Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Брава 1,6 16V 103 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При мен най-лошото е че проблема е само когато колата е студена. Като вдигне малко температурата всичко става ок. все едно никога не го е имало проблема. Послед сипах от ЛукОйл една течност за прочистване на инжекторите и ще видя дали има резултат.

    Коментар


      #17
      stefansk написа:
      При мен най-лошото е че проблема е само когато колата е студена. Като вдигне малко температурата всичко става ок. все едно никога не го е имало проблема. Послед сипах от ЛукОйл една течност за прочистване на инжекторите и ще видя дали има резултат.
      И аз имам същия проблем,както казваш като загрее все едно нищо и няма.... Утре ще се порова и аз да видя от какво може да е.
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #18
        каточели и аз имам същият проблем сменил съм свещи,кабели и когато подам рязко гас и на мен ми глъхне и когато позагре е се оправя.имам газова и когато е на газ нямам такива проблеми.

        Коментар


          #19
          miro_84 написа:
          каточели и аз имам същият проблем сменил съм свещи,кабели и когато подам рязко гас и на мен ми глъхне и когато позагре е се оправя.имам газова и когато е на газ нямам такива проблеми.
          Явно доста хора са с този проблем. Аз последно ходих да ми проверят дали ангренажния ремък ми е зацепен правилно и всичко си е ок. Никой майстор не знае защо се появява този проблем

          Коментар


            #20
            колеги май ще ви зарадвам с добра новина за един от доста често срещаните проблеми за прекъсване само на студен двигател и решението му,преди бях посаветвал колегата да си погледне температурният датчик а сега да погледне и още нещо подгряването на ламбда сондата колкото и страно да звучи да нашите коли имат подгряване (все едно сме дизели) и се намира на двата бели кабела на ламбда сондата проверката дали работи е лесна и всеки с мултицет може да разбере дали работи или не (при подаване на контакт на студен двигател на двата бели кабела трябва да има 12 в палите 12 волта си остават докато колата не загрее и премине в нормален режим на работа)(12 волта не са гаранция че ви работо подгряването в самата ламбда сонда обраъщате на омове мултицета и измервате нагревателчето на ламбда сондата трябва да покаже 1 ом съпротивление (дано не баркам но поне при мен е така)) и двете измервания се правят на откачена ламбда сонда,ако нямате 12 волта проверете си бушоните ако пак го няма обарнете се към сервиз за да ви намери каде седи релето между ЕКУ и нагревателя на ламбда сондата, Това е от мен и успех

            Коментар


              #21
              Bat_M написа:
              колеги май ще ви зарадвам с добра новина за един от доста често срещаните проблеми за прекъсване само на студен двигател и решението му,преди бях посаветвал колегата да си погледне температурният датчик а сега да погледне и още нещо подгряването на ламбда сондата колкото и страно да звучи да нашите коли имат подгряване (все едно сме дизели) и се намира на двата бели кабела на ламбда сондата проверката дали работи е лесна и всеки с мултицет може да разбере дали работи или не (при подаване на контакт на студен двигател на двата бели кабела трябва да има 12 в палите 12 волта си остават докато колата не загрее и премине в нормален режим на работа)(12 волта не са гаранция че ви работо подгряването в самата ламбда сонда обраъщате на омове мултицета и измервате нагревателчето на ламбда сондата трябва да покаже 1 ом съпротивление (дано не баркам но поне при мен е така)) и двете измервания се правят на откачена ламбда сонда,ако нямате 12 волта проверете си бушоните ако пак го няма обарнете се към сервиз за да ви намери каде седи релето между ЕКУ и нагревателя на ламбда сондата, Това е от мен и успех
              Здравейте. До преди малко мерих мойте стойности и се консултирах с един майстор. При мен положението е следното. Имам си ги 12 волта но съпротивлението ми е 4 ома. Интересното при мен беше че след като първоначално премерих волтажа си беше ок, но след това изчезнаха 12 волта. След консултация с майтор ми обясни че първоначално 12 волта се подават директно от акумулатора, а след тов компютъра ги управлява. Но защо съпротивлението ми е 4 ома не знам.

              Коментар


                #22
                колега stefansk и аз не сам 100% сигурен че трябва да е 1 ом но поне при мен даде такава стойност а смея да твардя че е мерено с доста скъп и точен уред за това го и написах така най добрия вариант е да се измери от някой колега който няма проблеми там и да напише стоиноста колко трябва да е или да се мерне на нова сонда от магазина а моят проблем беше в окислени крачета на релето и то на бубинката на релето която се управлява от ЕКУ то почистих ги 12 волта си доидоха на местото и сега нямам тоя дразнещ проблем сутрин и след като е седяла малко по дълго време.Успех на всички от мен и дано съм бил полезен с информацията която давам

                Коментар


                  #23
                  stefansk написа:
                  .... Преди два дни сипах малко газ за горене в резервоара и като че ли малко се пооправи, което ще рече че пак като форсирам пука но по-малко.
                  да питам по знаещите само, каква е идеята да се сипва газ за горене в резервоара, щото все по често чувам за такава манипулация. обяснете моля
                  Lancia Delta 1.6 i.e.

                  Коментар

                  Working...
                  X