колеги колата е Пунто ГТ,случая е следния при палене на студен двигател колата пали и угасва веднага след това ,не задържа оборотите както е редно.смених бензиновата помпа но нямаше промяна пак същия проблем,другото което ми прави впечатление че при паленето лампата на инжекцията седи към 2 3 сек. запалена.според вас има ли възможност да е от бензиновия регулатор,да ми прави номера и да не задържа бензин в рейката.сменял съъм и бензиновия филтърП.С и другото което забравих да кажа е че понякога като паля и припушва на богато.възможно ли е да не и достига въздух в този момент
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем при палене Punto GT
Collapse
X
-
когато я взех колата беше с доста селски доработки,общо взето много неща не си бяха по местата с цел да прави по богата смес,а и турбото надуваше на 2+.верно на 3та въртеше гуми ама не е това начина.нищо чудно да е базикан и регулатора,възможно е и да е от дюзите,не знам.чудя се от кое да почна?Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Какво значи реални стойности. При някаква температура на въздуха в повечето случай 20*С трябва да показват дадена стойност и за всеки 10*С да се покачва стойността според инструкцията за проверка и така до пълното загряване на двигателя. Аз също залагам на температурен датчик или ламда сонда ако има такава. Ако ти е богата сместа свещите ще са черни, бели свещи бедна смес.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар