та откакто се застуди тука напоследак времето ми го прави този чалъм( не всеки път, 3-4 пъти досега) който е на клипчето на 28-30 секунда , едно повишаване и понижаване и после пак повишаване на оборотте без да бутам педала на газта.... това е когато колата е на бензин , на газ не го прави , също забелязах че на студен двг прави това "подскачане" на оборота... колеги моля идей някакви, требва ли да се притеснвам или ...п.п. извинявам се от лошото качество на клипа и от това че съм завъртял ГСМ-а неволно ...http://vbox7.com/play:009a8068
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
оборотите нещо откачиха
Collapse
X
-
я почисти си МПХ и да видим ко ша стане Опаааа темпра 1.6 75 коня тва тряя да е с бош управления, демек на моторчето нищо не можеш да почистиш.Гледам писал си "Вече с АГУ" а имулатор сложиха ли ти на АГУ, щото помня на колега на дедрата с същия мотор без имулатор правеше такива въртели на бензин.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
ходих при газаджията , каза ми че емулатор не ми трябвало , защото съм моно инжекция , колко е вярно незнам.та прочетох някъде че може да се махне акумулатора за известно време и после се изчиствали грешките.реших да пробвам и го оставих 4-5 часа тъкмо и да изстине двигателя.преди малко го тествах тъкмо , запали си от 1-я път без проблеми и оборотите си бяха както трябва да са си.отначало като се "изфорсират" стигнаха до 1500 и леко след това спаднаха до 900.а преди (вчера) ми двигаше до 2500 и седеше на 2000 , после пак правеше чалъмите с игрането около 1500 оборота.да се надявам че това ще му е кусура.явно че ще се налага периодично да си махам акумулатораCitroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
u_bo
SilenceR написа:ходих при газаджията , каза ми че емулатор не ми трябвало , защото съм моно инжекция , колко е вярно незнам.та прочетох някъде че може да се махне акумулатора за известно време и после се изчиствали грешките.реших да пробвам и го оставих 4-5 часа тъкмо и да изстине двигателя.преди малко го тествах тъкмо , запали си от 1-я път без проблеми и оборотите си бяха както трябва да са си.отначало като се "изфорсират" стигнаха до 1500 и леко след това спаднаха до 900.а преди (вчера) ми двигаше до 2500 и седеше на 2000 , после пак правеше чалъмите с игрането около 1500 оборота.да се надявам че това ще му е кусура.явно че ще се налага периодично да си махам акумулатора
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар