Привет,колата е Пунто 1.1 55 с газова уредба. Проблема е че гасне без причина и след това доста трудно пали. Понякога/доста често/ след престой изобщо не пали нито на газ нито на бензин. Дайте някакви насоки, че не познавам още добре този двигател. Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.1 проблем - гасне?
Collapse
X
-
провери датчика на коляновия валPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
замери съпротивлението на датчика на студен двгPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
при неработещ датчик на инжекциона, светва дюзата и вдига най-често оборотите, и излиза на диагностика, датчика на вал-а не отчита грешка, тама става със замерванеPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Момчета,помагайте. Бях на диагностика- нищо не показа, освен грешка ламбда сонда, когато се кара на газ. Като се кара на газ колата светва и изгасва дюзата/ чека на таблото/.Всички казват, че нямало значение това. Проблема се появява най-често когато от студен двигател се минат 2-3 км. След като загрее няма проблем. Дайте още идеи
Коментар
-
Пичове, помагайте.Още не мога да го хвана какво е това.почвам да си мисля, че няма общо със запалителната система, а са някакви истории по електрониката на моното. Прави го винаги в един и същ температурен интервал - от студен мотор като измине около 2-3 км / 5 мин. каране /. Колата изгасва все едно е свършило горивото. Ако е на скорост в този момент усещането е същото - няма бензин все едно.Предполагам и други са имали подобен проблем. Много съм благодарен за всички мнения.
Коментар
-
Здравей колега мен така ми гаснеше колата зимата на затоплен двигател като прехвърли на газ ми гасне и дави зверски,след това няма палене 2-3 мин.Проблема се оказа лесно решим,оказа се че е скъсано едно мъркучекоето зима вакуум от инжекциона мисля и отива в някакъв датчик.Ето на снимката се вижда даже!Съветвам те акоти там проблема да смениш целия маркуч,щото стария при мен беше в много лошо състояние и не става само с рязане!Ако го подмениш след това трябва да рестартираш и ЕКУ-то!Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар