нормално като дам на контакт светва и след няколко секунди изгасва , досега не ми е светела за някаква грешка . Направех проба да давам на контакт няколко пъти последователни и да изчяквам да изгася лампичката на инжекцията и след това да паля но и при това положение няма ефект.Сипах спирт и газ за горени в ризорвара .Откачих клемите на акомолатора за по 1 час и то няколко пъти но нямаше никакъв ефект същата работа, неще да запали или като запали след 10 , 15 минути турмоз никаква динамика не държи обороти като подавам газ.Ако задържа педала даречем на 2000 оборота ту падат ту се вдигат без да съм си мръднал кракът от педала . С леки натискания на газта с мелиметри дет се казва , едвам вдигам 2000 оборота че да мина на метан . Като загреи пали по бързо на 7 или 8 вартени на контактния ключ.Днес след обяд бях при един приятел които се занимава с коли и с него правехми бая упражнения но нищо не стана като цяло. Но забелязахне че като откачим вакома на МАP сензор , мисля че така се казва слагам и снимка за по ясно. Колата пали по лесно дори и на първото завъртане, но няма разлика в динамиката умряла от всякаде едвам държи 50 километра предърпва , като включа на 4 скорост забива муцуната и аха да загасни .На МАP сензора сега съм му махнал маркучито .Маркучито сум го затапил поне да пали по лесно . Помислехме че е МАP сензор е развален и тръгнах да търся даго сменям . В единия магазин въобще него намереха по каталози а в другия след дълго търсене ми казаха че струвал 71 лева ужас, и е толкова на всякаде май. Но аз отидох в една морга и ги питах имат ли такива неща ,момчето каза че имали но ме пита дали съм сигурен че това ми е проблема, казах му набързо за какво става дума ,а той ми предложи да направя проба срещо 5 лева, и ако стани да сиго копувам за 25 лева. Махнах моя сложих неговия но същата работа дади ми още един МАP сензор но и с него никакъв ефект . Още от начало си мисля за запушени дузи, но до колкото четах на диегностика немогат даги хванат,а и аз съм бая зле с финансите и затова пробвам всичко което мога да направя сам Някои ако е патил или е забилязал нещо за МАP сензора ако му са запушени дузите да подсказва ще черпим . Сега слизам да пробвам като е изтинал двигатела дали ще запали по добре като съм откачил и запушел маркучито към МАP сензор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 16V SX '97 не пали и никаква мощност на бензин
Collapse
X
-
Много правилно си мислиш за дюзите.Като караш на газ постоянно, дюзите натрупват нагар и се запушват. На студено е по-тежък проблема, защото трябва повече гориво.Има добавки към бензина, които оправят в общия случай проблема. 10-ина лева са. Почти на всяка бензиностанция ги има.Имам едно шишенце в багажника, че и аз съм го закъсал. Взех го от един диагностик и може да е по-добро, може и да не е. Замислил съм да го сипя тези дни, че имам едно ходене до Бяла Слатина и ще споделя дали става. Не помня каква марка е.Първият път си реших проблема с тези дето ги продават в ЛукОйл. Пак не помня марката А за в бъдеще карай на бензин докато загрее хубаво колата и тогава на метан. Отлагаш процедурата с около година. Но пак се запушват дюзите в крайна сметка.
Коментар
-
Колега Alexiev когато бяха ти се запушели дузите така ли ковти, ти се даржеши колата .А за добавките четах на едно място от колега в форома че бил по доволен. Първо ги чистел на ултра звук и след 6 000 или 9 000 км май беши, пак са се запушели , даже и марка беше споминал Лики Моли . И в друга тема някои беши казал за вюрт . но като цяло май всеки препоръчва ултра звук утре можи да обиколя някои бинзиностанция да питам за някои такава пресатка . Ако някои знаи в Бургас каде чистят и са добри да казва не чи ми се дават 80 или повечи пари незнам колко точно вземат за сваляне и чистени . За бош чух хубави неща но там ми отказаха диагностика защото съм имал метан ,а за диегностика в алфата сервиз разбрах че са биле добри .Ако някои колега е бил с моите симтоми и се е оправел с пресатка да споделя , ако е от дузите можи да е и от друго.А относно превключването на метана след като загреи ,моита следи оборотите като мини 2000 и минава на метан . Другия вариянт е да е минавам ръчно, но докато загреи и аз съм стигнал вечи до работа . но нека е оправя после ще е мисляFiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
Да. Много приличат. За това взех отношение.Моята газова също е направена да сменя при достигане на определени обороти. Така практически смяната става на студено и доста бързо. След като ми прецака дюзите за 5-6 месеца, реших да карам на ръчна смяна. Дето се вика да покарам на бензин. Но в крайна сметка пак стигаш до чистене.Моя съвет е да пробваш с добавка и ако не стане - тогава отивай на ултразвук. Няма защо да бързаш да се набутваш. Изгори един резервоар, нищо не губиш.И вече не слагай газова или метан. Грижите за тях и от тях не се оправдават. Ма като сме се набутали.....................Ааа, за смяната от бензин на газ - първоначално поставям на положение "бензин". Когато ще превклювам минавам на "автоматично" и ако съм на светофар просто изфорсирвам, ако съм в движение ускорявам докато се превключи(получава се едно придърпване). Така карах почти година и половина бе да усетя проблеми. Напоследък на студено няма тяга и ако чакам още, ще закъсам и на топло.Пожелавам ти успех още с добавката :D
