Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде се намира моторчето на празен ход? - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде се намира моторчето на празен ход? - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

    Здравейте колеги, бих искал да разбера какво представлява моторчето на(за) празен ход, защото когато карам на газ, оборотите ми се вдигат на 2200 при изключена придавка. Умишлено пускам темата в секцията за Бензинови двигатели, като предполагам, че е свързано с нея. По симптомите се предполага, че е или моторчето на празен ход или датчика на инжектора.Къде се намира моторчето на Мареята ми - 1.8, 97г. Някой би ли могъл да ми направи снимка за да мога да го разпозная при мен. До колкото разбирам би било добре да пробвам да го почистя някак си. Някакви съвети да ми дадете, преди да отида на майсторче?
    Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

    #2
    кола

    я поргледни по добре ако имаш емулатор на ланда сондата да не ти прави проблем извади + или - което ти е подобре и за поне 15 минути и пробвай как е зависи каква е газовата моно или инжекция може за нея да си има друго моторче я ги снимай да видим при теб как е
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      В червеното е моторчето.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Здравейте колеги,Изпарителят ми е наврян доста ниско и недостъпно. Едвам въртя болтчетата. Ето няколко снимки:
        Прикачени файлове
        Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

        Коментар


          #5
          1115 написа:
          В червеното е моторчето.
          Колеги, как става почистването на моторчето? Бих искал профилактично да го почистя, свалям го и какво, с контактен спрей го пръскам ли? Нещо друго?
          Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

          Коментар


            #6
            според мен нее стъпковото моторче.ако ти го прави на газ трябва някой да ти натегне кранчето на испарителя,освен ако не си на газов инжекцион.ако имаш проблем с мотор4ето ще ти мени оборотите и на бензин
            Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

            Коментар


              #7
              НЕ ти е проблема в моторчето.гаранция 120 % - ако верно описваш че проблема е само на газ.ако верно си описал - проблема е от некадърно сложена АГУ, или повреден емулатро на АГУ-то.Кога е слагано АГУ? Ако е скоро - сам се сещаш нали?

              Коментар


                #8
                u_bo написа:
                НЕ ти е проблема в моторчето.гаранция 120 % - ако верно описваш че проблема е само на газ.ако верно си описал - проблема е от некадърно сложена АГУ, или повреден емулатро на АГУ-то.Кога е слагано АГУ? Ако е скоро - сам се сещаш нали?
                АГУ-то е слагано преди малко повече от година, така че до сега с него не съм имал проблеми. Не знам да имам емулатори или симулатори. Иначе вчера демонтирах моторчето, наистина беше доста мръсно отвътре. Почистих го малко, понапръсках го отвътре, но явно ще пробвам следашия път като имам повече време да му направя една баня с корсилин. Напръсках всички връзки, които можех да достигна и разкопчах с контактен спрей. Откачих акумулатора за една нощ, квото има да се ресетва да се ресетне на спокойствие :D . Днес я запалих на бензин, оставих я да поработи 5-10 минути така, всичко си е ОК, но не посмях да я превключа на ГАЗ. Мисля следващите два дена да покарам на бензин, но трявба да сложа някаква добавка в бензина.Някой да даде съвет каква добавка да сложа в бензина за прочистване на дюзите Колеги, вдигането на оборотите и светване на лампичката на инжектора ми го направи и на бензин. Така че симптомите са същите и на бензин. Какво остава, проблемът в моторчето ли е?
                Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                Коментар


                  #9
                  didalko написа:
                  Колеги, вдигането на оборотите и светване на лампичката на инжектора ми го направи и на бензин. Така че симптомите са същите и на бензин. Какво остава, проблемът в моторчето ли е?
                  надали, но без диагностика нема да се мине.поне си лесен - става и на лаптоп с 1 ком порт.

                  Коментар


                    #10
                    u_bo написа:
                    didalko написа:
                    Колеги, вдигането на оборотите и светване на лампичката на инжектора ми го направи и на бензин. Така че симптомите са същите и на бензин. Какво остава, проблемът в моторчето ли е?
                    надали, но без диагностика нема да се мине.поне си лесен - става и на лаптоп с 1 ком порт.
                    ОК, може ли повече информация да ми споделиш - какъв софтуер ми трябва да си го диагностицирам и кабела какъв трябва да е? Щом е достъпно, сам ще си я направя.
                    Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                    Коментар


                      #11
                      VISAсхема за 1 ком портhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=35515

                      Коментар


                        #12
                        А дали дюзите ми правят проблем, тоест играенето(вдигането) на оборотите да е и в резутат на замърсени дюзи, в резултат на по-малкото каране на бензин?
                        Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                        Коментар


                          #13
                          didalko написа:
                          А дали дюзите ми правят проблем, тоест играенето(вдигането) на оборотите да е и в резутат на замърсени дюзи, в резултат на по-малкото каране на бензин?
                          нали и на газ го прави. де ги търсиш дюзите тогава- май те е къпал някой майстор а?

                          Коментар


                            #14
                            didalko написа:
                            Колеги, вдигането на оборотите и светване на лампичката на инжектора ми го направи и на бензин. Така че симптомите са същите и на бензин. Какво остава, проблемът в моторчето ли е?
                            Точно същите проблеми имах на Пунтото . Зимата държеше около 2000 оборота , лятото над 2200 , светваше лампичката и на място и в движение . Смених датчика на инжекциона и паднаха , даже прекалено надолу Закачих я на компютър в сервиз "Лъки стар" и показа работа на двигателя -15 , на водата 0 градуса А на Пунто някой може ли да покаже къде се намира това моторчеП.С. искам да видя някоя италианка бензинова със стабилни оботори :D :D :D То това си е масов дефект ...
                            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                            Коментар


                              #15
                              То какво да му се чисти на моторчето на мен оборотите ми вдигаше от стъпковото моторче или са много високи или паднат много ниско
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X