Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

UNO 1.0 Губи Обороти и Гасне ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    UNO 1.0 Губи Обороти и Гасне ?

    Колеги , онзи ден сутринта си паля колата и висичко ток. Часовник, както врътнах така запали отидох да си свърша работа и се прибрах ... след един час ми се наложи пак да изляза с колата слизам паля ... тресе яко.Претриса светне лампата за акумолатора и маслото (премигнат) и колата гасне. Подавам гас колата се оправа ... , както и да е. Ставам на другата сутрин слизам въртя .. няма никой. Един, два, три .. пет на седмия път реши, че е време да запали вече запали и пак тресе яко, но тука вече дойде момента в който натискам педала на гаста и няма никой все едно си играя с него, когато колата не е запалена изобщо не подава гас? След малко реши , че ще иска и да тръгне ... аз щаастлив тръгвам и след 20 метра умря тотално. От там изобщо не иска да запали ... забутах си вторични суровини до паркинга и викам еб*ах ти майката последен път ... врътнах запали и тръгнах друг е въпроса , че на всеки светофар гаснеше . На другия ден слизам паля .. пак часовник нито тресе нито гасне. Появи се изведнъж този проблем и така изведнъж изчезна ? Някой може ли да ми каже на какво се дължи ? ( Маслото е О.К. , ДВГ е вече на около 130 км от основен ремонт, бензинче си има, ауспуха не е запушен нито изгнил смисъл от това да гасне) В понеделник почвам да си правя тоците? Възможно ли е от тях да ми прави тези номера? Другото което ми идва на акъла е понеже преди аз да я взема е седяла много (сиреч не е карана) , а когато е размърдвана на някъде не е карана с повече от 4 л бензин ... щом като ми я докараха казаха, че с 1л и половина са минали 30 км . Та сега да е дръпнала мизерия и боклуци и от това да ми го е направила този номер ? И сега да се е отпушила ? Незнам не разбирам тва са си някакви мой съчинения Моля някой да ме светне. Благодаря!
    There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!

    #2
    възможно е тва с боклуците ... но нямам никва идея защо ти присветват лампите на акумулатора и маслото ... нямам представа дали тва уно е карб или инжекция но на 1но типо 1.6 дгт (то е моноинжекция) имаше такув проблем от моторчето за празния ход ...и другия вариант наи простия е кофти свещи или кабели ...
    Fiat Punto 1.4 gt turbo
    Ford Fiesta 1.3 new port

    Коментар


      #3
      hibryd написа:
      възможно е тва с боклуците ... но нямам никва идея защо ти присветват лампите на акумулатора и маслото ... нямам представа дали тва уно е карб или инжекция но на 1но типо 1.6 дгт (то е моноинжекция) имаше такув проблем от моторчето за празния ход ...и другия вариант наи простия е кофти свещи или кабели ...
      Ами колега, аз вече разбрах, че имам проблем с тоците на колата (хлабави връзки, изпокъсани кабели, снаждани глупости и т.н.) Няма нещо което да е с жица и да работи нормално по тая кола. Фаровете се бъзикат, парното, чистачките пускам нагреватела гаснат ми фаровете .. От понеделник се хващаме с дъртия, че той е повече в час с тоците и сигурно ще пускаме нови жици , което си е е*ало майката. Просто се чудех от какво се получава това ... може и да е от тока Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 А иначе ако не се лъжа е моно инжекция
      There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!

      Коментар


        #4
        Re: UNO 1.0 Губи Обороти и Гасне ?

        ktborisov написа:
        ...Другото което ми идва на акъла е понеже преди аз да я взема е седяла много (сиреч не е карана) , а когато е размърдвана на някъде не е карана с повече от 4 л бензин ... щом като ми я докараха казаха, че с 1л и половина са минали 30 км . Та сега да е дръпнала мизерия и боклуци и от това да ми го е направила този номер ? И сега да се е отпушила ? Не знам не разбирам тва са си някакви мой съчинения Моля някой да ме светне. Благодаря!
        Резервата след, като светне оранжевата лампа на Fiat Uno e 7-8 литра, които които стигат за 100-на километра каране. Не знам точно с кой двигател ти е колата, но ако си с FIRE, който е моно-инжекцион е добре да сипваш по-качествено гориво, че тези коли понякога са капризни и не вървят както трябва с какво да е гориво. Справка по която да разбереш, дали двигателя е карбураторен или моно-ижекцион можеш да направиш на този сайт: http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,71.htmlЗаписваш си № на двигателя от плочката под предния капак и си правиш проверката.
        Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
        Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
        Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
        Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

        Търси се..