Коментар
-
Mерси колега днес ще гледам да взема една добавка да пробвам . А от метановото сум много доволен имамго от повечи от 2 години ,и макар да е обикновенно нямам никакви проблеми много добре си варви колата . Мерих и кабелите на свещите .отляво надясно1 - 1.21 килоома 2 - 1.51 килоома 3 - 1.58 килоома4 - 0.77 килоомаБобината ми показа 5,5 килоома на едната а на другата 5,3 килоома Беру е. Видях че толкова трябва да показва бубината , но за кабелите незнам дали са добри тези стоиности .Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
колега искам да те попитам след дългото мъчене да я запалиш и като запали какво излиза от ауспуха има ли черни отенаци и савета ми е да си погледнеш бензиновата помпа ,филтар бензинов (помпата и филтара се проверяват дали са в ред най лесно като вземеш един манометар за гуми и го сваржеш към маркуча който идва от помпата със скоби задалжително че налягането е 3 -3.5 бара и един гледа и даваш на контакт,ако не си в тия стойностои знаеш каде е проблема ) успехи от мен и безаварийно каране
Коментар
-
Bat_M написа:колега искам да те попитам след дългото мъчене да я запалиш и като запали какво излиза от ауспуха има ли черни отенаци и савета ми е да си погледнеш бензиновата помпа ,филтар бензинов (помпата и филтара се проверяват дали са в ред най лесно като вземеш един манометар за гуми и го сваржеш към маркуча който идва от помпата със скоби задалжително че налягането е 3 -3.5 бара и един гледа и даваш на контакт,ако не си в тия стойностои знаеш каде е проблема ) успехи от мен и безаварийно каранеFiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
коко69 написа:Други мнения нямали колеги
Коментар
-
Налягането на бензиновата помпа за моя двигател трябва да е 3 -3.5 бара , така ли ? да правилно си ме разбрал колега и още едно вапросче сега проблема да не се е появил след смяната на филтара или е сменен заради проблема,също така бих те посаветвал да погледнеш и изравнителя на налягане понеже ако става вапрос за автомобила от темата налягането в захранващия маркуч ще е доста над 3.5 бара някаде около 5 може и 6 бара а от 3 до 3.5 най много трябва да е в рейката на дюзите,провери как седят нещата там и пак ще поговорим а за пушека от ауспуха лесно се вижда отваряш вратата и гледаш назад и палиш то се вижда доста ясно това за което ти говоря ако там е проблема,успех от мен още веднаж
Коментар
-
Bat_M написа:Налягането на бензиновата помпа за моя двигател трябва да е 3 -3.5 бара , така ли ? да правилно си ме разбрал колега и още едно вапросче сега проблема да не се е появил след смяната на филтара или е сменен заради проблема,също така бих те посаветвал да погледнеш и изравнителя на налягане понеже ако става вапрос за автомобила от темата налягането в захранващия маркуч ще е доста над 3.5 бара някаде около 5 може и 6 бара а от 3 до 3.5 най много трябва да е в рейката на дюзите,провери как седят нещата там и пак ще поговорим а за пушека от ауспуха лесно се вижда отваряш вратата и гледаш назад и палиш то се вижда доста ясно това за което ти говоря ако там е проблема,успех от мен още веднажFiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
Колеги казаха че е бинзиновата помпа, дава налягане 0,5 атмосвери . Взехами 25 лева да закачът монометара .Иначи ми изкат 75 лева за помпа и 60 лева за смяна незнам дали са добри тези цени.Сега ще търся теми да видя каде точно се намира и лесно ли се сваля помпата . Ако някои знаи някой тарикатлък да спомине Най много ме претиснява че трябва да свалям метановите бутилки. Майсторите споминаха нещо че май ще е по лесно да свалът резорвара и за това ще проверя сега .Чудясе дали е вазможно да ми е подпушен бинзинопровода , но като си спомня като лашнахни трабичката от резорвара имаши добър разхуб на бензин .Бях чел че имаме и горивен филтър за едри частици че е някъде в предния десен калник но сега немога да намеря темата . Но си мисля че няма да е от него ,ако е подпушен налягането трябва да е по голямо ако помпата е в час нали ?Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
значи в преден десен калник се намира системата за исмукване на бензиновите пари от резервоара а не филтар за едри частици това първото .Ако е запушен бензинопровода някаде което много ме самнява налягането ще си бъде ниско точно за това те попитах дали е сменян горивен филтар и кога и защо,за свалянето да прави са хората в сервиза по ще е лесно да го свалят отколкото да ти ровят метановите бутилки а и е по добре за теб да не пипат там,остава само да ти дам един савет сега ако може преди да извадите помпата от резервоара да измерите директно на нея какво налягане дава и тогава със сигорност ще разбереш дали е за смяна или не но пак остава едно но, понеже вътре в резервоара има една цедка преди помпата която може да е запушена и да ти създава проблеми така че остава ти да решиш проблема с многото неизвестни там успехи от мен и безаварийно каране.П.С. на някой помпи както е при моята има жиглор на самата помпа който се даржи на пластмасова тапа която трябва да е залепена към корпуса на помпата в едно малко отворче и ако се отлепи налягането пада точно на 0.5 бара в системата но за разлика от теб аз така и не можах да я запаля докато не го залепих обратно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар