Термостатите трябва да започват да отварят при всички случаи над 80 градуса. До тогава радиатора трябва да ви е напълно студен, както и маркучите към него. Сутрин след като колата е напълно изстинала палите и след 3-4 минути примерно е вдигнала към 40 градуса и пипате маркуча който отива към радиатора, трябва да е студен, самият радиатор също. Това значи че термостата затваря добре.Проверете си маркучетата за обезвъздушаването, които отиват към разширителният съд дали не са запушени. Признак за въздух в системата е слабо парно на празен ход и при форсиране веднага се усеща покачване на температурата на въздуха, който излиза от парното. Другото колегите са го написали, да се измият радиаторите отвън и при желание и от вътре и след това никаква вода да не се сипва, а само антифриз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загрявяне ня Типото
Collapse
X
-
Ами вижте вьв axm-auto мисля 4е има написано на термостатните клапани на колко отварят мисля 4е кам 87 градуса но не сам сигурен.Друго загряжането при мен се оправи сьс по4истжането на радиатора но 6те трябжа да сменям водна помпа 4е изпуска по малко те4ност. След из4истването на радиатора се опраи вси4ко та колеги преди да правите каквото и да е моят сьвет е промиите парво радиатора и тогава гледаите другото, но сьм се замислил друго вазмойно ли е термостата да отваря но не напално и как мойе да се разбере това
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар