Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажен ремък и ролки - Мареа 1.6 16V..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е хубаво де, гледаш тука, питаш... и накрая 140лв. за труд!? На мен в Тех-ко за труд ми взеха 80лв. Имат въпросните пети и всички ремъци и ролки в наличност с избор даже. За час-два беше готова - агренажния комплект и другите 2 ремъка.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      Ето тук колега в този саит може да видиш http://www.axm-auto.com/
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #18
        rosi написа:
        на мен ми се наложи след смяна по белези да ходя после на сервиз да ми оправят колата.колега за кой сервиз в младост говориш дай малко инфо
        http://vipservice-bg.com/За този, ама не гарантирам, просто бързах и нямах избор.

        Коментар


          #19
          В помощ на колегата а и на другите

          виж на сайта дето съм посочил в подписа си може да ти е полезен ако не на теб то на другите колеги
          Прикачени файлове

          Коментар


            #20
            KaloyanR написа:
            rosi написа:
            на мен ми се наложи след смяна по белези да ходя после на сервиз да ми оправят колата.колега за кой сервиз в младост говориш дай малко инфо
            http://vipservice-bg.com/За този, ама не гарантирам, просто бързах и нямах избор.
            VIP сервиз работят мега скъпо.... Доста негативни мнения за тях съм чел из форумите, но аз лично съм ходил няколко пъти със старото си пежо (205) и винаги са ми решавали проблемите без последствия... Но пак казвам, че е МЕГА ЯКО скъпо при тях. За смяна на предни 2 диска + маркучета за спирачките ми взеха само за работа към 130-140 лв. Обаждах се наскоро да питам за смяна на маншона на кормилната рейка, като си нося аз маншона и отговора беше 34лв. или 48лв., в зависимост дали е ляв или десен .... После отидох на друго място и ми го смениха за 20 кинта.
            Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
            Lancia Lybra 1.8 131Hp

            Коментар


              #21
              Колега ще можещ ли да ми кажеш къде са белезите за зацепване(на ремъка) на този мотор(1.6/16).
              Fiat Brava 1.6/16v
              Powered by Fiat

              Коментар


                #22
                kazandjiev_i написа:
                Колега ще можещ ли да ми кажеш къде са белезите за зацепване(на ремъка) на този мотор(1.6/16).
                да вземеш да прочетеш цялата тема ли
                Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                Коментар


                  #23
                  reter написа:
                  kazandjiev_i написа:
                  Колега ще можещ ли да ми кажеш къде са белезите за зацепване(на ремъка) на този мотор(1.6/16).
                  да вземеш да прочетеш цялата тема ли
                  Става и без пети градски,мен Скуадра ме закара при едни негови приятели много готини момчета,смениха ми го за 60 лв без пети.

                  Коментар


                    #24
                    Когато автомобила е докаран на самоход и без забележки относно ангренажния възел, смяната става и без специализирани фиксатори, дори без фабрични белези. Независимо от кубатурата на мотора и броя валове. Друг е въпроса с оптягането, но и там нещата се правят без задължителните специализирани инструменти.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #25
                      Rokambol написа:
                      Когато автомобила е докаран на самоход и без забележки относно ангренажния възел, смяната става и без специализирани фиксатори, дори без фабрични белези. Независимо от кубатурата на мотора и броя валове. Друг е въпроса с оптягането, но и там нещата се правят без задължителните специализирани инструменти.
                      вече съм го казвал, но ако знаеш, че ангренажа е зацепен правилно нищо не пречи да си направиш сам белези и да си го зацепваш оттук насетне сам. проблема е, ако не знаеш дали е правилно зацепен. моя е сменян без пети преди 26 000 , проблеми нямам
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        pakumba написа:
                        ...вече съм го казвал, но ако знаеш, че ангренажа е зацепен правилно нищо не пречи да си направиш сам белези и да си го зацепваш оттук насетне сам. проблема е, ако не знаеш дали е правилно зацепен. моя е сменян без пети преди 26 000 , проблеми нямам
                        Именно. В неделя смених ангренажа си (за трети път вече), ползвайки отново белезите, които сам си бях направил. Само дето нещо оплесках около опъването, та сега малко присвирва, но тия дни ще го отпусна
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #27
                          jordanfena написа:
                          както казах петите не са задължителни за тоя мотор
                          Колега недей да изкзваш некомпетентни мненияабсолютно задължителни за петите, иначе гаранция нулева за правилно зацепен ремъквсеки майстор юе ти каже, че петите трябва да ги имаако ти си любител и сам си сменяш рекъка, не заблуждавай другите
                          Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                          182A4.000, 1998г.

                          Коментар


                            #28
                            Става и по белези и както иска човек. Петите са сложени най вече за удобство и за това, че разпределителният вал по трудно се фиксира на едно място без да се завърти сам. Но са могли както французите масово го правят, да направят по една дупка в колелото някъде и с един болт да се фиксира вместо въпросните пети. Другият вариант е белезите на ремъка и на шайбите, няма как да объркаш зацепването, освен ако не сложиш ремъка на обратно.

                            Коментар


                              #29
                              Няма пети, няма скоби, само белези. Е, риска си е само мой, разбира се.
                              Прикачени файлове
                              Fiat Marea 1.8i 16V
                              Fiat Tipo 1.4i 8V
                              Fiat Punto 1.6i 8V
                              www.italauto-bg.net/forum/

                              Коментар


                                #30
                                естествено, че става без пети, като няма белези ще си направим. има условия обаче- да не се налага махане на разпр валове по някаква причина- т.е. да трябва само да се смени ремъка и другото условие е, че като си го зацепиш по белези то го правиш както е било преди това- т.е. трябва да ти е бил правилно зацепен преди твоята смяна по белези
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X