Е хубаво де, гледаш тука, питаш... и накрая 140лв. за труд!? На мен в Тех-ко за труд ми взеха 80лв. Имат въпросните пети и всички ремъци и ролки в наличност с избор даже. За час-два беше готова - агренажния комплект и другите 2 ремъка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен ремък и ролки - Мареа 1.6 16V..
Collapse
X
-
Ето тук колега в този саит може да видиш http://www.axm-auto.com/Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
KaloyanR написа:rosi написа:на мен ми се наложи след смяна по белези да ходя после на сервиз да ми оправят колата.колега за кой сервиз в младост говориш дай малко инфоFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
reter написа:kazandjiev_i написа:Колега ще можещ ли да ми кажеш къде са белезите за зацепване(на ремъка) на този мотор(1.6/16).
Коментар
-
Когато автомобила е докаран на самоход и без забележки относно ангренажния възел, смяната става и без специализирани фиксатори, дори без фабрични белези. Независимо от кубатурата на мотора и броя валове. Друг е въпроса с оптягането, но и там нещата се правят без задължителните специализирани инструменти.
Коментар
-
Rokambol написа:Когато автомобила е докаран на самоход и без забележки относно ангренажния възел, смяната става и без специализирани фиксатори, дори без фабрични белези. Независимо от кубатурата на мотора и броя валове. Друг е въпроса с оптягането, но и там нещата се правят без задължителните специализирани инструменти.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:...вече съм го казвал, но ако знаеш, че ангренажа е зацепен правилно нищо не пречи да си направиш сам белези и да си го зацепваш оттук насетне сам. проблема е, ако не знаеш дали е правилно зацепен. моя е сменян без пети преди 26 000 , проблеми нямам
Коментар
-
jordanfena написа:както казах петите не са задължителни за тоя моторFiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
Става и по белези и както иска човек. Петите са сложени най вече за удобство и за това, че разпределителният вал по трудно се фиксира на едно място без да се завърти сам. Но са могли както французите масово го правят, да направят по една дупка в колелото някъде и с един болт да се фиксира вместо въпросните пети. Другият вариант е белезите на ремъка и на шайбите, няма как да объркаш зацепването, освен ако не сложиш ремъка на обратно.
Коментар
-
естествено, че става без пети, като няма белези ще си направим. има условия обаче- да не се налага махане на разпр валове по някаква причина- т.е. да трябва само да се смени ремъка и другото условие е, че като си го зацепиш по белези то го правиш както е било преди това- т.е. трябва да ти е бил правилно зацепен преди твоята смяна по белезиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар