Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем при потегляне на студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем при потегляне на студен двигател

    здравейте,карам Фиат Пунто 1.1 ’96 г., от скоро започна да ми прави неприятен проблем сутрин. Качвам се в колата, паля си нормално и като реша да тръгна ако подам газ лекичко колата изгасва, ако я изфорсирам доста не изгасва. Това се случва само при потегляне, след това дори и да спра напълно и пак да тръгна на 1-ва няма никакъв проблем. Когато колата е стояла цял ден на слънце т.е. е топъл може би двигателя няма проблем при потегляне. Дали някой има идея от къде може да идва този проблем?
    Marea Weekend 2.4 JTD; ex. Punto 1.1

    #2
    Колата ти придърпва ли като е студена ?
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      не, единствено при потегляне ако не я изфорсирам изгасва, след като мине 10-20 метра и няма никакви проблеми
      Marea Weekend 2.4 JTD; ex. Punto 1.1

      Коментар


        #4
        b_binev написа:
        не, единствено при потегляне ако не я изфорсирам изгасва, след като мине 10-20 метра и няма никакви проблеми
        На типото ми беше така и смених един температурен датчик на инжекциона
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #5
          Valiosport написа:
          b_binev написа:
          не, единствено при потегляне ако не я изфорсирам изгасва, след като мине 10-20 метра и няма никакви проблеми
          На типото ми беше така и смених един температурен датчик на инжекциона
          На Пунтото ми държеше високи обороти , смених датчика и паднаха . Обаче се появи друг проблем - почна да клати обороти и като е студено гасне на място
          Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

          Коментар


            #6
            RoMeO_156_GTA написа:
            Valiosport написа:
            b_binev написа:
            не, единствено при потегляне ако не я изфорсирам изгасва, след като мине 10-20 метра и няма никакви проблеми
            На типото ми беше така и смених един температурен датчик на инжекциона
            На Пунтото ми държеше високи обороти , смених датчика и паднаха . Обаче се появи друг проблем - почна да клати обороти и като е студено гасне на място
            Относно проблема ти с гасненето или датчика който си сменял е повреден или ECU-то ти е натрупало грешки пробва ли да махнеш клемите на акумолатора
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              най евтиното и елементарно което можеш да направиш е да смениш датчика на ЕКУ=то ,той подава сигнал че мотора е загрял и ЕКУ-то намаля горивото,затова гасне.

              Коментар


                #8
                fiat-zastava написа:
                най евтиното и елементарно което можеш да направиш е да смениш датчика на ЕКУ=то ,той подава сигнал че мотора е загрял и ЕКУ-то намаля горивото,затова гасне.
                Хич не са хубави тия бърниканици по мозъка... що търсите най-сложните проблеми не мога да разбера ЕКУ-та, МЕКУ-та... може просто да няма центровка или да е бедна смес често срещани явления
                leave something of the happiness you bring

                Коментар


                  #9
                  Bravo 1.9 JTD написа:
                  fiat-zastava написа:
                  най евтиното и елементарно което можеш да направиш е да смениш датчика на ЕКУ=то ,той подава сигнал че мотора е загрял и ЕКУ-то намаля горивото,затова гасне.
                  Хич не са хубави тия бърниканици по мозъка... що търсите най-сложните проблеми не мога да разбера ЕКУ-та, МЕКУ-та... може просто да няма центровка или да е бедна смес често срещани явления
                  Колега, ако не знаеш - съвременните мотори не им се прави центровка и не се пипа сместа - ЕКУ-то ги прави тия неща. Доста даже и делко нямат.
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    Yavor написа:
                    Bravo 1.9 JTD написа:
                    fiat-zastava написа:
                    най евтиното и елементарно което можеш да направиш е да смениш датчика на ЕКУ=то ,той подава сигнал че мотора е загрял и ЕКУ-то намаля горивото,затова гасне.
                    Хич не са хубави тия бърниканици по мозъка... що търсите най-сложните проблеми не мога да разбера ЕКУ-та, МЕКУ-та... може просто да няма центровка или да е бедна смес често срещани явления
                    Колега, ако не знаеш - съвременните мотори не им се прави центровка и не се пипа сместа - ЕКУ-то ги прави тия неща. Доста даже и делко нямат.
                    Ами колега,96та година е пунтака,знае ли човек какво имат какво нямат,ако наистина е от съвременните то просто проблема според мене е повече механичен отколкото по електронен път
                    leave something of the happiness you bring

                    Коментар


                      #11
                      Valiosport написа:
                      b_binev написа:
                      не, единствено при потегляне ако не я изфорсирам изгасва, след като мине 10-20 метра и няма никакви проблеми
                      На типото ми беше така и смених един температурен датчик на инжекциона
                      сменихме темп.датчик на инжекциона и засега мисля че се оправи проблема, благодаря на отзовалите се
                      Marea Weekend 2.4 JTD; ex. Punto 1.1

                      Коментар

                      Working...
                      X