Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мотор-а на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря на всички за съветите. Всичко по колата вече е ОК Изчезнаха проблемите с прекъсването и губенето на мощност на моменти, които явно са били причинени от недостига на бензин подавам от помпата. Вчера успях да се сдобия с нова помпа за 80 лева и в един сервиз ми я смениха за 30 мин. за скромнта сума от 50 лева, при положение, че идваха да вземат колата от пред блока по обективни причини, зареждаха акумулатор и прегледаха дали всичко и е наред Благодаря още веднъж, темата може да се заключва вече

    Коментар


      #17
      Радвам се че си оправил проблема. 50лв за смяна са доста ама аде... щом вс. е наред.Безаварийни километри
      F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
      F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

      Коментар


        #18
        Емного са знам, при положение, че и аз можех да си я сменя, но колата ми трябваше спешно и не исках да рискувам нещо да се обърка, а и все пак идваха да си я вземат от не много близко Но както и да е да не се оплаквам, дано за напред всичко е наред с Фиат-о

        Коментар


          #19
          да попитам че не разбрах изчетох всичко но .. имам същия проблем сутрин като сляза и запаля колата държи до 2000-2500 оборота и както каза колегата постепенно падат до 800-900 загрее ли веднъж колата след това нямам проблеми от време на време се случва когато спръ на светофар да ми качи пак оборотите до 1300-1500 и след като я изфорсирам понякога пада до 900 по някога не и на следващият светофар всичко е Ок .. нямам липса на мощ колата като я натъпя си садъра г**ъ да върви преди време имах малко проблеми с токовете но май не е от това ?

          Коментар


            #20
            Не мога да препоръчам защото не съм от София по принцип. Инъче всеки един майстор може да я смени. Аз сменях моята пред блока. Няма философия голяма. Особено като нямаш газ (ЗАЩОТО ПОВЕЧЕТО БУТИЛКИ ГИ СЛАГАТ НАД ТАЗИ ПОМПА)Помпата беше около 110 лв е еврото. Hofer си взех за сега 6-7 месеца нямам проблеми. Пазя старата, която си работеше но беше шумна. Ако искаш мога да ти я изпратя...пиши на лични ако те интересува
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #21
              ...?

              Коментар


                #22
                durex_a написа:
                да попитам че не разбрах изчетох всичко но .. имам същия проблем сутрин като сляза и запаля колата държи до 2000-2500 оборота и както каза колегата постепенно падат до 800-900 загрее ли веднъж колата след това нямам проблеми от време на време се случва когато спръ на светофар да ми качи пак оборотите до 1300-1500 и след като я изфорсирам понякога пада до 900 по някога не и на следващият светофар всичко е Ок .. нямам липса на мощ колата като я натъпя си садъра г**ъ да върви преди време имах малко проблеми с токовете но май не е от това ?
                Без да давам акъл: случи ми се да и пробягва оборотомера на място ~5-600 - 2500 без газ, ей тъй самичка. Или на светофара ако подадеш рязко газ се изфорсираше докрай пак самичка. Оказа се че беше мръсно стъпковото моторче до дроселната клапа. Не е гаснела на място де. На такова ми мерише.
                Punto 1.1 '96 55 магарета + 5 коня

                Коментар


                  #23
                  на диагностика ще излезе ли ако е от него ?

                  Коментар


                    #24
                    durex_a написа:
                    да попитам че не разбрах изчетох всичко но .. имам същия проблем сутрин като сляза и запаля колата държи до 2000-2500 оборота и както каза колегата постепенно падат до 800-900 загрее ли веднъж колата след това нямам проблеми от време на време се случва когато спръ на светофар да ми качи пак оборотите до 1300-1500 и след като я изфорсирам понякога пада до 900 по някога не и на следващият светофар всичко е Ок .. нямам липса на мощ колата като я натъпя си садъра г**ъ да върви преди време имах малко проблеми с токовете но май не е от това ?
                    Здравей колега! Твоя проблем според мен произлиза най-вероятно от следните две неща. Или така наречения TPS (т.е. датчик за положението на дросела) или от датчика за температурата на двигателя( този, който е за инжекцията). Стъпков мотор е по-малко вероятен, защото ако е в него проблема не би ти вдигал оборотите сутрин. И след това да ги свали.Но все пак се огледай за някой читав сервиз и прескочи до него за дигностика. Там по електронен път няма да разберат дали стъпковия мотор е добър. Но след демонтаж има начин и той да бъде проверен на какъв хал е. Успех, и дано по-бързо се оправиш!
                    Lancia Dedra 1.6 ie
                    FIAT Marea 2.0 20V

                    Коментар


                      #25
                      Здравей колега! Твоя проблем според мен произлиза най-вероятно от следните две неща. Или така наречения TPS (т.е. датчик за положението на дросела) или от датчика за температурата на двигателя( този, който е за инжекцията). Стъпков мотор е по-малко вероятен, защото ако е в него проблема не би ти вдигал оборотите сутрин. И след това да ги свали.Но все пак се огледай за някой читав сервиз и прескочи до него за дигностика. Там по електронен път няма да разберат дали стъпковия мотор е добър. Но след демонтаж има начин и той да бъде проверен на какъв хал е. Успех, и дано по-бързо се оправиш!
                      Колега, напълно съм съгласен с предположенията за TPS и темп. датчик, но определено не трябва да се отхвърля вероятноста проблема да е в стъпково моторче. Точно то определя оборотите на празен ход. Едно почистване ще му е от полза!
                      Fiat Marea 1.8 16V ELX

                      Коментар


                        #26
                        всеки казва стъпково моторче до колкото разбрах от предния собственик то вече е отваряно веднъж трябва да го видя на какво дередже е тези дни . А мислите ли че високият ми разнод може да се дължи на него или най вероятно е от ламбда сондата (9-10-11л. на 100 км градско)

                        Коментар


                          #27
                          Градският разход е твърде относителен. Не знам как е в Русе, но в софийските задръствания може да отиде доста по-нагоре. А зависи и колкото ти тежи обувката ... Мериш извънградско и ако е наред, спиш спокоен. Що се отнася до твоя въпрос, според мен зависи от ламбда сондата.
                          Fiat Marea 1.8 16V ELX

                          Коментар


                            #28
                            tedynaidenov написа:
                            Градският разход е твърде относителен. Не знам как е в Русе, но в софийските задръствания може да отиде доста по-нагоре. А зависи и колкото ти тежи обувката ... Мериш извънградско и ако е наред, спиш спокоен. Що се отнася до твоя въпрос, според мен зависи от ламбда сондата.
                            ами карам предимно вечер когато няма много движение и хващам зелената вълна на сфетофарите почти винаги нея надувам до 2000-2500 оборота си акрам и си сменям и не карам с повече от 50-60 затова мисля че е много 10 а извън градско ми гори горе доло пак толкова 8-10 зависи как ще карам карам ли 90/100/110/120 10 дори си ги минава понякога

                            Коментар


                              #29
                              здравеите колеги казжам се димитьр имам fiat bravo 1.8 16v 115кс .наскоро ми блокира двигатела и проблема се оказа в биелни и основни лагери на коляновия вал.всичко друго е здраво.искам да ви питам дали ште се наложи да разглобяваме и главата,заштото има един датчик които е точно на колелото на единия вал и се притеснявам.по принцип гореше малко масло искам да знам дали ште се наложи да отварям и главата .

                              Коментар

                              Working...
                              X