Здравейте, имам следния проблем за трети път ми се случва, когато изключа от 5 та автомобила да загасне.Първите два пъти скороста беше доста висока 140-150 и изключих от скорост и колата изгасна.При третия който ми се случи вчера, карах с не повече от 90 светнаха ми с фаровете че има полицаи и изключих от скорост, при което колата отново изгасна.От къде може да идва проблема?Автомобила е мареа 1.6 на газ. Също така забелязах, че докато е студена държи по високи обороти - нормалните на изключена от скорост били 800 оборота, а при запалване държи към 1200.Нормално ли е?Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне при изключване от скорост при висока скорост
Collapse
X
-
Настрой си изпарителя, 800 са ниски!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
bmahob написа:Настрой си изпарителя, 800 са ниски!
Коментар
-
На мен като ми сложиха газовата,разкачиха маркуча от пластмасовия въздуховод към филтъра.В началото имашe детонации,защото свещите бяха за смяна.Веднъж кихалката бе останала постоянно отворена и при спускане по инерция,гаснеше,явно сместа газ-въздух не е била ок.Ако въздуховода преди филтъра е разкачен,провери въздуховода след филтъра да не е скъсан.
Коментар
-
При промяна на съпротивлението в смукателният колектор (от входа до плочката) се променя и сместа. Тук проблема се състой в това, че при връщане на газта и набиване на въздух през входа на смукателният колектор в него се създава налягане което затваря мембраната на изпарителя и затова гасне двигателя. Не казвам, че проблема е точно от него но това е един от често срещаните проблеми. Колега махни или откачи маркуча от пластмасата на която има лепенка с вентилатор и пробвай дали ще има проблем.
Коментар
-
chaveto написа:При промяна на съпротивлението в смукателният колектор (от входа до плочката) се променя и сместа. Тук проблема се състой в това, че при връщане на газта и набиване на въздух през входа на смукателният колектор в него се създава налягане което затваря мембраната на изпарителя и затова гасне двигателя. Не казвам, че проблема е точно от него но това е един от често срещаните проблеми. Колега махни или откачи маркуча от пластмасата на която има лепенка с вентилатор и пробвай дали ще има проблем.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар