Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.8 16V има ли комутатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stefan Hadjov написа:
    Ivo_Mitkowsky написа:
    моя въпрос е дали е възможно да се премахне този комутатор преди 99 година модела с металните колектори, защото вече два пъти колата не иска да запали и втори комутатор се прецаква, сменя ли го всичко се оправя
    То ако можеше да се премахне,първо фирмата щеше да го махне.Ако го премахнеш,кой ще ти управлява искрите на четирите бобини.Радвай се че се намира извън контролера и е лесно заменим,че на по новите модели е вътре в него и се сменя комплект.Търси си Хитачи комутатор,а не ментета.Макар и втора употреба.
    и лекувай проблема, а не последствието.

    Коментар


      #17
      Stefan Hadjov написа:
      Търси си Хитачи комутатор,а не ментета.Макар и втора употреба.
      Предполагам, че съвета на колегата е резултат от дългогодишен опит и е компетентен. Имайте в предвид обаче, че моделите на Ауди, снабдени със запалителни системи и ЕКУта на Хитачи създават много проблеми. Особенно Б4-те много хора ги свалят и минават на Бош. Незнам дали е така и при Фиат, просто може да се има едно наум.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        не е така
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          Уффф, чуя ли за немска електроника и ми се драйфа...
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #20
            Колега защо преди да смениш комутатора не разбереш от какво го гори.От личен опит с Пежо което смени 3 за 2 месеца знам че ако има прецакан кабел .свещ или лула и прехвърля искра директно към корпус а не през свещите(който ако не са каквито трябва а някакво менте или са за обикновено запалване тип чукче наковалня)също претоварват и горят комутатора.Не мога да кажа иначе нищо конкретно повече по темата понеже не съм запознат с 1.8 мотора и дали има или не външен комутатор.Успех от мен в начинанието и безаварийно каране.

            Коментар

            Working...
            X