Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.8 16V има ли комутатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.8 16V има ли комутатор?

    Колеги интересува ме Fiat Bravo 1.8 16V има ли комутатор?
    bravo 1.8 16V +

    #2
    кола

    ами не нали е нов модел имат други коли тука няма
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Всъщотност Bravo 1.8 16V има комутатор,днес се убедих лично в това.П.С.Модераторите може да трият темата.
      bravo 1.8 16V +

      Коментар


        #4
        к

        непиши глупости снимаиго даго видим.трябва твоито дае единственото с комутатор.
        тел.0897943620

        Коментар


          #5
          Re: к

          gal76 написа:
          непиши глупости снимаиго даго видим.трябва твоито дае единственото с комутатор.
          Не един,а четири комутатора има и се намират в контролера.Всеки един управлява по една бубина.

          Коментар


            #6
            ние спорим дали има външен изван екю които се сменя.като на постарите автомобили.затова че има в компютъра съм съгласен.
            тел.0897943620

            Коментар


              #7
              Re: к

              gal76 написа:
              непиши глупости снимаиго даго видим.трябва твоито дае единственото с комутатор.
              Днес ще го снимам и ще го видиш.
              bravo 1.8 16V +

              Коментар


                #8
                кола

                вярно гледах схемата и зависи модела ECU има не комутатор а усилвател поредноста -импулсите идват от ECU а пък той приема от датчик
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  вярно гледах схемата и зависи модела ECU има не комутатор а усилвател поредноста -импулсите идват от ECU а пък той приема от датчик
                  В контролера на 1,8/16v усилватели няма и никога не е имало.Има превклячвател на искрата на бубината и той винаги при всякакви модели се нарича КОМУТАТОР.Може да се намира извън контролера,а може и да е вграден в него,но винаги е комутатор.При 1,8 мотора са 4 броя в контролера.

                  Коментар


                    #10
                    1.8 16V, който е с металните колектори има външен комутатор.При моделите след 99 с пластмасовия колектор, комутатора е вграден в бобината (с лулата и т.н.)Ето го и в АХМ АУТОhttp://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1

                    Коментар


                      #11
                      1115 написа:
                      1.8 16V, който е с металните колектори има външен комутатор.При моделите след 99 с пластмасовия колектор, комутатора е вграден в бобината (с лулата и т.н.)Ето го и в АХМ АУТОhttp://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
                      Да,наистина до 98 год вкл.комутатора е отвънка и е четириканален.Но след 99 год знам че са в конмтролера.Ако беше обратното възможно ли е бубина с комутатор комплект да е два пъти по евтина от само бубина.И по габарити е два пъти по малка бобината с комутатор от колкото само бубината от до 98 год.

                      Коментар


                        #12
                        Възможно е - че той е само транзистор с размерите на капка.Затова са го вградили в бобината.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

                        Коментар


                          #13
                          [quote="1115"]Възможно е - че той е само транзистор с размерите на капка.Затова са го вградили в бобината.http://axm-auto.com/index2.php?brand...numenkl=1&Не е само транзистор,а около него има и други елементи.А ако знаеш какъв ток превключва този транзистор-10 А и обикновено е поставен на радиатор.

                          Коментар


                            #14
                            моя въпрос е дали е възможно да се премахне този комутатор преди 99 година модела с металните колектори, защото вече два пъти колата не иска да запали и втори комутатор се прецаква, сменя ли го всичко се оправя
                            Bravo 1.8 16V

                            Коментар


                              #15
                              Ivo_Mitkowsky написа:
                              моя въпрос е дали е възможно да се премахне този комутатор преди 99 година модела с металните колектори, защото вече два пъти колата не иска да запали и втори комутатор се прецаква, сменя ли го всичко се оправя
                              То ако можеше да се премахне,първо фирмата щеше да го махне.Ако го премахнеш,кой ще ти управлява искрите на четирите бобини.Радвай се че се намира извън контролера и е лесно заменим,че на по новите модели е вътре в него и се сменя комплект.Търси си Хитачи комутатор,а не ментета.Макар и втора употреба.

                              Коментар

                              Working...
                              X