Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.6/16V - като загрее губи мощност(по тромава)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.6/16V - като загрее губи мощност(по тромава)

    Здравейте, има нещо което ми прави впечатление от много време, когато колата е студена (сутрин) ускорението е много добро (дори и на трета). Оба4е когато колата достигне оптимална температура и я покарам така 20 минути тази мощност се губи става по тромава по бавно ускорява не е като е по студена.Нямам катализатор - ако това има значение.Ако някой има идеи от какво се получава това ще се радвам да сподели.

    #2
    Температурен датчик. А ако я пробваш след обяд когато и температура на въздуха е по голяма пак ли така се държи или тогава вървенето е еднакво и в двата режима на температурата на двигателя.

    Коментар


      #3
      chaveto написа:
      Температурен датчик. А ако я пробваш след обяд когато и температура на въздуха е по голяма пак ли така се държи или тогава вървенето е еднакво и в двата режима на температурата на двигателя.
      Ако я паля напълно изтинала независимо от времето по което я паля върви добре докато влезе оптимално в работна температура и след 20 минутки постепенно започвам да я усещам че мощността спада.90 градуса достигам след около 3-4 минути каране след като достигна 90 градуса колата си върви нормално към 20-30 минута след това се проявява проблема...Никой ли не е имал подобен проблем?Диагностиката нищо неоткри....

      Коментар


        #4
        Нищо по моя проблем.... Възможно ли е да има износени сигменти и от разширението да намаля компресията и от там и вървежа ?

        Коментар


          #5
          Проблема ти най вероятно идва от износено стъпково моторче... като загрее колата и става много мудна до около 2500оборота.. след това се оправя.
          Powered by Emzo

          Коментар


            #6
            evgeni85 написа:
            Проблема ти най вероятно идва от износено стъпково моторче... като загрее колата и става много мудна до около 2500оборота.. след това се оправя.
            A стъпковото моторче неоказва ли влияние само при празен ход? Не трябвали диагностиката да го хване ако неработи добре?

            Коментар


              #7
              ами тогава оказва влияние но когато бутнеш газта и то е така да се нарече заклинило и не може бързо да се върне и положението си и души двигателя. За това се получава това заглъхване на топъл двигател до 2500об.А и диагностика не го лови... ..Трябва да ти е заминал електромагнита че да даде грешка но тогава няма палене
              Powered by Emzo

              Коментар


                #8
                Колега, и при мен е същата работа, но не бях се замислял, че може да е проблем... Ще следя темата и ще се радвам ако откриеш проблема и споделиш с мен Аз имам само неработещ термостат...(ако това също оказва някакво влияние).
                Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
                Lancia Lybra 1.8 131Hp

                Коментар


                  #9
                  Колега съмнявам се да е от МПХ не знам какъв е на колегата но ако е баипас на дроселовата клапа няма с нищо да навреди ако остане да вкарва в повече въздух. А и няма как да не се усети, че задържа.

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    Колега съмнявам се да е от МПХ не знам какъв е на колегата но ако е баипас на дроселовата клапа няма с нищо да навреди ако остане да вкарва в повече въздух. А и няма как да не се усети, че задържа.
                    Ем щом казваш...обаче при мен проблема беше същия и след смяна на MPX вече няма глъхнене и колебание на ниските като загрее
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Аз имам същия проблем! Какво ли не правих и не мога да го отстраня. Казаха ми че има вероятност да и нагорял клапан! (което малко ме съмнява но утре ще проверя)

                      Коментар


                        #12
                        аз имах същиа проблем и смених сондата и се опраи и температурниа дачик.

                        Коментар


                          #13
                          И при мен ситуацията е същата. Досега все си мислех, че компютъра буха повече бензин докато двигателя не загрее. Сменени са ламбда сонда, МАП и двата температурни датчика, но ускорението на студен и загрял двигател е различно.
                          Fiat Brava 1.6/16V, 96г

                          Коментар


                            #14
                            И аз имам същия проблем. Никъде не можаха да ми кажат какво е. Обаче гледам по-горе колегите са писали, че може да е стъпковото моторче. А моето е заминало (за смяна е - при почти празен ход не може да върне оборотите и колата доста често започва да гасне). Надявам се като го сменя да се оправи положението. Ако не се оправи да видя за темепратурен датчик така ли?

                            Коментар


                              #15
                              Миналата седица си купих стъпково моторче от колега от форума, но положението е същото след смяната.Проблемът едва ли е от него.
                              Fiat Brava 1.6/16V, 96г

                              Коментар

                              Working...
                              X