Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне при изключване от скорост при висока скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне при изключване от скорост при висока скорост

    Здравейте, имам следния проблем за трети път ми се случва, когато изключа от 5 та автомобила да загасне.Първите два пъти скороста беше доста висока 140-150 и изключих от скорост и колата изгасна.При третия който ми се случи вчера, карах с не повече от 90 светнаха ми с фаровете че има полицаи и изключих от скорост, при което колата отново изгасна.От къде може да идва проблема?Автомобила е мареа 1.6 на газ. Също така забелязах, че докато е студена държи по високи обороти - нормалните на изключена от скорост били 800 оборота, а при запалване държи към 1200.Нормално ли е?Благодаря

    #2
    Настрой си изпарителя, 800 са ниски!
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      bmahob написа:
      Настрой си изпарителя, 800 са ниски!
      800 така и не ги подържа, по високи са от 800 при всички положения.но защо да гасне точно при изключване от скорост?някъде при 4000 оборота може би, изключвам и гасне, при запалване докато се движи няма и четвърт оборот и пали.Да не би да е нещо свързано с електрониката?Имобилайзер?Зареждане на акомулатор?И представа си нямам, досега не съм срещал друг с такъв проблем загова реших да попитам тук.Благодаря много

      Коментар


        #4
        На мен ми се струва, че набива принудително въздух и най вече от това гасне колата на газ при изключване от скорост при движение. Махни за пробата пластмасовият въздуховод или му направи нещо с което да се спира директното набиване на въздух.

        Коментар


          #5
          На мен като ми сложиха газовата,разкачиха маркуча от пластмасовия въздуховод към филтъра.В началото имашe детонации,защото свещите бяха за смяна.Веднъж кихалката бе останала постоянно отворена и при спускане по инерция,гаснеше,явно сместа газ-въздух не е била ок.Ако въздуховода преди филтъра е разкачен,провери въздуховода след филтъра да не е скъсан.
          Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
          ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
          ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
          ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

          Коментар


            #6
            За тези ли въздуховоди става въпрос?Проблемите да не би да идват от клапата (отбелязана със синя стрелка) която е след филтъра?

            Коментар


              #7
              При промяна на съпротивлението в смукателният колектор (от входа до плочката) се променя и сместа. Тук проблема се състой в това, че при връщане на газта и набиване на въздух през входа на смукателният колектор в него се създава налягане което затваря мембраната на изпарителя и затова гасне двигателя. Не казвам, че проблема е точно от него но това е един от често срещаните проблеми. Колега махни или откачи маркуча от пластмасата на която има лепенка с вентилатор и пробвай дали ще има проблем.

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                При промяна на съпротивлението в смукателният колектор (от входа до плочката) се променя и сместа. Тук проблема се състой в това, че при връщане на газта и набиване на въздух през входа на смукателният колектор в него се създава налягане което затваря мембраната на изпарителя и затова гасне двигателя. Не казвам, че проблема е точно от него но това е един от често срещаните проблеми. Колега махни или откачи маркуча от пластмасата на която има лепенка с вентилатор и пробвай дали ще има проблем.
                Аха да схванах какво имаш предвид.Ще пробвам, сега си направих същия експеримент, но този път изключих много плавно с бавно отпускане на газта, и не изгасна.Ще махна маркуча и ще пробвамМерси много

                Коментар

                Working...
                X