Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 проблем - гасне?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    МЕрси колега,Не е напукан. Този маркуч отива в МАП сензор мисля.За какво служи МАП сензора?

    Коментар


      #17
      На какво гориво си когато ти изгасва колата? Какво ти е моното-мотроник, жетроник,смени ли датчика на к. вал?
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #18
        Привет, Изобщо не мога да се оправя с тая кола. положението е следното:1. И на бензи и на газ гасне в определен момент от процеса на загряване - иначе преди ислед това си работи супер.След като изгасне мирише много на безнин или газ2. /понякога/ Когато съм я изгасил и опитам да запаля не пали. след като запали отново мирише яко.Единия път, когато се случи положение 2. установих, че няама ток на бобините. Диагностиката нищо не показа. Сменил съм мап сензора или както там се казва. Давайте идеи плс. Кои модули от електрониката подават инфо на Еку-то за запалването. И с какво да почна евентуално?Тази кола започва да ме дразни , а с такова желание съм правил разни други неща по нея.Мерси

        Коментар


          #19
          къде се намира датчика за темп на инжекциона?

          Коментар


            #20
            при 4 цилиндър
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #21
              http://axm-auto.com/index2.php?brand...show=1явно съм тъп, но не се сещам да съм видял подобен куплунг. 4-ти е към ЕКУ или към скоростите?

              Коментар


                #22
                към скороститевиж http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=242123#242123
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #23
                  колеги, познайте, смених датчика на вала и - същата история. кво да сменч следващо?

                  Коментар


                    #24
                    fiatpresto написа:
                    къде се намира датчика за темп на инжекциона?
                    по горе питаш за датчик на инжекциона, сега викаш на вал
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #25
                      прав си .Просто реших да започна с него, отчитайки т.2 в началото на 2ра стр. в темата. т.1 обаче се получава и след смяната. датчика за инжекц. някой спомена че излиза при диагностика, а при мен не излезе. Дали да не го сменя обаче? ПИтах къде точно е - дали се има предвид температурен датчик/ със синич куплунг

                      Коментар


                        #26
                        приятелю според мен проблема ти идва от изпариеля. на моменти изпуска газ и колата гасне.Поне при мен беше , така.Сменях 2 датчика на вала, и какво ли не!Накрая смених мембраните на изпарителя , и няма проблем
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #27
                          Едва ли ? Газовата е в гаранция, а и го прави и на безнин. Давайте предложения, че ми писна деа

                          Коментар


                            #28
                            Привет. Сменен е датчика на вала - без резултат относно гасненето когато е студена. Смених и датчика за температурата, но без резултат.Вчера отново го наблюдавах - пали нормално, минава някакво време и след това започва да мени обороти и да се опитва да гасне. Махнах маркуча за маслените пари от кутията на филтъра и оборотите се вдигнаха. Викам - ясно, не достига въздух. Обаче днес е карана с откачен маркуч и отново същия резултат. Да не би да се включва някакъв консуматор в този момент от загряването и да не може да държи обороти / подгревател на колектора например?Някой ако знае принципа на действие на "смукача" може ли да обясни какво се случва при студен старт и последващата работа до достигане на темп.

                            Коментар


                              #29
                              да не от стъпковото моторче
                              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                              Втората......пак същата!
                              (_-_)______////_______(_-_)
                              Punto75-Вече на жената!
                              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                              Коментар


                                #30
                                И аз това се чудя, но не би ли трябвало да мени оборотите и като загрее? При загряла кола мисля са стабилни. Или ако ги мени е едва забележимо. ПОнеже е скъпа част не ми се рискува да го купувам засега, ама.То ли определя сместа и при студен двигател?

                                Коментар

                                Working...
                                X