Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем при палене Punto GT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем при палене Punto GT

    колеги колата е Пунто ГТ,случая е следния при палене на студен двигател колата пали и угасва веднага след това ,не задържа оборотите както е редно.смених бензиновата помпа но нямаше промяна пак същия проблем,другото което ми прави впечатление че при паленето лампата на инжекцията седи към 2 3 сек. запалена.според вас има ли възможност да е от бензиновия регулатор,да ми прави номера и да не задържа бензин в рейката.сменял съъм и бензиновия филтърП.С и другото което забравих да кажа е че понякога като паля и припушва на богато.възможно ли е да не и достига въздух в този момент
    Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

    #2
    Нещо по рейката най-вероятно. Както си писал регулатора на налягането на горивото или запушени дюзи. Често срещан проблем. Пиши след смяната на регулатора дали се е оправила.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      когато я взех колата беше с доста селски доработки,общо взето много неща не си бяха по местата с цел да прави по богата смес,а и турбото надуваше на 2+.верно на 3та въртеше гуми ама не е това начина.нищо чудно да е базикан и регулатора,възможно е и да е от дюзите,не знам.чудя се от кое да почна?
      Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

      Коментар


        #4
        започни от въздушен филтър, ако не си със спортен
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          reter написа:
          започни от въздушен филтър, ако не си със спортен
          колега на 1000км е.не съм толкова кух.2 пъти го сменям и то с различни марки но няма ефект
          Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

          Коментар


            #6
            просто имах същия проблем, оборотите падаха до около 500 и ако не и дадях газ гаснеше. Моя проблем беше решен така, за това ти го казвам
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #7
              може наистина да не и достига въздух, най-лесното, запали я без филтър и виж дали ще има разлика
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #8
                reter написа:
                може наистина да не и достига въздух, най-лесното, запали я без филтър и виж дали ще има разлика
                умно ще пробвам и този вариант
                Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                Коментар


                  #9
                  утре сменям горивния регулатор и ще пиша какъв е резултата
                  Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                  Коментар


                    #10
                    оказва се че не е от него,пак не запали от първия път.днес ще меря датчиците какви стойности ще дадат
                    Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                    Коментар


                      #11
                      Изчисти си моторчето за празен ход и си провери температурния датчик (син на цвят)
                      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                      Коментар


                        #12
                        колега знам ги и двата и за водата и за въздуха.показват реални съпротивления.ще видя и моторчето
                        Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                        Коментар


                          #13
                          Какво значи реални стойности. При някаква температура на въздуха в повечето случай 20*С трябва да показват дадена стойност и за всеки 10*С да се покачва стойността според инструкцията за проверка и така до пълното загряване на двигателя. Аз също залагам на температурен датчик или ламда сонда ако има такава. Ако ти е богата сместа свещите ще са черни, бели свещи бедна смес.

                          Коментар


                            #14
                            колега исках да кажа че си показват толкова колкот трябва да показват.2600ома на 20градуса
                            Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                            Коментар


                              #15
                              при мен проблема се оправи след като изчистих отдушника на картера...
                              Fiat Punto 1.4 gt turbo
                              Ford Fiesta 1.3 new port

                              Коментар

                              Working...
                              X