Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФИАТ БРАВА 1.4 РАБОТИ НА 3 ЦИЛИНДЪРА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ФИАТ БРАВА 1.4 РАБОТИ НА 3 ЦИЛИНДЪРА

    Преди седмица взе да тресе нещо и отидох на майстор да я погледнат.Оказа се че 4 цилиндър не работи изобщо няма компресия по точно има 2.Не е от кабелите и свещите.Кажете колко може да струва отварянето и дакажем ако е малката беда пасване на клапани и т.н.Мерси предварително че не ги разбирам много

    #2
    може да е разпределителен вал.
    тел.0897943620

    Коментар


      #3
      Единят вариант е да е клапан, другият вариант е да е бутало. Най вероятно е изпускателен клапан, ако беше смукателен щеше да смущава работата на останалите цилиндри. Ако е изгорила бутало ще духа в картера много и има вероятност даже да изхвърли маслото. Сваляте свещта и с компресор се надува през отвора за свещта и се слуша къде духа.

      Коментар


        #4
        Може и да е заседнал клапан в отворено положение.Автомобила има ли АГУ?
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          То тоя мотор си е малко капризен. Не искам да бъда лош пророк,но когато са износени гърбиците на разпределителния вал,колата не работи на всичките си цилиндри... Ако се окаже това,мога да ти препоръчам хубави части...
          Моля,пишете малко по-грамотно...

          Коментар


            #6
            Колега дори и клапаните да не се отварят колкото трябва компресия трябва да има. ще е нарушена работата на двигателя но компресия ще си има. Тези 2 атмосфери ми приличат точно на клапан, дали е заседнал или е изгорял ще се разбере когато се отвори.

            Коментар


              #7
              Да и аз се замислих за това и си прав. Обаче на тия мотори (поради неправилната поддръжка) износен разпр. вал си е доста често срещано явление...
              Моля,пишете малко по-грамотно...

              Коментар


                #8
                благодаря на всички за съветите а колко ще ми струва клапана

                Коментар


                  #9
                  jivko56 написа:
                  благодаря на всички за съветите а колко ще ми струва клапана
                  Tornado написа:
                  Може и да е заседнал клапан в отворено положение.Автомобила има ли АГУ?
                  Има ли АГУ?
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    не

                    Коментар


                      #11
                      за отваряне и ремонт ако е клапан за колко пари става въпрос ако можеш да ми кажеш

                      Коментар


                        #12
                        Предполагам до 150лв ще ти вземат за труд. 1.4 не е чак толкова сложен мотор има къде да се бръкне, лесно се сваля ангренажния ремък и т.н.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          Абе какви 150лв за ремонт. Нищо повече от 50 лева за отваряне+20-30 лева за напасване и 8-10лв нов клапан. Моята мареа като скъса ангренаж (въпреки че не удари клапани) смених 8те изпускателни щото бяха нагорели и ми взеха 80лева за работа ии по 8х8лева за клапани и още някви за шапките на клапаните. Аз не вярвам да му излезе повече от 100-110 лева!
                          Fiat Marea 1.6 16V

                          Коментар


                            #14
                            Колега ston3, ти бил ли си на сервиз в някой по-голям град, че знаеш цените? Тука взимат по 50лв за смяна на ангренажен ремък и то ако не ги мързи, кой ще ти отваря глава за 50лв?! Трябва да е много закъсал сервиз. Въпреки че на 1.4 сравнително лесно се сваля кратуната, пак има доста за разглабяне. Знам от личен опит, два пъти я разглабях и клапани съм пасвал. Колегата ако иска да се занимае сам, имам и рибе болт за главата и стойка за сваляне на клапаните и манометър дали са добре паснати 3-те клапана на всеки цилиндър.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар

                            Working...
                            X