        Коментар


          #5
          Re: UNO 1.0 Губи Обороти и Гасне ?

          FIRE 8V написа:
          ktborisov написа:
          ...Другото което ми идва на акъла е понеже преди аз да я взема е седяла много (сиреч не е карана) , а когато е размърдвана на някъде не е карана с повече от 4 л бензин ... щом като ми я докараха казаха, че с 1л и половина са минали 30 км . Та сега да е дръпнала мизерия и боклуци и от това да ми го е направила този номер ? И сега да се е отпушила ? Не знам не разбирам тва са си някакви мой съчинения Моля някой да ме светне. Благодаря!
          Резервата след, като светне оранжевата лампа на Fiat Uno e 7-8 литра, които които стигат за 100-на километра каране. Не знам точно с кой двигател ти е колата, но ако си с FIRE, който е моно-инжекцион е добре да сипваш по-качествено гориво, че тези коли понякога са капризни и не вървят както трябва с какво да е гориво. Справка по която да разбереш, дали двигателя е карбураторен или моно-ижекцион можеш да направиш на този сайт: http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,71.htmlЗаписваш си № на двигателя от плочката под предния капак и си правиш проверката.
          Колега, мерси много..но немога да намеря къде точно да си проверя какъв ми е двигателя. Ако може да ми обясниш може и на ЛС. Мерси!Снощи ми се наложи да изляза с колата и знам, че всичко е точно ... след като оправих инасталацията не ми беше мизерствала. Бях я карал през деня и нямаше ядове. Слизам вечерта, паля и пак същото .. работи , като , че се едно е с Ремус братче "бр-бър-бър" на място това, и друса. Когато подам повечко гас се оправя ,но НОВОТО, което не бях видял преди , защото все на светло ми се случваше е , че докато друса и работи като двутактов с ремус всички тоци отслабват, когато подам гас и фаровете и светлините по таблото си светват нормално ... иначе светят по-слабо ?Примерно докато ми го прави тоя номер с друсането и бученето .. ако пусна чистачката ... върви едвам едвам , но ако подам гас (на място става въпрос) и пусна чистачката докато съм подал гас си работи нормално ?!?!? Благодаря
          There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!

          Коментар


            #6
            Нормално е това колата тресе на някви си 300-400 оборота и не и стига за да захрани светлините и другите консуматори. Ако имаш оборотомер ще забележиш. Точно заради това ти премигват и акумулатора и маслото - при ниски обороти динамото ти дава малък ток а масленото налягане пада.
            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

            Коментар


              #7
              maskarata написа:
              Нормално е това колата тресе на някви си 300-400 оборота и не и стига за да захрани светлините и другите консуматори. Ако имаш оборотомер ще забележиш. Точно заради това ти премигват и акумулатора и маслото - при ниски обороти динамото ти дава малък ток а масленото налягане пада.
              Добре де това ясно, колега. Абе чудя се да не е от скапания акумолатор. Щото алтернатора си зарежда ама това като подам гас и да се оправя друсането и всички светлини да светват по-силно ме навежда на мисълта, че акумолатора ми сдава багажа. Все повече от както си сложих музиката в колата Сега успях да я запаля... с 300 зора и яко въртене .. покарах я половин час из квартала ... вез музика без светлини без нищо и се оправи мам*цата й Довечера ще накарам едно приятелче да ми свали акумолатора от неговата печка (дизеларка) той поне е нов и е як ... ще видиме.Ще споделя какво се е случило
              There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!

              Коментар


                #8
                Що не вземеш да го премериш тоя акумулатор с мутицет и да видиш кво е положението.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #9
                  maskarata написа:
                  Що не вземеш да го премериш тоя акумулатор с мутицет и да видиш кво е положението.
                  Утре сутринта ще пробвам. Тази вечер не остана време. То и утре сутринтра ще направя опита с акумолатора от печката такаче утре ще пиша
                  There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!

                  Коментар


                    #10
                    Колеги, оправен ми е проблема. Нов акумолатор. Скоро май ще трябва да сменям и алтернатора.обаче
                    There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!

                    Коментар


                      #11
                      Re: UNO 1.0 Губи Обороти и Гасне ?

                      Колеги, само за протокола, че той колегата си е решил проблема с тресящото и гаснещо Uno, но ако делкото е магнитно (с датчик на хол, а не с чук и наковалня може да прави проблем електронния блок на запалването. Той е на самото делко и лесно се сменя ако си имаш. Струва 50-тина лева и се ремонтира също лесно. Купуваш един път и после си го ремонтираш.

                      Коментар

                      Working...
                      X