Колеги помагаите че се изпообарках.Като карам загрявя и достига температура до чертичката която ми е м/у 90 и 130 градуса.Перката се включва но точно на тая черта.При колко градуса се включва перката и вазможно ли е някои от датчиците нещо да е сдал багажа и да лъже.Иначе като карам на далаг пат когато има хубав ваздушен поток не дига чак такива температури.Обезваздуших днес и ще видя кяк ще е кято карах пи се стори че го няма тва загряване.И друго ако ида на диагностика дали ще ми дадат точен отговор дали е от датчиците или от обезваздушаване или от друго.И някоиможе ли да ми прати снимка на температурните датчици
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загрявяне ня Типото
Collapse
X
-
За термостат си! Понеже той не отваря правилно температурата във водния радиатор е окло 100 градуса - когато се включи перката, докато в двигателя е около 130!Смени го и ако имаш проблеми пиши пак! Само не купувай най-евтиния.. виж тук www.axm-auto.com , можеш да поръчаш и онлайн! Това е един от най-хвалените магазини в този форум! Успех!!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
уффф
Ха.мерси за савета аз вчера обезваздуших с-мата и маи че има резултат ама ще почакам да доидат по топли дни да видя как ще е и ще погледна тогава термостатния клапан. Но има ли начин да го разбера дали отваря или не и ако отваря дали напално.И ако може някой да ми каже каква е последователността за промиване ан охладителната с-ма щото аз си имам нещо на ум ама пак да си питам то тай е най-хубаво
Коментар
-
Колега и аз бях като теб , тук в Търново за 5-10 мин ми загряваше на 3-тата черта след 90 градуса и 2-ра степен се вкл...на дълго не я знам, не съм я пробвал.мислех че е от термостата , но не е от него.датчици и такива подобни там не съм бърникал , реших 1-во да си умия радиаторите и водния и климатичния.да ти кажа има ефект.сега до морето ходих.държеше ми между 70-90 градуса , взависимост с колко карам , че на моменти поркаи петолъчката малко по-дълги колони имаше и по-бавно,съответно по-бързичко загрява.в наи-голямата жега оня ден си търсих място в Поморие да паркирам и вдигна малко след 1-вата черта след 90.(там вече 1-ва степен на перката.)така че пробвай да си измиеш радиатора , даже и без да го смъкваш.само да не е с мн силна струя и на студен двигател.айде пиши после какви са резултатите.!Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
Malak написа:напражо сам бесен как може да сложат такижа скобине мога да ги махна а термостата на каква температура отваря 6тото марку4а между него и радятора се затопля при 90 градуса зна4и 4ак при 90 оваря така ли еТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Типото е 1.6mi с новата маска ами не знам днес сутринта го запалих на празен ход и маркуча от термостата кам радиатора зе да затопля чак като температурата стана 90 градуса и ще промивам радиатора парво и ако не е от там ще рачкам клапана но как да сваля скобите че пробвах с тва и онова ама не смея да напавам много да не спукам гарловината на разширителния съд
Коментар
-
На типо(Поне на карбураторните,не вярвам при теб да е различно),перката се включва на 93 градуса и спира на 91.Екзекутура ти каза термостат,ти смени ли го с нов ?Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
оооооф опраи се измих радиатора и падна стра6на мрасотия и сега сам сьс водица но в4ера ми напраи впе4атление 4е 6аибата на водната помпа много играе та сам я закарал при един приятел маистор да погледне а не е оти6ал лагер пак и да ми сменя ролки и ремаци но искам да кажа 4е проблема сас загряването е бил от радиатора ама нали знаете то марзела не мори а мь4и ))))
Коментар
-
Здравейте колеги,Имам същият проблем с Пунто 1,2 75р `95г. - питането ми е на колко градуса според Вас следва да отваря термостата?Сегашното положенине е следното - вентилатора се включва, когато стрелката е между последната черта с червената зона!? Смятям, че системата е обезвъдушена, а термостата е сменен с нов. Колата няма АГУ.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар