Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 проблем - гасне?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    сместа на студен се определя от темп датчик.Изпарителя каква марка е?
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #32
      Сменил съм темп. датчик - не е от него. Ходих на диагностика друга - нищо. Не е стъпоково моторче. Не е ламбда сонда. Не е катализатор. Баси. МОже ли да е бобина? В смисъл по някое време да почва да дава други съпротивления. Всъщност като премерч на студен мотор бобините и показанията на едната доста играят. Де да знам. Кажете какво трябва да е съпротивлението на бобините.

      Коментар


        #33
        Пробвай с растартиране,остави я 1 час с откачен акумолатор след това палиш на бензин без да форсираш да работи 10мин. на бензин.Ако не си го правил го направи и сподели резолтата!
        Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

        Коментар


          #34
          fiatpresto написа:
          Сменил съм темп. датчик - не е от него. Ходих на диагностика друга - нищо. Не е стъпоково моторче. Не е ламбда сонда. Не е катализатор. Баси. МОже ли да е бобина? В смисъл по някое време да почва да дава други съпротивления. Всъщност като премерч на студен мотор бобините и показанията на едната доста играят. Де да знам. Кажете какво трябва да е съпротивлението на бобините.
          при бобината обикновено се прекъсва вторичната намотка. нея не може я хване с тестер, трябва осцилоскоп
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #35
            кола

            на бобината като се измениш съпротивлението към изолацията прави подобен пробем премери е
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #36
              Привет, Откачал съм акумулатора- няма резултат. Бобината едната е сменяна. Проверих с уреда - малко играят показанияата, но са в норми. Интересното е, че го прави точно на 6тата минута ако е студена и я запаля/ това ако работи на празен ход/.Изпарителя е lovato / колегата по-горе пита/, но не го прави само на газКакво се случва в процеса на загряаване:1.датчикът подава инфо, че е студена и съответно се затваря повече моторчето за празния ход. 2. Постепенно оборотите спадат - дотук всичко нормално Кой обаче подава информация за момента на запалване? Мап - сменен е с 2ра употреба и датчик на вала - нов. Пропускам ли нещо?Предполагам момента на запалване се променя в процеса на загряване. Малко преди да изгасне започва да губи обороти и работи нестабилно. Прилича на това да все едно си запушил отвора за въздуха, но съм проверил, че има достатъчно въздух до моното. Затова предполагам ако не се регулира точно запалването работата на двигателя отново ще е нестабилна. Много дълго стана, но и аз се забърквам вече. Баси щайгата

              Коментар

              Working...
              X