Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно перкa-върти само на вкл. климатик? Bravo 1.2 16V ??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно перкa-върти само на вкл. климатик? Bravo 1.2 16V ??

    забелязал съм че перката ми върти само когато е включен климатика ? и напоследък почна да ми качва темп. над средата ( досега това не се случваше) - видях че имало някакъв резистор - искам да го замеря , ама не го намирам къде е - HELP?- иначе в скоро време ще подменя и термостата. не че това е важно ама чакам колегата да се върне от отпуска (той е по в час ) и да вземем да ооправим бравото - че .. нерви да има само човек..и ако е възможно да ми кажете къде точно се намира датчика който включва перката ...
    Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

    "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

    #2
    Резисторчето ,колега,струва 35 лв., мисля ,че това ти е проблема
    Моля,пишете малко по-грамотно...

    Коментар


      #3
      колега alex_sn1 не е проблема в резисторчето .... аз лично днес след обяд се порових по въпросното Браво 1.2 и установих следния проблем ... 1-ва степен на перката не работи .... включва направо на 2-ра .... а като пусна климатроника се включва 1-ва степен което ме навежда на мисълта че проблема е в термодатчика .... който на тоя двигател не е на радиатора като на моя ...С включен климатроник - 1-ва степен работи постоянно и като загреее над 92-94 включва и 2-ра степенС изключен климатроник - 1-ва степен не се включва на 88-90 и като загреее над 92-94 включва направо 2-ра степенТА ВЪПРОСА Е КАДЕ СЕ НАМИРА ТЕРМОДАТЧИКА НА ФИАТ БРАВО 1.2 16В 2000г.
      AUDI 1.8 20V TURBO
      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Ако имате предвид датчика на радиатора трябва да е там някаде той е само за перката и мери темп. на водата в радиатора ако не е на радиатора значи е около него не може да го сложат в купето Трябва само да се погледне малко по задълбочено а и какви са тия степени на перката аз съм с 1.6 98 година и мисля че си е само една степен и се включва на две деления над средата
        АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
        Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

        Fiat 1100L 42г.

        Коментар


          #5
          За колегата FireBlade имаш проблем с реостата и не ти включва първа степен на перката, затова си мислиш че е само една, трябва да ти включва много по-рано от 2-ра черта над средата. Същия проблем предполагам е и при Pashov, но той не е изчакал да вдигне толкова температура. Реостата се намира долу в ляво на корпуса на перката. Има много теми по въпроса, ако потърсите ще намерите всички отговори.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            Колега van_dal при колегата Pashov проблема не е в реостата а най-вероятно в термодатчика който включва перката на определени градоси .... реостата го сваляхме и мерихме и си е здраяв ..... моля прочетете по подробно първото ми мнение ..... за да разберете че първа степен работи само на пуснат климатик а като загреее на точните градуси за 1-ва степен не включва ..... трябва да загрее за 2-ра степен та да се включи перката ..... и затова отново питам :КАДЕ СЕ НАМИРА ТЕРМОДАТЧИКА НА ФИАТ БРАВО 1.2 16В 2000г. (понеже радиатора му е сравнително много по малък от моя [2.0 20v] и не е на самия радиатор)Благодаря за мненията .... и без излишни коментари !
            AUDI 1.8 20V TURBO
            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              колега намира се под въздуховода като го махнеш заедно с резонатора син е датчика

              Коментар


                #8
                И последно за този двигател някой можели да каже каква е нормалната температура която трябва да държи. 1,2 все пак е малък двигател и ако се кара на дълго по магистрала 120-130 макс държи над 3000 оборота което дава подов колата леко да загрее. На мен днес в грацки условия в 17ч. в София колата за 4-5км каране основно 1-2-3 4-та рядко стрелката на температурата ми се качи плътно 1 черта над средата. Колата не я карах през цялото време на климатик! Другото което забелязах е че като спрях пред нас вдигнах капака перката върти (на работещ двигател), но много бързо спря и не охлади достатъчно за да закове на средата стрелката. И последен въпрос като гледам мойто табло (по-новото бялото което е) и това по-старото табло чертичките не са еднакви и не мога да разбера аз имам 9 чертички, но не знам коя на колко градуса отговаря.
                Прикачени файлове

                Коментар

                Working...
                X