МЕрси колега,Не е напукан. Този маркуч отива в МАП сензор мисля.За какво служи МАП сензора?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.1 проблем - гасне?
Collapse
X
-
Привет, Изобщо не мога да се оправя с тая кола. положението е следното:1. И на бензи и на газ гасне в определен момент от процеса на загряване - иначе преди ислед това си работи супер.След като изгасне мирише много на безнин или газ2. /понякога/ Когато съм я изгасил и опитам да запаля не пали. след като запали отново мирише яко.Единия път, когато се случи положение 2. установих, че няама ток на бобините. Диагностиката нищо не показа. Сменил съм мап сензора или както там се казва. Давайте идеи плс. Кои модули от електрониката подават инфо на Еку-то за запалването. И с какво да почна евентуално?Тази кола започва да ме дразни , а с такова желание съм правил разни други неща по нея.Мерси
Коментар
-
при 4 цилиндърPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
http://axm-auto.com/index2.php?brand...show=1явно съм тъп, но не се сещам да съм видял подобен куплунг. 4-ти е към ЕКУ или към скоростите?
Коментар
-
към скороститевиж http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=242123#242123Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
fiatpresto написа:къде се намира датчика за темп на инжекциона?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
прав си .Просто реших да започна с него, отчитайки т.2 в началото на 2ра стр. в темата. т.1 обаче се получава и след смяната. датчика за инжекц. някой спомена че излиза при диагностика, а при мен не излезе. Дали да не го сменя обаче? ПИтах къде точно е - дали се има предвид температурен датчик/ със синич куплунг
Коментар
-
приятелю според мен проблема ти идва от изпариеля. на моменти изпуска газ и колата гасне.Поне при мен беше , така.Сменях 2 датчика на вала, и какво ли не!Накрая смених мембраните на изпарителя , и няма проблемPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Привет. Сменен е датчика на вала - без резултат относно гасненето когато е студена. Смених и датчика за температурата, но без резултат.Вчера отново го наблюдавах - пали нормално, минава някакво време и след това започва да мени обороти и да се опитва да гасне. Махнах маркуча за маслените пари от кутията на филтъра и оборотите се вдигнаха. Викам - ясно, не достига въздух. Обаче днес е карана с откачен маркуч и отново същия резултат. Да не би да се включва някакъв консуматор в този момент от загряването и да не може да държи обороти / подгревател на колектора например?Някой ако знае принципа на действие на "смукача" може ли да обясни какво се случва при студен старт и последващата работа до достигане на темп.
Коментар
-
да не от стъпковото моторчеPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар