Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.6/16V - като загрее губи мощност(по тромава)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    според мен е от ламбда сондата, тъй като тя започва да работи когато колата загрее

    Коментар


      #17
      Колега след дълго търсене и занимавка открих какъв ти е проблема (нали и мойта правеше същото) Рейката на инжекцията! Тоест едно като тръба на която се захващат дюзите. Има мембрана в единия край (от към скоросната кутия) която е на вакуум който отива във всмукателния колектор чрез едно тънко маркуче. За да провериш дали е това го махни (намира се от горната страна на колектора по средата, тънко е няма как да го объркаш! Точно до вакума за серво-усилвателя) и запуши входа който е на колектора с пръст.Накарай някой да запали (забравих да спомена че е по добре на топъл мотор да правиш тая операция) . Имай в предвид че ако подаваш резко газ няма да се изреже много бързо защото това нещо точно това прави (нещо като ускорителната помпа на карбураторите) Целия проблем е че тая мембранка се прецаква с времето и през нея минава бензин! Тоест дави колата. Богата горивна смес! По принцип намерих 2-ра ръка защото ми казаха че е много скъма нова! 50 лева ме оправиха! Ако някой ти каже да земеш само мембраната пък с твойта рейка....по добре недей! Италянците са го измислили да е цяло и ако се разкапсулова не знам дали няма да окаже проблем! Цялата работа я свърших за около час време. Пак ти казвам! Моята кола е същата със същия проблем. Смених това и вече върти до 3-та даже и на топъл двигател! Пиши да споделиш дали е станало! Надявам се да съм бил полезен! P.S. За майстори ако не разбираш достатъчно я закарай на човек който си разбира от работата! Аз моита я возих на 9 различни да ми кажат какво и е и ми казаха 11 раязлични проблема, като НИТО ЕДИН не се оказа верен!!!!!!!

      Коментар


        #18
        Тия коли са по-загадъчни от цялата вселена барабар със всичките им паралелни такива (ако има). :D Ако правилно съм разбрал като се извади маркуа трябва да тече/капе бензин от него или не?Като се запуши отвора на колектоите какво се получава точно?Имаш ли идея колко струва нова горе-долу, защото няма гаранция, че втора ръка ще е ОК.
        Fiat Brava 1.6/16V, 96г

        Коментар


          #19
          Значи колега, от маркучето НЕ трябва да тече бензин! Ако потече (на запален двигател) значи проблема е там кадето ти казвам! Аз си намерих рейката на дюзите за 50 лева 2-ра ръка! Нова мисля че ще е доста скъпа. Много лесно се проверява дали "новата" е здрава. Като я земеш просто захапваш тръбичката която излиза от клапата и всмукваш. Не трябва да да пропуска въздуха, защото вътре е гумена клапа която се съсипва с времето! Ако ти просмуква значи и тя се е прецакала! (това при положение че от маркучето потече бензин разбира се) А отвора на колекторите го запуши с пръст при теста иначе ще смуче въздух и ще се наруши работата на двигателя (може и да угасне въпреки че е трудно с толкова малко засмукване). Пак казвам, че ако се навият по моргите да ти свалят само клапата ще ти е по евтино! Но аз не исках да поема риска и си го взех цялото! За работа не съм давал пари защото си го правих сам. Във Враца попитах на 2-3 места колко ще ми вземат (ей така да си знам) и ми казаха 30-35 лева! Не знам от каде си но си мисля че 100 лева ше те оправят (или поне се надявам). Ако имаш още въпроси казвай! От време на време влизам и ще помагам с каквото мога.

          Коментар


            #20
            Говориш за регулатора на налягането на горивото, който всъщност се сменя за 5-10 минути без да се сваля рейката, но се налага да се смени и маркучето от него до колектора, защото оригиналното със сигурност вече е станало твърдо като пластмаса и се разпада при ваденето. Евентуално се маха бобината да не пречи, но тя пада за минута.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              Vuzo написа:
              Значи колега, от маркучето НЕ трябва да тече бензин! Ако потече (на запален двигател) значи проблема е там кадето ти казвам! Аз си намерих рейката на дюзите за 50 лева 2-ра ръка! Нова мисля че ще е доста скъпа. Много лесно се проверява дали "новата" е здрава. Като я земеш просто захапваш тръбичката която излиза от клапата и всмукваш. Не трябва да да пропуска въздуха, защото вътре е гумена клапа която се съсипва с времето! Ако ти просмуква значи и тя се е прецакала! (това при положение че от маркучето потече бензин разбира се) А отвора на колекторите го запуши с пръст при теста иначе ще смуче въздух и ще се наруши работата на двигателя (може и да угасне въпреки че е трудно с толкова малко засмукване). Пак казвам, че ако се навият по моргите да ти свалят само клапата ще ти е по евтино! Но аз не исках да поема риска и си го взех цялото! За работа не съм давал пари защото си го правих сам. Във Враца попитах на 2-3 места колко ще ми вземат (ей така да си знам) и ми казаха 30-35 лева! Не знам от каде си но си мисля че 100 лева ше те оправят (или поне се надявам). Ако имаш още въпроси казвай! От време на време влизам и ще помагам с каквото мога.
              Колега, не всяка брава е с регулатор на рейката ! Моделите след 09.1998(с пластмасовия колектор) са с регулатор, който се намира под десния калник и до рейката се подават 3.5 бара. не 3 както е при моделите преди 09.1998 тоест в рейката влиза 1 маркуч.

              Коментар


                #22
                nedialk00 написа:
                според мен е от ламбда сондата, тъй като тя започва да работи когато колата загрее
                Мисля, че колегата е прав понеже аз имам същия проблем, когато карам с 98 на високи обороти(а почти винаги така карам) се по оправя, но тръгна ли на дълъг път и закрепя ли 100 мъртва работа. Идната седмица ще купя нова ламбда сонда и ще дам инфо, какво и как се случва. Има и един проблем с сондите особено на този модел открита е и е много ниска от влагата корозира, има много случай само след одвиване и завиване и колата полита ..Колега ако ще я сваляш внимавай много понеже е крехка и ако по натегнеш малко повече може да е откъснеш а тогава мъка голяма, напръскай с нещо дето помага за отвиване на ръждиви болтове. Не пръскай върху кабелите ! Колкото до чистенето може да помогне, но е временно решение. Новата сонда също ще е временно решение ако не сипваш читав бензин. Ламбда контрола има около 100 000 км живот зависи от колата, след това сензора се притапява, но от проклетия бензин 2 месеца и тотално се скапва ..

                Коментар


                  #23
                  Vuzo, благодаря за отговора.Ще пробвам на загрял двигател да извадя маркучето от колектора за да видя дали ще тече/пръска/капе.Това маркуче няколко пъти ми се къса и никога не съм виждал да тече безни от него. Предполагам, че при мен проблема е друг
                  Fiat Brava 1.6/16V, 96г

                  Коментар

                  Working...
                  X